tokyo revengers fic yazma fikri cik aklimdan
•••••••••••••••••••
-"çifte kumrular gidin de mikasa'yla jean'ı çağırın hadi çok işimiz var."
-"tamam annee." eren elimi tutup içeri sürükledi. mutfağın kapısını açtığımızda öpüşen jean ve mikasa ile karşılaşmayı beklemiyorduk.
kapıyı açınca gözlerini kocaman açıp baktı mikasa. jean hiç umursamamış, mikasa'nın belini bırakmamıştı.
-"aşağı gelin hadi bekliyoruz." deyip garip bir surat ifadesiyle bakan eren'i mutfaktan çıkardım.
inip arabaya bindik. eren, mikasa ve armin'in ailesinin ortak aldığı yazlığa gidiyorduk. 10 dakikanın sonunda jean ve mikasa gelmeyi başarmıştı. eren ikisine sinirli şekilde bakıyordu. kulağına eğildim.
-"ne bu sinir eren? ilişkileri olabilir." o da kulağıma fısıldadı.
-"mikasa kardeşim gibi, jean gıcık at suratlı. yediremiyorum kendime."
-"abartma bebeğim." kozu kullanmıştım. artık sinir kalmayacaktı.
-"bebeğin miyim gerçekten? yiaaa" sokulmaya başlamıştı. gülüp kafamı göğsüne koydum kollarımı beline sardım.
-"hadi şarkı açalım!" sasha yine modundaydı.
-"serdar ortaç aç!" ymir de aynı enerjiyle bağırdı.
-"iki deli aç iki deli!"
-"sen ve sasha mı?connie niye öyle bakıyorsun. puaahh"
-"iki deli başlıyor!" carla genç ruhu ve bitmeyen enerjisi ile konuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"ohh tanrıya şükür geldik!"
-"büyük oda bizimdir!" eren'in bağırmasına karşın mikasa,
-"hep sen alıyorsun banane!"
-"hızlı olan kazanır. aslında jean da hızlı ama" imalı imalı konuşunca mikasa eren'in üstüne atlayıp saçını çekiştirmeye başladı.
-"lan kalk üstümden!"
-"sus bakayım pis ergen." jean mikasa'ya arkadan sarılıp eren'in üstünden kaldırmış, eren derin bir nefes almıştı.
eren kolumu tutup içeri koşmaya başlamış, mikasa da jean'ı tutup içeri koşmaya başlamıştı. saçmalığa karşı kahkaha atan ben, ymir,historia, sasha ve connie, mikasa'nın arkasından koşup onu sakinleştirmeye çalışan armin, carla'nın sinirlenmesine sebep olmuştu.
-"gelir gelmez başladınız yine! ayrılın!" sinsice bakıp koşmaya başladı.
-"BÜYÜK ODA BENİMDİR!"
•••••••••••••••••
buralar boş kalmasın diye bölüm atıyorum ama çok kısa oldu yine :(
siz<3ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◤𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧'𝙨◢
Fanfiction"Suyumda birşey olmalı ya da annemin kızıyım;)" eren×reader