FL: Chapter SEVEN

194 22 43
                                    

(kontrol etmeden atacağım birkaç bölümü kusura bakmayın)

(kontrol etmeden atacağım birkaç bölümü kusura bakmayın)

(kontrol etmeden atacağım birkaç bölümü kusura bakmayın)

(kontrol etmeden atacağım birkaç bölümü kusura bakmayın)

(kontrol etmeden atacağım birkaç bölümü kusura bakmayın)

***

+×+ AUGUST 11th, 2018 +×+

Yeonjun genç olanı kabul edercesine başını salladı. Sonuçta aralarında bir şeylerin garipleşmesini istemiyordu. Yeonjun konuyu değiştirerek "Akşam yemeğine çıkmak ister misin?" diye sordu.

Soobin tembel tembel ayağa kalkarak "Evet lütfen, çok yorgunum" 

"Noodle?" diye sordu Yeonjun, telefonunu karıştırarak menüye göz gezdirdi. 

"Dondurma da" diye ekledi Soobin, 

Yeonjun, söz konusu ürünü sepete eklerken mırıldandı. 

"Oh ve ödüyorsun", Soobin ona uyarı bakışı atan yaşlının saçını karıştırarak gülümsedi.

"Ben senin erkek arkadaşın değilim", Yeonjun burnunu buruşturdu.

Soobin, "Yalnızca erkek arkadaşların birbirlerine yiyecek alması mı gerekiyor?"

"Evet", Yeonjun karşılık verdi.

"O zaman benim erkek arkadaşım ol", Soobin fazla düşünmeden konuştu

Sessizlik. Soobin, birkaç dakika sonra ne dediğini anladı, zihinsel olarak kendine vurdu ama poker suratını korudu. Soobin sessizliği bozmadan önce bir süre birbirlerine baktılar.

"Ne? Erkek arkadaşa sahip olmak bedava yemek anlamına geliyorsa, buna razıyım", Soobin memnun bir şekilde arkasını dönerek mümkün olduğunca doğal görünmeye çalıştı.

"Pabo", Yeonjun siparişi onaylamadan önce gözlerini devirdi. Yeonjun kendini Soobin'in yatağına atarken "Bir dahaki sefere ödeme yapıyorsun"

"Yo, kokmuş kıçını yatağımdan kaldır" diye şikayet etti Soobin ama Yeonjun onu görmezden geldi. 

"Yah! Dışarı. Yatağımdan. Doğru. Şimdi!!!" diye bağırdı Soobin, büyük olanın üzerine atlayarak burnuna sert bir şekilde çarpmak için bağırdı. (anlamadım ya )

Yeonjun gülmemek için elinden geleni yaptı ama bu çok komikti.

 "Komik değil Choi. Burnum, ah köpeğim! Ya ameliyat olmam gerekiyorsa ve başarısız olursa ve ameliyat sırasında doktor aptal olduğu için aşırı kanama olursa ve ölürsem? Ne korkunç bir ölüm şekli. Ben. ölmek için çok genç-", Yeonjun küçüğün sözünü kesti.

"Dostum lanet burnunu yastığa vurdun. Kimse böyle ölmez", Yeonjun şimdi ağır bir pozisyonda duvara yaslanarak homurdandı. 

Soobin, "Aslında kırık bir burundan ölebilirsin" diye savundu

Yeonjun, "Evcil köpekbalığım Soobin'in aşkı için burnun yastığa çarptı", diye içini çekti. Soobin'in gözleri parladı. Yeonjun ona yargılayıcı bir bakış attı. "Biz hep bu kadar aptalız mı yoksa seni daha önce fark etmemiş miydim?" Yeonjun ciddi bir yüzle sordu.

"Ah, bu acıyor", Soobin elini dramatik bir şekilde göğsüne koydu. Tam Yeonjun bir şey söylemek üzereyken iki çocuğun da dikkatini çeken kapı çalındı. Soobin, "Lanet olsun teslimat hızlı" yorumunu yaptı

Yeonjun kapıyı açmak için ayağa kalktı. "Teşekkürler-", Soobin'in annesini kapıda görmeki ile gözlerini cüzdanından kalırdı. Soobin annesini görür görmez gözleri büyüdü.

"Kahretsin! Anne bir saniye!"

Soobin, Yeonjun'un değerli dolabına kıyafet, kırtasiye ve abur cubur yığınlarını boşaltırken ve büyük bir zorluktan sonra kapatırken, büyük olanı odadan dışarı iterek ve kapıyı kapatarak bağırdı.

Tam kapıyı açmak üzereyken, yatağının yanında ıslak havlu ve Yeonjun'un boşaldığı gömleğini gördü ve ikisini de hızlıca Yeonjun'un yatağının altına attı.

Dağınık ve iğrenç olacaktı ama neyse ki ne yatağı, ne yatağı ne de dolabıydı. Bunu yaptıktan sonra kapıyı açtı ve annesini içeri buyur etti. Soobin, annesi küçüğüne bakarken 

"Neden ani ziyaret anne?" diye kıkırdadı.

küçük olan annesi ondan daha kısaydı ama bakımlıydı. Taze bir görünüme sahipti ve cildi, emekli bir cilt ürünleri modelininki kadar iyiydi. "Oğluma sürpriz yapmak istedim. Ne tesadüf, Yeonjun senin oda arkadaşın", annesi büyük olana doğru bir gülümsemeyle baktı.

Yaşlı olan gülümsemeye karşılık verdi ama tüm karışıklığın aniden nereye kaybolduğu konusunda kafası karışmıştı. "Yeonjun nasılsın? Seni son görüşümden bu yana uzun zaman geçti. Soobin yer değiştirdiğinde daha önce uğradığını duydum", diye sordu Soobin'in annesi, gülümsemesi solmadan.

Annesi küçük olana dönmeden önce gülümsedi. "Soobin, seninle bir şey hakkında konuşmak istiyordum..." Annesi sustu. Odanın atmosferine bakılırsa Yeonjun biraz mahremiyet isteyeceklerini biliyordu ve odadan çıktı.

—◌✾◌—

"Ne! Anne hayır, bunu yapamayacağımı biliyorsun! Hala çalışıyorum ve...", Soobin'in sesi, zaman öldürmek için odasının karşısında, dışarıda oturan yaşlıyı şaşırttı. Yeonjun içeri girip her şeyin yolunda olup olmadığını kontrol etmek istedi ama birden odaya dalıp başkalarının işine karışmak istemiyordu.

Endişeli falan değilmiş gibi!

Bir süre sonra kapı açıldı ve küçük oğlanın annesini ortaya çıkardı, daha büyük olana bir bakış attı, ayrılmadan önce onu yukarıdan aşağıya taradı. Dost aura gitmişti ve Yeonjun bu konuda nasıl hissedeceğini bilmiyordu.

Teslimat tam zamanında geldi ve büyük olan ödemeyi yaptı ve odaya girdi ve Soobin'in yüzünü yastığa gömerek yatağında yattığını gördü.

Ağlıyor muydu? Yeonjun yaklaştı. Hayır, ağlamıyordu, sadece somurtuyordu. "Yah! Öldün mü?" Yeonjun, yemeği masaya koyarken küçüğü sallayarak sordu. Soobin başını kaldırdı, yaşlıya baktı ve sonra yüzünü tekrar yastığa gömdü.

"İstediğin kadar somurtabilirsin. Benim için daha fazla yiyecek olur o zmn " , Yeonjun yüksek sesle genç olanı somurtarak yukarı baktı. Aniden ayağa kalktı ve büyük olanı çevirdi. Büyük olanın kucağına tırmanmadan ve büyük olanın yüzünü iri ellerinin arasında tutmadan önce, yaşlıyı kendi yatağına oturttu.

Yaşlı olan az önce olanlar karşısında travma geçirdi ve şimdi kucağında oturan küçüğüne sanki bedava bir mülkmüş gibi baktı.

Bekle hayır, bu gibi durumlarda kontrolü elinde tutan kişi olması gerekiyordu! Büyük olan tam ağzını açmak üzereyken Soobin onun gözlerinin içine baktı ve çok ciddi bir sesle konuştu.

"Hey Yeonjun! Erkek arkadaşım olur musun?"


////

ya çevirileri fazla anlamıorum umarım karmaşık olmamıştır


[M] FORBİDDEN LOVE * ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin