Spring Holiday

133 10 3
                                    

Konečně máme jarní prázdniny.

Andy a Tess jsme se domluvili na že pojedeme na hory. Dneska odjíždíme jedeme v autě od ségry.

Už jsem zabalená a posloucham písničky.

O půl hodiny později

"Těšíte se že si konečně zalyžujem "zeptala se Andy.

My jsme s Tess přikývly.

Zbytek cesty jsme vzpomínali jak jsme poprvé stali na lyžích a jakou srandu jsme si užívali na lyžaku v 7 třídě.

Když jsme konečně dorazily na horskou chatu tak jsme kufry hodily do pokoje a vzaly ručníky a šly do vířivky asi hodinu jsme tam byly. Potom jsme se na pokoji divali na film Hvězdy nám nepřály. Když jsme šly na večeři uviděla jsem Nonu(bývalou nejlepší kámošku, která mi řekla že radši tráví čas s Alexem než se mnou od té doby se spolu nebavíme a už je to 3 roky). Nona se právě líbala s Alexem s kým jiným že? Začlo to kamarádstvím a pravidelnými návštěvami a skončilo to vztahem.

Když nás uviděli Nona něco řekla Alexovi a ten se na mě podíval a usmíval se. Na večeři jsme měli bramborový guláš no nic pro mě. Holkám jsem řekla že už půjdu na pokoj a ony přikývly. Vstala jsem a šla směrem k výtahu ale někdo chytl za zápěstí byl to Alex chtela jsem se mu vykroutit ale on me jeste pevneji stiskl. Když jsme došli do výtahu tak mě pustil.

"Co chceš Alexi? "zakricela jsem na neho.

"Nic a co jsem ti kurva udelal ze s mi 3 roky nenapsala nebo nezavolala." zarval na me on.

"Jako proc bych ti mela psat nebo volat kdyz si mi s Nonu uz dost ublizili."zeptala jsem se ho.

"A jako jak jsem ti ja ublizil" zeptal se mě.

Chvili jsem mlcela a podival jsem se do zeme.

"Ty vis moc dobre cim nebo to ti snad nerekla Nona? "chtela jsem se nejak s toho vykroutit ale nevadela jsem jak.

" A jak to mam vedet kdyz ani jedna mi to z vas nerekla a proste se se mnou od te doby nebavis tak rekni proc? "zeptal se on prozmenu.

" At ti to rekne sama, aha takze ona pred tebou 3 roky drzi tajemství? "zarvala jsem na neho a konecne vytah zastavil a ja jsem bezela do pokoje a ani jsem se neohlidla a praskla za sebou dverma. Lehla jsem si na postel a premyslela jsem nad rozhovorem ktery jsem vedla s Alexem a potom jsem se osprchovala a sla spat.

:Rano:

Na snidani tam nastesti nebyli ti dva takze jsem se nemusela bat ze zase s nim povedu rozhovor. S holkama jsme sli hned na lyze. Parkrat jsme spadli ale jinak jsme skoro vubec nepadali. Tess se tam skamaradila s Nikem a tak s nim lyzovala a my jsme s Andy lyzovali spolu. Na obed tam byla Nona sama takze jsem se v poho naobedvala. Odpoledne jsme s Andy sly do kavarny a potkali jsme tam Susan a Any nase spoluzacky ze stredni a kamaradky. Tess s nama nesla protoze nekde sla s Nikem. S holkama jsme se dohodly ze zitra zajdeme do nejakeho klubu.

"Večer"

Poveceri jsme sly hrat bowling. Tess rekla ze do toho klubu pujde s nama protoze Nick zitra s ni nemuze nikam jit ze ma hodne prace(Tess s Nikem chodi).

:Snídaně :

Alex tam byl i s Nonou ale vubec se sebe nedotykali s vubec skoro spolu nemluvili a Alex se na me dival smutnym vyrazem a me se chteli smat nalem jsem tam vypukla smichem.

"V klubu"

Do klubu jsme prisli o pul sedme a uz na nas mavaly Susan a Any. Asi hodinu jsme si povidali kdyz v tom na parket prisla Nona s Nikem a smali se a drzeli se kolem pasu a libali se. Tess vstala otrhla Nika od Nony a vlepila mu takovou facku az to plesklo a vsichni se na ni podivali s otevrenou pusou a ona na neho zarvala:"Ty devkari jeden tohle delas urcite kazde holce. " a jak to zarvala tak nas s Andy vzala za ruce a rekla nam ze jestli s ni uz nepujdeme do hotelu a my jsme prikyvli. Celou cestu nikdo z nas nepromluvil. Kdyz jsme dorazili na hotel tak kazda z nas sla hned spat.

Z pohledu Tess

Ten devkar jeden jak ja mu jenom duverovala a on me zradi hned potom co spolu zacneme chodit mela jsem vedet ze bude takovy proc? proč? proc? proc zrovna co jsem komu udelala a celou noc jsem si tu otazku kladla. Kdyz jsem se rano probudila hned jsem se sla osprchovat a sla na snidani Andy s Marry tam byly dneska odjizdime domu..... Uz jsme v aute a jedeme domu.

Konecne druha kapitola prominte za spozdeni a za chyby.
Marry

Love Always LivesKde žijí příběhy. Začni objevovat