1

451 35 12
                                    

Merhaba . Şimdiden kitabımı okuyan herkese çok teşekkür ederim ... 

Ben bildiklerimi yazacağım ... Siz bildiklerinizi okuyacaksınız ...

ALAZ SERTSOY

Gözlerimi açtığımda Banu kollarımın arasında uyuyordu . Yavaşça dudaklarımı onun şahane dolgun dudaklarına götürdüm . Küçük bir öpücük kondurduğumda Banu uyandı ve karşılık vermeye başladı . ''Günaydın aşkım '' dedi ve sonra öpmeye devam ettik . Kapı açıldı ve ''Kuzen gelir misin ? seni dışarıda bekliyorum '' dedi Doruk sinirli bir şekilde. Ayağa kalktığımda Banu ''akşama görüşürüz '' dedi . Arkama dönmeden ''Belki '' dedim ve odadan çıktım . Banu odada giyinirken bende oturma odasına geçmiştim . Doruk elinde tuttuğu telefonu birden kulağıma tuttu ve sadece ''Alo'' diyebildim çünkü karşımdaki ses konuşmaya başlamıştı . ''Sevgili Alaz Sertsoy tam iki gündür telefonunuz kapalı . Yirmi yaşında olmanız ve ayrı evde yaşamanız sorumluluklarınızın olmadığını göstermez . Tatilden erken dönmeye karar verdik . Size nasıl sorumluluk sahibi olnur öğretmeliyim değil mi ? Bir anne olarak görevim ''tam cevap verecektim ki o ses duyuldu ''İkinci sesli mesajı dinlemek için dörde basınız '' dinlemeden kapattım . Durum çok vahimdi . Doruk'un telefonu genellikle kapalıydı . Onun telefonu kapalı olduğu zaman benim telefonum açık olurdu ve bir sorun yaşanmazdı . Fakat şimdi ikimizinde kapalı kamıştı hemde yirmi dört saatten fazla işte bu çok kötüydü . Kafamı Doruk'a çevirerek ''Çok fenaydı '' dedim . ''Korkma kuzen annen sana kıyamaz ve siniri geçer . dedi Doruk ve konuşmaya devam etti ''İnan ki senin durumun benden daha iyi '' dedikten sonra eline kumandayı alıp televizyonu açtı . Annem benim için çok değerliydi . Hatta hayatta değer verdiğim tek kadın . Küçüklüğümden beri annemi üzmemeye özen göstermişimdir hep çünkü bir kadına bir erkeğin acısı yeter ikincisi fazla bence . Odamın kapısı açıldı ve Banu bana doğru yaklaşıp kucağıma oturdu ve kulağımı yaladı . ''Sonra görüşürüz '' dedi ve gitti . Kafamı çevirdiğimde Doruk bana hesap soran sinirli gözlerle bakıyordu . ''Sorunun ne '' diye sordum . ''Sorunum mu ne ? Gerçekten anlamıyor musun ? Geçen sene Banu yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı ölümlerden döndük sen hala daha o kızla yattmaya devam ediyorsun '' dedi sinirli anlarda bile sakin olabilen Doruk . ''Hadi ama kuzen ne olursa olsun bu Banu'nun güzel olmadığını göstermez '' dedim ve kumandayı alıp kanalı değiştidim . Kumandayı elimden hızla çekip aldı ''Bu evde bende varım '' dedi Doruk . Karşılık vermedim . Dorukla kavga etmek en son istediğim şeylerden biriydi . Dorukla aynı olayın içindeydik fakat bakış açılarımız farklıydı . Doruk Banu'dan uzak durarak yaşamak istiyordu . Ben ise Banu'yla birlikte olarak çünkü Banu'yla birlikte olduğum zaman Kaan'ın canı yanıyordu . İntikam şekillerimden biryidi bu . Benimle uğraşan erkeklerin kızlarını elinden alırdım ...Doruk'un sinirinin geçirecek bir şey söyledim ''Yenilere partimiz ne zaman kuzen '' dedim . Doruk çok sinirli olabilirdi fakat parti kelimesini duyunca siniri bir anda uçup giderdi . Kafasını bana çevirip sinirli bir bakış attı ve sonra gülmeye başladık . Ayağa kalktı ve ''Yenilerin bilgilerini getiriyorum '' dedi Doruk . Bu dün gece Doruk'un nerde olduğunu açıklıyordu . Dün gece Doruk kayıt işlemleri yapan kızın yanındaydı . Doruk bir kızı elde etmek için uğraşmazdı elde etmek de istemezdi sadece bazen gerekirdi . Geçen sene de aynı şeyi yapıştı . Yenilerin bilgilerini almak için kayıt işlemi yapan kızla yatmıştı .  Sonra kız Doruk'tan ilgi göremeyince işinden istifa etmişti . Aslında Doruk ile aramızdaki en belirgin farklardan bir bu diyebiliriz Doruk'a göre önemli olan kendisinin bir kızı istemesiydi . Kızlara karşı oldukça irade sahibiydi . Bana göre beni isteyen her kız benimle yatabilir . Kızlara karşı koymayı beceremiyordum. Geçen sene bizde yeniydik fakat Doruk yine de o kızla yatmıştı çünkü 'eğer herkesle tanışırsak gereksiz insanlarla da tanışmış oluruz' demişti . Doruk elinde bir kutuyla geldi . Yeni gelenlerin fotoğraflarına , hakkındaki bilgilere bakarken Doruk arada bir kız fotoğrafı gösteriyordu . Yoktu ... Bu senede yoktu ... Kimseyi aramıyordum sadece bekliyorudm ... Neyi beklediğimi bilmeden bekliyordum ... Bu kızlarda diğer kızlardan farklı değildi . Fotoğraflardaki hallerinden belliydi . Artık o kadar kızla tanışmıştım ki kızları bir bakışta tanıyabiliyordum... Çok sıcaktı ayağa kalktım ve camı açtım . Doruk eindeki bir fotoğrafa oldukça gereğinden fazla bakmıştı . ''Ne oldu kuzen yoksa kıza aşık mı oldun '' dedim . Elindeki fotoğrafı hızla değiştirdi . Camdan içeri sert rüzgarlar esiyordu . Doruk kafasını çevirmeden ''Efendim kuzen '' dedi. ''Yok bir şey kuzen '' dedim . Elime kumandayı aldım ve kanalı değiştirdim . Kapı çaldı Doruk ayağa kalkarken masaya çarptı ve fotoğraflar yere düştü . Hemen Doruk'un baktığı fotoğraftaki kızın ismine baktım 'SİMGE KARAN'' yazıyordu. Yere düşen fotoğrafları kaldırırken bir kız dikkatimi çekti . Doruk ''Banu sen mi geldin '' diye bağırınca kızın ismine göz ucuyla bakmayı başarıp hemen fotoğrafları ortadan kaldırdım . Kızın ismi değişikti daha önce duymamıştım . 'ESLEM' yazıyordu . Banu geliyoru arkasından da Doruk geliyordu . Banu yanıma gelip kucağıma oturdu . ''Belki özlemişsindir'' diye geldim dedi. Teklifleri geri çevirmek gibi bir huyum yoktu . Doruk televizyon karşısında otururken ben Banu ile odama geçtik .

ESLEM ASLANER

Saat sabahın altısı olmuştu fakat ben ve Simge hala daha uyumamıştık . Bugün hangi üniversiteye gideceğimiz belli olacaktı ve biz çok heyecanlıydık . Ailelerimiz birlikte tatile çıkmışlardı . Simge yatağa uzandı ve ''Eslem gözlerimin üsütne fil oturdu '' dedi . ''Aynen '' dedim ve kendimi uykunun büyüsüne bıraktım . Uyandığımda  saat 22.00 olmuştu . Tercihler açıklanmıştı . ''Simge kalk !'' diye bağırdım . Simge bir anda uyandı ''Ne var kzım ''dedi . ''Tercihler ''diye bağırarak bilgisaraya koştu . Peşinden gittim . Giremiyorduk . Çok yoğun olmalıydı . ''Eslem mesajlar '' diye bağırdı Simge . Doğru ya mesajlara bakmak hiç aklımıza gelmemişti . Telefonu alime aldım . Birçok cevapsız arama ve mesaj gelmişti . Mesajlara girdim . Mesajı açtım .Mesajda 'Bilkent Üniersitesi Hukuk Fakültesi ' yazıyordu . Sevinçten havalara uçuyordum . Simge'ye baktım . ''Aynı anda söyleyelim '' dedim. Ben ''Bilkent '' derken Simge ''Ankara'' demişti . Sevincim bir anda gitmişti . Gözlerim dolmuştu . Simge bana kendi telefonunu uzattı mesajı okudum 'Bilkent' yazıyordu . Ayağa kalktım ve sinirle ''Simge bu nasıl bir şaka ya '' dedim . Simge gülüyordu . Sinirlerim bozulmuştu ve bende gülmeye başladım .

Sonra yaklaşık dört saat boyunca telefon görüşmesi yapmıştık . Bir buçuk veya iki saat boyunca ailelerimizle konuşmuştuk . Gece saat üç olmuştu . Simge yanıma oturdu ve ''Aynı üniversitedeyiz'' dedi ''Bence süper olacak '' dedim. Çok mutluyduk. İçimden şarkı söylemek geliyordu .  Ayağa kalktım v şarkı söylemeye başladım . Şarkı söyleyip eğleniyorduk ta ki alt ve üst komşular duvarlara vurarak ritim tutmaya başlayana dek ... ''Çok uykum var '' dedi Simge . ''Aynen '' dedim . Uyumaya başladık . Çok karanlık ... Çok çok karanlık ...Biri bana doğru geliyor...Bir ses duydum . '' Arayışım  bitti , beklediğimi buldum . '' dedi .  Bir anda uyandım . Terlemiştim . Gördüğüm rüyayı hiç mi hiç anlamamıştım o yüzden uyumaya devam ettim ....

OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM ... BİRİNCİ BÖLÜMÜN SONU... NEREDEYSE HER BÖLÜMÜ BİRDEN FAZLA KİŞİNİN YAŞADIKLARINI ANLATARAK YAZACAĞIM ...DAHADAN HİÇ BİR OLAY YOKMUŞ GİBİ GÖZÜKEBİLİR ...AMA UNUTMAYIN BİR KIZIN HAYATI BİR ERKEĞİ GÖRDÜĞÜ ANDA BAŞLAMAZ KESİNLİKLE BİR ÖNCESİ VARDIR AMA SONRASI OLMAYABİLİR....

-YUTKUNUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin