כשהארי ולוטי עשו את דרכם למטה, פעמון הדלת צלצל ואז בא לואי בריצה במדרגות.
לואי ידע שהוא יהיה בצרות אם הוא לא יענה לדלת מיד, ולכן הוא נדחף ישר דרך לוטי והארי. גורם לוטי לנחות על ישבנה והארי נופל במורד המדרגות ופוגע בראשו.
"לואי מה לעזאזל שגוי איתך!" לוטי צרחה כשהלכה לאסוף את הארי, שהיה קל ראש וסבל מכאב ראש הולם. "מה כל הרעש הזה שאני מ- הארי, אלוהים מתוק אתה בסדר??!" אמרה ג'יי כשניגשה למדרגות.
בדיוק כשלואי הגיע לדלת הוא הסתובב וראה את הארי כשידו על ראשו נאבקת לקום. גל אשמה חלף על לואי, אך אז הוא נזכר שאלינור תהיה עצבנית אם הוא לא יפתח את הדלת בקרוב, עברו 2 דקות סולידי מאז פעמון הדלת. לואי פותח את הדלת כשלוטי וג'יי מנסים להיכנס לחדר האוכל.
"מה לעזאזל לואי 2 דקות! הייתי בקור במשך שתי דקות מטורפות! מזל שלך שאני לא נפרדת ממך!" אלינור צעקה על לואי השבור.
הם עושים את דרכם למטבח כדי לראות ג'יי ולוטי זועמים והארי עצוב. המראה שבר ללואי את הלב, אבל גרם לאלינור לחייך.
אלינור ידעה שהארי אוהב את לואי, זה היה ברור ולכן היא ניסתה לאמלל את חייו של הארי כי היא הייתה איתו והוא לא. כל המשפחה הלכה לשבת לשולחן לאחר שג'יי נתנה להארי קרח לראשו.
"הארי חבר אני מצטער שדחפתי אותך בטעות אתה בסדר?" אמר לואי כשהוא ניגש מאחורי הארי והניח יד על כתפו.
הארי הרגיש חשמל סטטי שגרם לשני הנערים לקפוץ.
"כן, אני בסדר. אבל אולי כדאי לבקש מאנשים לזוז יפה במקום לדחוף אותם." הארי אמר בחזרה בטון נמרץ.
ראשו הרג אותו ולכן ככל שפחות מדברים יותר טוב.
"אני מצטער" אמר לואי לפני שנמשך על ידי אלינור. הארי יכל לראות את הפגיעה בעיניו אז הארי שלח לו חיוך סימפטי.
המשפחה אכלה ארוחת ערב בשלום מלבד הערות כלבות של אלינור ללוטי והארי. ברגע ששני החברים סיימו הם מיהרו למעלה. ובכן יותר כמו לוטי גררה את הארי למעלה ואמרה לו להחליף למכנסונים קצרים כחולים וסאטן, כי אחרי שהוא החליף נשמעה דפיקה בדלת.
"היי, תהיתי אם גם אתה תצפה בסרט איתי ועם אל?" הוא שאל,עצר את נשימתו בתקווה שיגידו כן.
"בסדר כל עוד החברה שלך לא מכאיבה לי או לתחת של הארי." אמרה לוטי לפני שתפסה את ידו של הארי והובילה אותם למטה.
לואי לא יכול היה שלא לבהות בתחת וברגליים של הארי במכנסיים הכחולים. הוא היה מהופנט וידע שאת ההרגשה שיש לו צריך להראות רק כלפי חברתו אלינור.
כשלואי ירד למטה הוא ראה את הארי ולוטי בוחרים סרט ואלינור מתכתבת. לפני שהוא ניגש אליה הוא יכול היה לראות הצצה לשם חבר'ה. לואי ידע שהיא בוגדת בו והאמת. לואי רק מחזיק אותה בסביבה כדי שאנשים לא יחשבו שלואי הוא הומו.
לוטי שמה סרט והלכה למטבח להכין פופקורן. הארי תפס את לואי בוהה בו והחזיר ללואי חיוך נחמד.
לואי חיבק את זרועו במהירות סביב אלינור כדי לעצור את המחשבות שעשה על הארי. לוטי נכנסה במהרה עם 3 קערות פופקורן של אדם אחד, היא הניחה אותם והעניקה לאלינור מראה מלוכלך.
לואי מתבונן לראות את השניים מתכרבלים מקרוב. זה הולך להיות לילה ארוך שחשב לואי.
YOU ARE READING
my best friends brother-(עברית)
Fantasíaגמור;) הארי סטיילס(17) החבר הכי טוב של לוטי טומלינסון(17) והוא גם מאוהב באחיה לואי טומלינסון(18) *מתורגם*