Sakura
Obudziłam się w samym środku nocy. Coś nie dawało mi spać, usiadłam na łóżku, cały czas czułam się obserwowana. Z tych nerwów zgłodniałam, poszłam do kuchni zjeść sobie płatki czekoladowe, zawsze miałam do nich słabość. PUK-PUK! Był środek nocy, więc nie wiem kto to mógł być o tej porze. Ze strachem podchodziłam do drzwi, lecz gdy je otworzyłam nikogo nie było, to przeraziło mnie jeszcze bardziej.
Parę godzin później .
Przez resztę nocy nie mogłam zasnąć. Postanowiłam się przejść, był już poranek, więc nie miałam się o co martwić. Gdy wychodziłam z domu , na wycieraczce zauważyłam jakiś list. Otworzyłam go. Przeraziłam się,gdy przeczytałam: JESZCZE CIĘ DORWE. Rozejrzałam się na wszystkie strony, lecz nikogo nie było. Domyślałam się kto zostawił mi ten list. To napewno byli zamaskowani ninja których widziałam wcześniej. Z tym listem pobiegłam w strone placu treningowego, tam czekała już na mnie Tsunade.
Tsunade
-Tsunade-sama! Dostałam list prosze zobaczyć!
-Czy wiesz kto mógł to napisać ?
-Nie w dodatku cały czas chyba ktoś mnie obserwuje.
-Dobrze porozmawiam z radą Konohy co w związku z tym.
-Dziekuję! Co dzisiaj robimy?
-Dzisiaj odpuścimy sobię walkę. Skupimy się dzisiaj na medycznym ninjutsu.
-Okey a co dokładniej?
-Dowiesz się za chwile. A teraz chodzmy do dworu hokage.
-Oczywiście.Sakura
Pare minyt później byłyśmy już w budynku. Dostałam WIELKĄ księge.
-Wszystko co powinnaś wiedzieć o medycynie jest w tej książce. W niej jest cała teoria. Przeczytaj całą a potem przejdziemy do praktyki.
-Ile mam czasu?
-Cztery godziny. A teraz musze iść. Jak przyjdę chcę żebyś była już gotowa.
-Dobrze. Nie zawiodę cię.Zabrałam się do czytania. Znalazłam tam jedną bardzo ciekawą rzecz. "Byakugo no in" pieczęć którą posiada Tsunade. Oznacza ona szczyt kontroli czakry. Po przez gromadzenie przez długi okres czasu, dużej ilości czakry w dowolnym miejscu na ciele. W tym momęcie przysięgłam sobie że zdobęde szczyt kontroli czakry.
Cztery godziny później.
-Jak sobie radzisz Sakuro.
-Wspaniale Tsunade mam jeszcze tylko jedną proźbe do ciebie.
-Słucham.
-Pomóż mi uformować pieczęć ''Byakugo no in''!Dzięki wszystkim za gwiazdki. Mam jeszcze prośbe do was moi drodzy czytelnicy, wpadnijcie na profil (Tygrysek12) mojej koleleżnki i przeczytajcie '' pobawimy się w chowanego'' bo ona dopiero zaczyna pisać, a ma talent do pisania opowiadań, myśle że nie zrobi wam to problemu.
CZYTASZ
Uczennica Tsunade
Novela JuvenilJest to opowieść jak sama nazwa wskazuję o uczennicy tsunade. Opowiada o jej trzy letniej nauce u pani Hokage. Lecz Sakura nie bedzie miała łatwo ponieważ wiele razy bedzie narażała życie w walce z tajemnieczymi ninja. Czy odkryje kim oni są? C...