15.Bölüm

252 22 12
                                    

Arkadaşlar öncelikle artık hikaye belirli şartlarla paylaşılacak vote +yorum gibi
40 Vote +10 yorum
İyi Okumalar...

isabel'den Devam

Bara girdiğimizde Liam kapımı açarak elini uzattı'Ahh çok şekersin Liam'ciğim keşke George'da senin gibi olsaydı.'(kişke benim olsa :d) Yine  onu hatırladım.O çekici suratı beni benden alıyodu .Lanet olsun yine onu hatırladım.Tamam sustum.

*

Bardan içeri gireceğimiz sırada durdum.Bu geçen gün Lena 'yla gittiğim bardı.Kapıda iki tane izdanbut gibi adamı görünce kıkırdadım.Bu adamlarda aynı

adamlardı. Sonra aklıma George 'un o sürtükle yaptıkları geldi. Yüzümü astım. Gözlerim benden izinsiz dolmaya başlamıştı bile.

Derin bir nefes aldım. Bu gecemi george'u düşünerek berbat edemezdim . Liam kolunu uzattı

ilk başlarda tereddüt etsemde sorun olmayacağına kanaat ederek koluna girdim.

İçeri girdiğim an ağır terve iğneleyici alkol yüzünden yüzümü buluşturdum. Biraz daha ilerlediğimizde fazla gürültü yüzünden nerdeyse kulaklarımı kapayacaktım. Zor dayandım

"Şuraya geçelim."dedi Liam ilerideki kırmızı pufları göstererek kafamı 'peki' anlamında salladım. Puflara doğru ağır ağır ilerledik ve oturduk . Sonra etrafı süzerken kapıda bir karartı gördüm. Bizi izliyodu daha yakından baktığımda bu kişinin cok tanıdık birisi olduğunu anladım. O kişi 'George'tu . Gozlerimi kırpıştırdım. Gerçektende o muydu? Yaklaşık 1 haftadır onu gormuyordum. O ara hiç beklemedigim bisey oldu Liam eğildi ve boynuma bir buse kondurdu.

Liam'ın Ağzından

Ilerideki kırmızı pufları geçtik. 10 dk kadar etrafı inceledik.Daha sonra isabel'e baktığımda fazlasıyla tedirgindi gözlerini kısmış bir şekilde bir yere odaklanımıştı . Bakışlarını takip ederek odaklandığı tarafa -girişe-döndüm.

  Gördüğüm kişi George 'du. Fırsattan istifade ederek isabel'in boynuna öpücük kondurdum. Daha sonra elimi yanagına koyarak kafasını yüzüme çevirerek yanagından boynuna boynundan kulağının arkasına doğru küçük öpücükler kondurdum. Isabel kaskatı kesilmişti ,hareket dahi etmiyordu. Kafamı dudaklarına yönlendirerek ona yaklaştım.

Tam öpecekken birisi ensemden tutarak beni çekti. Kendisine döndürerek gözüme yumruğu çaktı.Daha kim olduğunu anlamadan yerle bir oldum .

"1 kisiye 15 kişi dalınırmı lan. Erkekliğe sığarmı bu göt. Yiyorsa teke tek gel." dedi George . Ardından bir tekme karnıma attı. Ardından bir tane daha bir tane daha derken gözlerim kapandı gerisi karanlık...

George 'un Ağzından
"Lütfen yapma George. Bırak onu yalvarırım." dedi isabel. Öfkem dahada arttı.

"Bana bu piç için yalvariyosan siktir git isabel !!" dedim ve onu tüm gücümle ittim. Isabel dengesini kaybederek düştü ve kafasını barmen sandalyesinin demirine çarptı. Yere düştüğünde yanına eğildim kafasını avuçlarının icine aldım. Bayılmıştı. Ellerimi çektiğimde gözlerime inanamadım kafası fena halde patlamıştı ve kanıyordu!

Kollarımı dizlerinin altına geçirerek isabel'i  kucağıma aldım. Kulağına yaklaştım ve "dayan güzelim"  dedim. Gözlerini  yavaşça açtı. Kesik kesik nefes alıyordu. Son cümlesi beni yıkmıştı.

"S-senin...  Kollarında ölecek olmam beni mutlu etti. " ve ardından gözlerini karanlığa yumdu...

Vote ve yorum plizzz yanii :D

Senden Önce ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin