73.

83 8 2
                                    

Ma hagytam el a lakást, egyszerű pulóverben, farmer nadrágban és Vansban.  A nap erősen égette a szememet, és azonnal megdörzsöltem őket.  Csak egy kis tejre volt szükségem a gabonafélémhez, de mint mindig, semmi sem megy a tervek szerint.

Amikor meglátta, körülbelül négy-öt lány sikoltozni kezdett, hogy azonnal közelebb kerüljenek hozzám.  Nem igazán volt kedvem, de maszkot tettem az arcomra.  Tudod miről van szó... Csevegni kezdtek velem, olyan dolgokról beszéltek, amelyek számomra egyáltalán nem számítanak, és megpróbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.

Hirtelen mind elhallgattak, mintha meglátták volna a fájdalmat, amely a vállamat nyomta.  Az egyik lassan odalépett hozzám, és megölelt egy kicsit.  És bár talán csak ürügy volt megérinteni, nagyon értékeltem a gesztusát.  Nem akartam, de sírni kezdtem a karjaiban.  És csak állt, és addig tartott, amíg a sírásom el nem állt, és ez egyszerű krokodilkönnyekké vált.

- Mindannyian szerettük, tudod? Bár, ti ketten szerettétek egymást a legjobban, és ez nyilvánvaló volt.  Annyira szeretett téged Lou, ezt ne felejtsd el.  Sose felejtsd el. - suttogta nekem, miközben gyorsan egy utolsó meleg ölelést, mielőtt távozott.

Még autogramot és fényképet sem kért, és ekkor jöttem rá valamire: rajongóink nagyon törődnek velünk.  Nem csak az a tény, hogy híres, vagy "aranyos" vagy. Törődnek velünk.

Sok mindenre rájöttem ma.
De egy nagyszerű dolog, amit meg kellett osztanom veled, az az, hogy rájöttem, hogy nem tudok nélküled élni.

____________

Lou... Ugye nem...? 🥺

99 days without you - LS [fordítás] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora