Capitolul 1. Ce naiba?

580 39 7
                                    

Mă întorc acasã. Este destul de târziu dar a trebuit s-o ajut pe Jess .Singura mea prietenã este bolnavă și singurã acasã cãci pãrinți sãi sunt în vacanțã la Paris,așa cã am mers la ea și am încercat s-o pun pe picioare i-am făcut un ceai,i-am dat câteva medicamente. Am mai vorbit de ale noastre și într-un final am plecat fiindcã se simțea mai bine.

E 23:20 mama o sã se înfurie cã vin târziu deja mi-o imaginez stând în ușã spunându-mi "Tessa e foarte târziu,dacă pățeai ceva?" ,dar mna așa sunt mamele strofocant de grijulii. Merg pe drum,bine cã am cãștile și I-pod-ul la mine cãci drumul e cam lung. Pun ceva de la Evanescence și încep să fredonez în gândul meu. Încã puțin și ajung acasă. Abia aștept sã fac un duș fierbinte.

Preț de câteva minute mã las absorbitã de muzică,dar bateria I-pod-ului mă lasă. Strâng cãștile,încerc sã le îndes în buzunar. Un zgomot de roți pe asfalt mă asurzește. Fiind întuneric o lumină puternicã mã orbește."Ce naiba?..." . Atât am apucat sã gândesc.Mã lovește din plin.Nu știu ce, dar e dureros. Probabil am fost aruncatã mulți metrii din locul unde mă aflam înainte de impact.

Dau sã mă ridic,tot trupul îmi este inert și o durere atroce mi-l strãpunge. Aud voci,multe voci,dar una îmi atrage atenția. E așa puternică ,clară și totodatã sexy.Mă întreabă dacă sunt conștientă. Încerc să-mi desprind pleoapele să vãd de unde vine,cu greu dar într-un final reușesc. Un chip atât de frumos cu ochi întunecați,sprâncene groase și bine conturate și un mic piercing în cea stângã se apleacă deaspura mea și-mi spune :

-Hai frumoaso,sã te ducem să te vadã un medic.

Pe când brațele lui mă ridicã de jos leșin...

Dragoste pe două roțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum