'Çiğdem Aslan'

35 2 0
                                    

BOL BOL YORUM YAPMAYI VE OY VERMEYİ UNUTMAYIN :))

SOL ALTTAKİ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN :}

Çiçek Arslanlı

Burağın yanında olan adamlarımdan biri beni arayıp ,orada bir adam olduğunu ve beni açık edeceğini söylediler.

Yurt dışındayken annemin mektubu elime ulaşmıştı 5 ay önce. Kimden geldiğini bulamadım çünkü birden bire sokaktayken bir çocuk tutuşturmuştu elime. İlk inanmak istemesem de ,annemin anlattığı kediyle ilgili anımı bir tek annem biliyordu. El yazısı da benziyordu. Burak çocukluğumdan beri arkadaşımdı ve ondan yardım istemenin en doğru olduğunu düşündüm. Zaten okulum da bitmediği için mecbur kaldım desem daha doğruydu. Burağa bahsettiğimde elinden geleni yapacağını söyledi ama 5 aydır bir ilerleme gösterememişti. 4 ay sonra okulum bitince hemen dönüp araştırmak istedim ama Burak hemen dönmemle ,kendi başıma iş yapacağımı anlar ve engel olurdu. Ben de bu yüzden 1 ay uzaktan işler yürüttüm . Zaten ben tanıyanlar bana sadık olduğu için uzaktan araştırmamı kolayca yürütmüştüm.

En sonunda bir masaya ulaşmıştım. Ama masa üyelerini öğrenmem için adam alıp konuşturmam ve ya gizlice sızmam gerekiyordu içlerine. Bir adamım sızarak isim öğrenmişti ama sonucunda ölünce bu işe kendimin devam etmesi gerektiğini düşündüm. İlk adam almayı düşündüm ama bunun için adamlarımla baskın yapmam gerekliydi ve bu da masanın dikkatini çekebilirdi.

5 ay sonra Türkiye'ye gelmemle annemi en son gördüğüm eve yani gerçek evime geldim. Teslimat yerlerini öğrenince baskınımı yaptım. Tabi bir adamın saklanıp ,kim olduğumu görüp kaçmış.Teslimattan bir hafta sonra ,Burağın yanındaki adamım arayıp söyledi ve bu adamın yanlarına geldiğini söyledi.

Öğrendiğim sırada yola çıkmıştım ki üç gün önce yanına barda yaklaşıp odasında ki kasanın anahtarını aldığım adam ,fark edip beni bulmuş. Tabi kimse Mehmet Cihan'ın kızı olduğumu bilmiyor. Soyadım annemin kızlık soyadı olduğu için de kimse şüphelenmiyordu. Bir çok kişi annem oratadan kaybolduğunda ,bende kaybolduğum için öldü sanıyordu. Oysa ki sadece gün yüzüne çıkmamıştım.

Adam fransız mayfa masanının kurucularındn biriydi. Bura daki masayla ilgisi olduğu için. Masa liderleri öğrenmek için kasasının anahtarını almıştım. Ama fark edip beni kaldırmaya çalıştırlar . 5 adamını atlatsam da gelen diğer 2 araba dolusu adamla atlatamadım. Depoya götürülünce 7 kişi kalmıştı. Onları halledince ayaklarımı uzatıp oturdum. Burak'ın ekibi dışarda fark etmiştim zaten. Çıksam beni görüp alırlardı ,çıkmasam zaten gireceklerdi ama en iyisi çıkmayıp,vakit geçmesi dedim. O sırada yapacaklarımı düşünürüm dedim.

Burak'ın yanında ki adamın Toprak isimli olduğunu öğrenince aynı adam olabileceğini anlamıştım.Adam bir doksan boylarında,esmer ve yeşil gözlüydü. Ama tanımıyormuş gibi yapmam gerekti ve öyle davrandım. Bu adamı gökte ararken,yerde bulmuştum. Bu adam masa lideriyse ondan bilgi almam lazımdı. Burakla çalıştıklarına göre ,Burakta masadaydı. Belki de o yüzden bana bilgi vermemişti. Ama Burak çocukluğumdan beri arkadaşımdı. Ya beni tehlikeden uzak tutmaya çalıştı ya da masayla durumu araştırıyorsa ve masa da annemin ölümünden sorumlu olanlar varsa durumu ört pas etmeye çalışıyordu.

Sessizliğin TutkusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin