9》confusing《9

2.8K 146 23
                                    

"Hey Shawn" ik nam mijn telefoon op
"Hey zin om naar het park te gaan? ik verveel me kapot"
"Natuurlijk"

We spraken een tijd af en ik maakte me klaar.

Shawn was oke.
Hij was niet zo als die andere vine gasten...

"Mam ik ga naar het park met een vriend" ik gaf haar een knuffel "wacht neem je zusje mee" ik zuchte en rolde me ogen "ik hou van haar maar als ze mee gaat moet ik bij elke vogel die ze tegen komt stoppen" "dan zijn het vast mooie vogels, haal je zusje op" ik maakte een vreemd geluid (A/N lol idk that sounds weird) haalde me zusje van haar kamer.

"Wie is je vriend?" Vroeg Jo onderweg "Shawn"
"Hoe ken je hem?"
"Hayes"
"Is hij aardig?"
"Ja"
"Houd hij van paarden"
"Vraag het"
"Hoe lang kennen-"
"Sippit, genoeg vragen" ik pakte haar hand en liet haar iets sneller lopen "waar gaan we heen?"
"Park"
"Zijn we vogels?"
"Sippit"

Ze zweeg weer.

"is dat Shawn?"
Vroeg ze toen ze Shawn zag staan bij de poort van het park
Ik knikte, ze liep er beleefd op af "hai ik ben Jo" "Shawn" hij gaf haar een hy five.

That was so cute.

"Hey" ik gaf hem een knuffel "je zusje?" Ik knikte " sorry ze moest mee" legte ik uit "niet erg, ik heb zelf ook een zusje" hij glimlachte naar Jo die naar vogels staarde.

We haalde een ijsje, stonden naar een paar vogels te kijken en zaten wat op een bankje.
"Dus hoe kan het dat jij en Hayes zo veel ruzie hebben?"
"We zijn gewoon verschillend"
"Nouw ik ben nu 1 uur samen met je en je laat me echt denken aan hem"

Waroom moet iedereen over dit onderwerp beginnen ?

"En hoe was je optreden gister?" Hij merkte dat ik er niet over wilde praten dus ging maar mee in mijn vraag
"Goed" "mooi" we knikte ff awkward.
"Shawn jij komt niet uit Amerika of wel?" "Hoezo door me accent?" Ik knikte "ik ben Canadees" "cool"
"Ik hoorde dat jullie ook naar Canada gingen met jullie school?"
"Nee, ik denk niet dat dat door gaat"
"Chad zei gister tegen Hayes dat de deal goed ging en dat ze naar Canada gaan"

Mijn hart stond ff stil
You kiddin me?

"Waneer ga je weer naar Canada?"
"Zondag"

*wedstrijd*

De rugby spelers hadden een wedstrijd thuis en we maakte ons klaar voor het cheerleading "hey" Amber liep ook de kleedkamer in "wat doe jij hier?"
"Ik heb een prive auditie gedaan bij mvr. Winston voor een plek in het team en ik heb het gehaald!" Ze juichte vrolijk maar niemand deed mee.

"Zijn jullie niet blij?"

"Nee, totaal niet gewoon" zei Emma
"Zo lang je maar geen plannetjes hebt of onze sociale status verpest en je je bek houd vindt ik het best" ik wees naar haar en keek haar in de ogen aan.

"Komt goed gurlll" ze wouw een boks maar iedereen negeerde haar.

"EAGELS LETS GO" riep ik
We rende naar het veld.

We stonden klaar en begonnen onze routine.

Toen we klaar waren liep Hayes onze kant op.
"Hey babe" ik keek verbaasd hoe hij naar Amber loopt, ze pakte hem vol op de bek voor onze neus, een steek in me maag. "succes" vertelde ze aan hem "heeft hij wel nodig" lachte ik, ik kreeg twee dode blikken. "ik vond hem wel goed" lachte Elza.

"EAGLES GO" juichte we

De wedstrijd eindigde 6-9 dat betekende dat we hadden verloren dus iedereen was sad,.... behalve Amber.
"Leo was goed vandaag"
Ik rolde me ogen
"Zag je die goal"
"Wacht help me herinneren Leo was je vriendje?" vroeg Leoni waar iedereen hard op lachte behalve Amber "ha jullie zijn grappig" "dankje" Silke buigte

Amber liep boos weg en we schoten met ze alle in de lach.
"Ik snap niet wat Hayes in haar ziet" vertelde Romy "nee, het enige wat ze wil is Leo" lachte Aicha.

Thats it.

"We moeten van haar afkomen" zei ik uit het niks "jep" zei iedereen.

We hadden een plan.

Eefje, Lisanne, Tohar en Emma gingen haar 'helpen' om beter te worden.

Elsa, Joy en Silke zorgde voor verf.

En Leoni, Romy en ik gingen een nieuw pakje voor haar laten maken....
Wow that sounds weird lol

Yeah this is going to be awesome.

*thuis*
"Ben thuis!" ik ging op de bank zitten
"Hoe ging de wedstrijd?" vroeg me moeder "verloren" "oh dat is jammer" ik knikte.

Het verliezen boeit me niks.
Ons plan voor Amber is belangerijker.

---------------
Lol het hele team bestaat uit mijn magcon friends.... swag.

Xx caro

Ps mijn iphone is stuk..... dus ik schrijf dit op me ipod 4 maar dit beeld is erger dan magcon zonder Püma.

Er zitten srs twee gaten in lolz typen doet zeer aan me duimen

MAAR ALLES VOOR SOCIAL MEDIA.

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu