51.-70. Nap

78 12 0
                                    

Igen, tudom, hogy sok napot kell most egyetlen bejegyzésre összeszorítanom, de nem akartalak untatni a családom körül töltött összes - unalmas - nappokkal.

Mert valójában minden nap pontosan ugyanaz volt.

Minden nap azzal ébredek, hogy Phoebe vagy Daisy megrángatja az egyes hajszálamaz, és ostoba módon kuncogva ébresztek fel, jelentve, hogy kész volt a reggeli.  Udvariasan mindig elutasítottam javaslatukat, aminek következtében csalódottan távoztak a szobámból.  Az álom pedig csak néhány percig tartott, mire anyám egy étellel teli tányérral bejött a szobámba.  Általában az ágyam sarkán ült, míg végül meg nem ettem minden utolsó darab ételt a tányérról, és mosolyogva az arcán sétált ki a szobából.  Szerintem jó érzés mosolyra késztetni, de minden elfogyasztott étel után csak fáradtabbnak éreztem magam;  amitől visszaaludtam.  Természetesen ez nem volt megengedett, és reggel tizenegykor mindig kiszorítottak az ágyam kényelméből, és arra kényszerítettek, hogy menjek a parkba vagy a boltba, vagy valahova, ahová a lányok el akartak menni.  Nagyon odafigyeltek rám, miközben boldogan mosolyogtak, mialatt mellettük sétáltam, megfogtam a kezem és kihúztam a nyomorúságomból.  Nem arról van szó, hogy nem szeretek lányokkal foglalkozni, csak egy idő után - és ezt te is tudod - kissé idegesítenek.

A családomnak is hiányzol, tudod.  Volt néhány - nagyon kevés, de néhány - beszélgetés rólad.  Anyám pár percnél tovább nem beszélt rólad, mert azt hiszi, hogy ha rólad beszél, akkor csak engem fog bántani.  De hogy őszinte legyek, egy kicsit jobban érzem magam, amikor meghallom a neves.  És ugyanakkor fáj.  Nem tudom megmagyarázni, mert csak akkor tudod, ha érzed.

Mark egyik nap eljött, és megkérdezte, hogy érzem magam.  Ugyanezt mondtam neki, mint a többi embernek, de valamiért úgy tűnt, hogy nem hiszi el azt a zagyvaságot, amit mindenki más elhisz.

Egy ideig ültünk, csak a semmiről és mindenről beszélgettünk, amíg meg nem bizonyosodott, hogy jól vagyok.  És hogy őszinte legyek, egy ponton kezdtem jobban érezni magam.  De természetesen úgy tűnik, hogy a jó érzések nem tartanak fenn.  Különösen akkor, ha a bűntudat csomója van a szíved közepén.

A lányok észrevették a változásomat, és szörnyen éreztem magam.  Mindenkit bántok magam körül, és utálom.  Amikor észrevették a rossz hangulatomat, először megpróbáltak mosolyogni és nevetni, de most csak lassan fordítják a fejüket, mintha bizonytalanok lennének abban, hogyan bánjanak velem.

Azt hiszem, nem hibáztathatom őket... Nem is tudom, hogyan bánjanak velem...

Híztam és újra egészséges vagyok, és ennek mindenki örül.  De még mindig üresnek érzem magam belül.  A megszerzett súly csak nagyobb súlyt adott a vállam terhelésének.

Nem tudom, hogy ez sokat elárul-e arról, hogy milyenek voltak az elmúlt napok, de mint mondtam, elég monotonak voltak.  A fájdalom néhány napra alábbhagyott, aztán ismét visszatért.

Azt kell mondanom, hogy ez nem tett olyan jót, mint a legtöbb gondolat.





_______________

Közeledünk😢

99 days without you - LS [fordítás] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin