Fajn, teraz som fakt vytočená.
Celý deň ma buzeruje moja šéfka (teda skôr využíva) a teraz toto?!
"Zlá Butterfly! Zlý pes!!" karhala som moju obrovskú Dánsku dogu.
Zbierajúc smradlavú kôpku z haly som potichu hrešila, a preklínala deň, keď mi ju Ben priniesol domov.
Na moje dvadsiate-tretie narodeniny môj starší brat dovliekol do mojej obývačky toto uslintané teliatko.Nechcela som ju, no ako nemilovať jej hnedé očká? Hlavne keď mala o šesťdesiat kíl menej?
Áno, bez nej by som asi neprežila, no bez toho čo vychádza z jej druhého konca by som sa zaobišla.
Previnilo si ľahla pred schody v hale a upierala na mňa tie obrovské oči.
"Fajn, nehnevám sa, ale nabudúce bež von, načo som ti potom kúpila psie dvierka?" nežne som ju pohladila, zaviedla vonku na terasu a zavrela za ňou dvere.
Nechápem, že moja nebojácna Butterfly sa bojí obyčajných dvierok pre psy. Má ich už mesiac vo dverách na terase, no ani raz nimi neprešla.
Rezignovane som zavrčala a pustila sa do čistenia fľaku na podlahe.
Po dokončení špinavej (a hlavne sradlavej) roboty som si sadla na pohovku v obývačke.
Čím ďalej, tým viac nenávidím svoju šéfku. Neustále poukazuje na chyby v spisoch, ktoré nie sú dôležité, a hlavne nie moje. Niekedy mám chuť postaviť sa, povedať jej, že jej nebudem nosiť obedy, zavešiavať kabát, voziť prádlo z čistiarne a podobné prkotiny.
No moju prácu príliš milujem, a som ochotná to zniesť. Viem, som divná a slabá, no takto mi to vpodstate vyhovuje.
Na stole mi zavybroval mobil, pozrela som na displej a pretočila ocami. Zase on.
"Čo chceš Ben?" vážne na neho momentálne nemám náladu.
"Nechceš ísť do kina, alebo podobne?" oval sa na druhej strane tipický zachrípnutý hlas môjho brata.
"Sme súrodenci, nie najlepší priatelia, tak spomaľ, jasné?" myslím to vážne. Vôbec sa nespráva ako môj brat.
"Konečne si si to uvedomila?" počula som škodoradosť v jeho tóne "Žeby si naša Elizabeth konečne našla priateľky?"
Tak toto bolo od neho fakt hnusné. Je pravda, že nemám moc priateliek (dobre, tak žiadne), ale to nemení nič na fakte, že je to môj starší brat.
"Nie, dnes idem do fitka. Čav!" podráždene som hodila telefónom a zúrila sama na seba.
Gratulujem Elizabeth! Teraz tam musíš ísť, lebo si ťa tá otrava bude doberať ďalší mesiac.
Zobrala som svoju tašku s vecami, naliala Butterfly vodu na terase a nasadla do auta.
Prosím, prosím, prosím...nech tam nie je, nemám náladu na ten jeho pohlad.
Na recepcii som sa zapísala a prehodila pár slov s Jeremim. Je niečo ako vrátnik, a za posledný mesiac, čo tu chodím sa s ním celkom často rozprávam.
Som tu vpodstate minimálne tri krát do týždňa, a jedna z jeho mála stálych zákazničiek.
"Tak čo si dáme dnes?" odprevádzal ma s úsmevom do šatní.
"Asi iba zopár kilometrov" odpovedala som tiež s úsmevom a vchádzala do dverí s nápisom WOMEN.
Do skrinky (vždy mi dá 34) som si uložila veci, prezliekla do tielka a legín, nazula si tenisky a znova ju zamkla. Z mojich čiernych vlnených vlasov som si urobila konský chvost a zamierila ku strojom.
Dnes si len zabehám, pomyslela som si a prešla k bežeckému pásu.Navolila som si pätnásť kilometrov a začala behať.
Nedalo mi to, a musela som sa rozhliadnuť.
Môj pohlad sa stretol s tým jeho na druhom kocni fitka.
Prečo ma to vôbec neprekvapuje?∆∆∆∆∆
Here it is :3
Zvykajte si na dlhšie časti, a niekedy dóósť nudné :D ako napríklad táto.
Ale...ešte len začíname, tak to nevešajte na klinec ;) budú aj lepšie, to Vám s istotou sľubujem :*
I'm sorry, ak tu nejaká časť bude neskoro, alebo naopak hneď na druhý deň :D
Vätšinou časti píšem dopredu a pridávam ich podla toho kolko mám času alebo tak :)
Ďakujem za všetky ready a prípadne votes :*
Anyway, ospravedlňujem sa za občasné gramtické chyby, ale pochopte, gramatika mi moc nejde -_-Your writter :* -Em ❤
See ya later darlings :*
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...