O crimă.O neînțelegere.De ce a decedat Rosé, chiar dacă doar începuse să lucreze la firma de avocatură pentru care am muncit din greu să o deschid?Ce alte conflicte avea în afară de cel cu amicul ei, Lucas care este, de asemenea, implicat în acest accident tragic?Din nefericire, anchetatorii nu pot să ii adreseze întrebări,deoarece este inconștient de vreo 2 ore înainte de acest dezastru.Așa că, momentan,eu sunt suspectul principal.
Corpul ei a fost găsit mutilat în baia unei benzinării ,deși mașina ei nu era parcată acolo.Acest lucru ,totuși ,îmi stârnește curiozitatea și vreau să aflu cât mai repede cum ajunsese cadavrul ei acolo ,fără ca nicio persoana din acel loc sa vadă făptașul.Vreau sa mă răzbun foarte rapid pe acea persoana, deoarece nu doar ca mi-a omorât cu brutalitate angajata și prietena, ci și din cauza acestui incident a trebuit să-mi închid cabinetul în care prestam, pentru o perioada nedeterminata.
Lacrimile cristaline mi-au săgetat ochii în momentul în care m-au condamnat la jumătate de an de închisoare ,doar pentru faptul că iubitul ei, Oliver ,a depus o plângere împotriva mea, zicând ca eu am fost cea care fusesem cu ea în ultimele ore dinaintea morții ei.Mi se pare extrem de nedrept ca nu au cercetat mai mult ,înainte de a-mi da sentința pe care trebuie s-o execut pana la începerea procesului ,dar știu ca Oliver ascundea ceva legat de ceea ce se întâmplase.
Escortată de poliție, am intrat pe ușa penitenciarului fără sa scot niciun sunet și m-am îndreptat către sala în care mi se oferea uniforma și eram controlată amănunțit de ceea ce ,,încercam'' sa introduc în celulă. Spre surprinderea mea, am început sa văd cum totul se încețoșează și mi-am dat seama că urma să leșin.
-Pffff, bine că ai adormit ca frumoasa-adormită,că urma sa înduri cele mai aiurea momente din viața ta.
M-am uitat către gardianul care râdea de felul în care îmi pierdusem conștiința și i-am răspuns,zambind:
-Mă bucur ca te îngrijorează starea mea de sănătate ,însă nu cred că cineva ținea morțiș să afle opinia ta.
M-a ignorat și a plecat mai departe lăsându-mă să mă uit în continuare către grilajele care îmi înconjurau noua "locuință" și mi-am dat seama că mai zărisem acel zâmbet sarcastic și puțin macabru ,însă încă nu-mi dădeam seama de unde.
CITEȘTI
The unknown secret
General FictionÎn momentul în care realizez că pot aflu cel mai întunecat secret al oamenilor îmi dau seama că pot să distrug pe oricine.Poate doar raționamentul mă mai ține în frâu, însă cândva voi reuși să-i dezvălui toate minciunile.