Del 7 - Er du gal eller?

151 4 2
                                    

Bli han mitt første kyss? Ja jeg vet jeg har aldri kysset noen før, but whatever. Men jeg vil ikke ha fra ham det første kysset jo. Hva skal gjøre? Er det forsent å gjøre noe?

Han kysset kinnet mitt fort og skyntet seg fort vekk fra huset. Hva skjedde nå?! Jeg kan ikke tror det. "JEG ER HJEMMA" ropte noe i trynet mitt "Åh jeg trodde at du var i rommet si-" han sluttet setningen og starte å le "Hva er det?" spurte jeg sint "Hvorfor er fjeset ditt rød som en tomat?" spurte han og holdt latterene inne seg "Vet ikke jeg" sa jeg og gikk opp i rommet mitt. Jeg kommer aldri til å si det til någen, tror jeg.

Jeg våknet av vekkerklokka. Ny dag, nye muligheter. Foreksempel banka Isac. Jeg tok på meg lyseblå jeans(?) og rød single hvor var et bilde av fangirl emoji. Jeg sminkte meg lett og spreng ned til kjøkkenet. "Der er du Gabi!" sa Robin sint "Hva nå da?" spurte jeg med full munnen av brødskive. "Igår kveld snakte jeg med rektoren din! Og du vet godt hva det er! Oppfør deg fint på skolen! Jeg lovte til mamma og pappa at vi skal holde sammen og du skal vokse hos meg etter det skjedde" sa han og det så i fjeste hans at han angret på det siste setningen. "Du snakte med mamma før bilulykke?" "Pff...nei? Er du gal eller? Jeg var ikke på det samme bil jo. Pfft." sa han og drak juicen sin. Han oppføre seg rar, han skjule noe. "Jeg stikker" sa han fort og forsvant fra kjøkkenet.

Jeg var framme i skolegården og alle så mot meg, noen så litt stygt på meg. Hva har jeg gjort nå da? Jeg gikk mot gutter "Halla, skjer?" spurte jeg. Danu så på meg og gikk. Hva skjer?! "Lasse?" prøvde jeg "Ehm ja?" spurte han "Er alt bra eller? Hva skjer?" spurte jeg "Med meg går selvfølgelig bra, men jeg vet ikke hvordan går med resten av skole" sa han litt trist. Okei?

____
Føle at alt er feil med denne story. Tror at jeg slutta, men er litt usikker.

Fake or Real?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora