BAŞLIYORUZ

17 1 0
                                    

Bırakın beni!Nereye götürüyorsun beni?Ne yapacaksınız bana?Bırak beni!

Sesler giderek anlaşılmaz hale geliyor.Birkaç harf yığınından ibaret duyduklarım.Nedenini bilmediğim bir rahatlık hissiyle birlikte aniden bastıran bir uyku var üzerimde.Sesim gittikçe güçsüzleşiyor. İmdat!Kurtarın b.......

-Buyrun Baran Bey
-Burda efendim
-Sürekli bağırdı bayıltmak zorunda kaldık
-Peki efendim!
-Hazır Baran Bey yarın saat 15.20'de
-Anladım Baran Bey 1 saate yanınızda oluruz
-Sizede iyi günler efendim

Kızı alın 1 saate Baran Bey'in yanında olmamız lazım.Biraz elinizi çabuk tutun.Kızın ellerini ve ayaklarını bağlayın başına çuval geçirin.Durun!Havasız kalır gözlerini bağlayın en iyisi.Çantasınıda alın geride bir iz bırakmayın en ufak bir iz.Şimdi ben kızı getiriyorum siz de arabayı kapının önüne getirin.
...
Duyduğum tek şey korna sesi, sürekli sarsılan bir yerdeydim gözlerim kapalı ellerim bağlı çaresizce bekliyorum kurtarılmayı.Nereye götürüyorlar beni.Çırpınmak bir çözüm olabilir mi?Çırpınsam yine bana ellerindeki o iğnelerden yaparlar.Bayılmak hiçbir işime yaramaz.Yavaş yavaş kendime geliyorum.Durup beklemek en iyi çözüm.Konuşmalarını dinleyip en azından beni neden kaçırdıklarını öğrenmeliyim.Ayrıca Baran Bey de kim?İçimde kötü bir his var.Başıma kötü şeyler gelecek hem de çok kötü.

-Buyrun Baran Bey
-15 dakika sonra oradayız
-Peki Baran Bey
-Yaptığımız iğnenin etkisi altında hala baygın
-Sizede iyi günler Baran Bey

Oğlum bakın şu kıza öldü mü?Bu ilacın etkisi 30 dakika sürüyor.Kızı bayıltalı tam 1 saat oldu.Görkem hadi abi bak şu kıza.Görkem!Yapma be abi şurda bir iş yapıyoruz sen oyun oynuyorsun.Pes doğrusu.Tarık bari sen bak şu kıza. Tarık!Sana diyorum, sen ciddi misin?Ne ara uyudun abi ya. Sadece nabzına bakacaksınız.Hiçbiriniz dokunmayın ben bakarım iş başa düştü.Düz yola çıktık sonunda yavaşça gaza bassam araba gider, kızın nabzına o arada bakabilirim. Nabzı atıyor ama çok yavaş. Altay dikkat et!Kam.....

Gece Treni Okuru - Bir Can Uğruna Where stories live. Discover now