ilk gün🎭

2 0 0
                                    

İşte şimdi kapıdan girme vakti o büyük kapı girişinde durmuştum etrafa baktım heryer çok büyüktü peki ben burda nasıl olacaktım hayatım düzelecek miydi yoksa daha da mı berbat hale gelecekti içimde tarif edilemez bir duygu vardı evet artık giriyorum şimdi olacakları görme vakti içeriye girdiğim gibi manzaranın karşısında büyülendim o kadar büyük ve görkemliydi ki sanki bir şatoya giriyodum.
Orayı öyle büyük görünce hayallerimde bir anda büyüdü evet kesinlikle bu okulda kendimi ezdirmeyeceğim başaracağım bende çok başarılı olacağım tanınan bir doktor olacaktım.Ben bu düşüncelerle etrafa göz gezdirirken annem:
_Galiba sınıfına girmeyi düşünmüyorsun? dedi ve güldü
_Ahh doğru ya(başımı kaşıyıp güldüm) anne bak görürsün seni böyle yerlerde yaşatacağım.
_Sen oku yeter beni düşünme hem ben küçük evimizdede mutluyum,seni iyiki doğurmuşum iyiki sana sahip olmuşum.
_Seni seviyorum anne.
_Bende seni seviyorum (güldü)eee seninle burda galiba böyle sevgi dolu sözler söyleyerek günümüzü geçireceğiz hadi git  sınıfına bak orası ve arkadaşların nasılmış?

_(Bende gülümsedim)hemen gidiyorum!!! annemin yüzünden öptüm ve ordan ayrıldım tam sınıfa doğru yürürken biri bana seslendi...
_Baksana kızım nereye gidiyorsun?
Arkamı döndüm ve...
_Aa efendim ben 12/A sınıfına gidecektim adım yüsra yeni geldim sınıfımı arıyordum.
_Demek öyle benim dersim de o sınıfta seni ben götüreyim hadi gel.
_Peki.
_Bu arada ben sınıf öğretmeninim birşeye ihtiyacın olursa yanıma gel Ahmet Hoca'nın odası nerde dersen mutlaka gösterirler tamam mı?
_(Gülümsedim)Tamam hocam.

Sınıfın kapısının önüne gelmiştik durdu sen burda bekle ben gel diyince gelirsin,
_Peki hocam.
İçeri girdi konuşma yapıyodu;
_Arkadaşlar günaydın bugün aramıza yeni bir arkadaş katıldı şimdi içeri çağıracağım...
_Kızım gel içeri!!!

Ben içeri girdim tahtanın önünde durdum herkes fısıldıyarak konuşuyordu(kim bu demek bizim sınıfta ha işte yeni oyuncak, gülüşmeler)ne olduğunu anlayamadım.
_Kendini tanıtmak ister misin?
_Ben yüsra buraya burslu olarak geldim umarım iyi anlaşırız dedim ve gülümsedim.
Ben bunu söylediğim gibi herkes gülmeye başladı (oha bursluymuş işte bulduk birini daha) herkes bana küçümseyerek bakıyodu ve gülüyolardı.
_Arkadaşlar yakışıyomu size o sizin yeni arkadaşınız lütfen iyi geçinin ona okulu tanıtması için aranızdan birini görevlendireceğim kim gönüllü olmak ister?
Sınıftan ses çıkmıyordu Su!!! Sen olmak ister misin?
Su dediği kız bana şöyle bir baktı hocam benmi gezdireceğim güleyim bari şuan ojelerimin kuruması gerekiyor kusura bakmayın yapamayacağım!
_Bunlar okulda yasak değilmi?
_Evet yasak ama bana değil sonuçta müdürün kızıyım demi hocam?
İşte şimdi anlamıştım benim bu kızdan çekeceğim var hoca hiç bişey söylememişti sanki hocada ondan çekiniyor gibiydi.
_Peki ee kimse yokmu gönüllü olacak!!!
Biri elini kaldırdı...
_Hah evet Eymen sen gezdir ardaşını zil çalınca gezdirirsin tamam mı?
Eymen dediği çocuk ayağa kalktı:
_Siz beni yanlış anladınız hocam ben onu burda gezdirecek kimse yok diyecektim.
_Demek öyle artık biri var!!Sen gezdireceksin yapamam deme zaten size ceza verecektim eğer çöp toplamak istemiyorsan bunu yap cezanı çekmiş olursun ha yinede yapmam diyorsan bu sefer cezanı çok daha büyütürüm mesela bir hafta okulun temizliğini yaparsın anladın mı?
_Ama hocam!!!!

Çocuk sinirli sinirli bana baktı resmen burnundan soluyodu" tamam hocam"
_Anlaştık Sende bir yere otur kızım
Ben en arka sıraya oturdum bu okulda iyi olmayacaktım bunu anlamıştım zorbalık göreceğimi de anlamıştım asla kimseyle konuşmamalıydım.
Ders bitmişti sınıf boşalınca Eymen denen çocuk ayağa kalktı onunla birlikte bir kaç kişi de ayağa kalktı hepsi benim yanıma gelip başıma dikildi ben onlara bakıyodum sanki bana düşmanlarıymışım gibi bakıyorlardı.
_Tolga şimdi ben bunumu gezdirecekmişim?( dedi ve güldü)
_evet knk bende öyle duydum napsak arkadaşı gezdirelim bari.
_Yok yok siz durun ben onu gezdireceğim siz beni bekleyin sadece.( gülmeye devam ediyordu )
_Peşimden gel!!!
Ben korkmuştum ama belli etmemeye çalışıyordum.
_Buna gerek yok ben tek başıma bakarım senin gelmene gerek yok!
_Hadi ya bak sennn!! kendinmi gezeceksin(güldü) olurmu öyle şey sen şimdi kaybolursun burda, burası senin bildiğin yerlere benzemez seni ben gezdireceğim hadi kalk gel benimle.

Yürümeye başladı arkadan arkadaşları da gülüyodu ne yapacak kıza zavallı ilk günden çok yanlış kişiye çarptı hahhahaha
Bende peşinden gittim büyük koridoru geçtik hiçbişey söylemiyordu.Sola döndüğümüzde karşımıza tuvaletler çıktı arkasını döndü...
_Bak burası tuvalet sen tanırsın(bu saçma şeye gülüyordu)layık olduğun yer!
_Ne saçmalıyorsun sen!!! (dedim ve arkamı döndüm tam gidecekken kolumdan tuttu)
_Nereye gidiyorsun bakalım gel buraya dedi ve beni içeri itti hemen kapıyı üstümden kilitledi.
Bağırmaya başladım!!!
_Ne yapıyorsun aç şu kapıyı sana aç diyorummm!!!
_Tüh ya şimdi zil çalacak artık seni burdan çıkaranda olmaz hazır tuvalete de girmişkin bir güzel oraları temizlemeye ne dersin?
(Dedi ve içeriye fırça ve bez fırlattı)
_Yaaa açsanaaaaaa!!!! Benden ne istiyorsunnn aççççç şu kapıyı!!!!
_Bak ama beni oyalıyorsun derse girmem lazım geç kalıyorum hoşçakal!!!(dedi ve ayak sesleri uzaklaştı)
Ben bağırmaya devam ediyordum ama gitmişti kapıyı zorladım açılmıyordu.
Şimdi ben ne yapacaktım
_Beni duyan varmıııı tuvaletteyim kapı kilitli lütfen biri açsınnnn kimse yokmu?

*Arkadaşlar bölümler kısa ama sonradan biraz daha uzayacak kendinize iyi bakın bol bol yorum yapın.
*İyi günlerrr...🤍🤍🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zengin FakirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin