Taehyung tek kelime bile etmiyordu. Hayır ben bir şey de dememiştim..
Flörtü olduğu için onu sevdiğimi söylemem rahatsız etmiş olabilir miydi?
Ama o benim en yakın arkadaşımdı.. Onu sevdiğini söylemeye hakkı olan biri varsa o da bendim.
Yanaklarımı şişirerek Taehyung'a bakarak yerimden kalktım ve ona doğru yürüdüm.
Yanına gidiyordum çünkü onunla küs kalmak işkence gibiydi.
Gözünü hiç kaldırmadan karaladığı defteri önünden çektim ve gözleri gözlerimle buluşunca masaya oturdum.
"Ne yapıyorsun Jennie? Ver şunu."
Vermeyecektim.
"Ne çiziyorsun Taehyung? Çizimlerin benimle konuşmaktan daha önemli yani?"
Gözlerini devirmiş bir çırpıda elimden defteri almıştı.
"Öyle bir şey demedim in masadan hadi. Eteğin var."
Of.. bu neydi şimdi?
"Taehyung.."
"Söyle."
"Biz en yakın arkadaşlarız değil mi?"
Beklemediğim bir şey olmuştu.
Taehyung sinirlenerek yerinden kalkmış ve söylenerek sınıftan çıkmıştı.
Çıkarken söylediği sözler ise kalbimi acıtmıştı.
"Aynen Jennie, en yakın arkadaşız tabi."
Sanırım artık onun en yakın arkadaşı değildim.
"Ağlama Jennie, sakinsin her şey yolunda."
Kendi kendime konuşuyordum çünkü bütün sınıf bana bakıyordu.
Omzuma değen ellerle başımı kaldırmış, karşımda gördüğüm Kai ile bir adım gerilemiştim
Çünkü Taehyung bu anı görseydi beni mahvederdi.
"Jennie.. İyi misin güzelim?"
Güzelim? Nereden güzelin oluyorum pardon?
"İyiyim teşekkür ederim."
Omzumdaki elinden rahatsız olmuştum ki Kai'nin ellerine baktım. O da anlamış olacak ki elini çekmişti.
"Sana neden bağırdı Taehyung?"
Sahi.. Taehyung bana bağırmıştı. Bunu idraak etmem neden bu kadar zor olmuştu bilmiyordum ama gözlerimin dolmasıyla ellerimi yüzüme götürerek yaşların akmasına izin vermiştim.
İnanın bana bu kadar ağlak biri değildim..
Sanırım sınıfta seviliyordum ki herkes başıma toplanmıştı. Bunu fırsat bilen Kai ise bana sarılmış, saçlarımı okşuyordu.
Tepki veremiyordum çünkü kendimi hiç hissetmediğim kadar kötü hissediyordum.
"Ne yapıyorsun lan sen? Sana Jennie'ye dokunmayacaksın demedim mi ben it?"
Başımı yasladığım göğüs git gide uzaklaşınca kafamı geriye çektim.
"Şimdi sıçtın Jennie.."
Gelen Taehyungdu ve deliye dönmüştü.
Sesi git gide artarken savurduğu küfürleri duymamak istercesine kulaklarımı kapatmıştım.
Jungkook'un da araya girmesiyle olay büyürken Kai küfürleri karşılıksız bırakmayarak Taehyung'a bir yumruk savurmuştu.
"Kai? Ne yaptığını sanıyorsun sen!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfic"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.