Selam benim parmakla gösterilir okuyucularım. Normalde bölüm yazmıycaktım bir ya da iki hafta. Ama geçen bölümde parantezde bahsetmiştim aponun bu halini görünce dayanamadım wattpad i açtım.
Şimdi biraz okul hayatım dışında yazcam. Bizim grup 6 7 kişi falan. Diğer insanlardan farklı bir yaşamımız var. Her cuma, cumartesi akşamları pazar günleri sabah dışarı çıkıyoruz. Onlarla çok zamanım geçti sağ olsunlar hiç biri boş vakit olmadı. Hep maceralı "ekşın" lı bir hayatım oldu.
Yazmak istediğim konu, dostum Abdullah. Hepinize olur. Bir kıza tutuldu. Bizim bir arkadaş var grubun ara bulucusu. Bu kız Mrs. Ara Bulucumuzn da arkadaşı. Zaten araları onun sayesinde oldu. Abdullah onu çok seviyodu. Ama kız apoyu hep hayal kırıklığına uğrattı. Bir cumartesi öğlesiydi. Mrs. Ara Bulucumuz ameliyat olduğu için arkdaşlarla bir geçmiş olsun organizasyonu düzenledik. Bizim sitenin piknik alanında. Aponun ki dahil 7 8 kişi Mrs. Ara Bulucumuzun arkadaşları ve bizim gurup dahil 15 16 kişiydik. Apoya biri burda teklif et dedi. O zaman reddedemez dedi. O da herkesin önünde diz çöküp teklif etti.
Yaklaşık üç gün sonra...
Apo mesaj attı. Konuşmak istiyorum dedi. Biraz erken çıkalım dedi. Yürürken olanları anlattı. 3 gün sonra kız eski sevgilisini unutamadığını söylemiş. Peehhh... Dahası gururu incinmesin diye kabul etmiş teklifi. Ve ayrılmış. Apo çok kötüydü. Çökmüş, bitmiş ve bitkin... Burdan apoya yaptıkları için kızı tebrik ediyorum. Bir insan ancak bu kadar onur kırar.Bu arada İremlen saçma bir sebep yüzünden kavga ettik. Kırıldığımı söyleyebilirim. Hem İreme, hemde kendi yazdıklarıma. Şu an garip hisler içindeyim. İremi engelledim, takibi bıraktım, daha yaptım bir şeyler. Sonra engelledim falan. Sonra bir oynatma listesi yaptım. Duygusal parçalar diye. Sonra bu listeden şarkı dinlerken iremle mesajları okumaya başladım. İstemsizce ağlamaya başladım. Niye oldu hâlâ bilmiyorum. Neyse sonra acaba yanlış mı yaptım diye düşündüm. Engeli kaldırıp tekrar mesaj attım özür dilemek için. Cevap vermedi tabi. Aslında haklı bende cevap vermedim.
Koluma yazamdım ama bir planım vardı
Üzülme sesime(söylediklerime) ölüm
yakın.
İrem özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Bir Yazı
Phi Hư CấuBu hikayede size arkadaşlarıma anlatmadığım şeyleri, yaşadığım olayları vb.. şeyleri anlatıyorum. Yani tek taraflı dertleşme gibi. -Tek taraflı dertleşme mi? Ciddi misin? -(Gerçek ben), Kesinlikle -Sen bilirsin Yani okunsada okunmasada buraya yazı...