נ.מ. ליאם:
נכנסתי לרכב של זאין והוא התחיל לנסוע "למה לא בחרת את האפשרות של פשוט לא לספר הייתי יכול להיות חופשי עכשיו" זאין אמר לא עניתי גם מתוך פחד אבל גם מתוך חוסר רצון לדבר איתו "ליאם פאקינג תענה לי כבר" הוא צעק דופק את הידיים שלו על ההגה נבהלתי וזזתי הכי רחוק שאני יכול ממנו "א-אני ידעתי שאם אני אבחר בא-באפשרות שתשחררו אותי אני הייתי הולך לספר למישהו ולא רציתי שתפגעו בהארי" אמרתי "מאיפה אתה יודע מה השם שלו?" "ש-שמעתי את לואי צועק אותו" אמרתי "ליאם אני מכיר אותך אל תשקר לי מאיפה אתה מכיר אותו?" שיט שיט שיט זה לא היה אמור לקרות הם לא יכולים לגלות "א-אני לא" אמרתי "ליאם אל תשקר לי" "אני לא" "אתה כן אני מכיר אותך מספיק זמן כדי לדעת מתי אתה משקר ואם לא תאמר לי את האמת אני אעניש אותך ואני יכול להבטיח לך שאתה לא תאהב את זה" "ת-תעניש אותי?" שאלתי "אוי כן שכחתי מתי שלואי אמר שאנחנו נחיה כמוהם הוא התכוון כמוהם זאת אומרת שיש חוקים שתצטרך לעקוב אחריהם אבל נדבר על זה שנגיע הביתה לעכשיו תאמר לי את האמת מאיפה אתה מכיר אותו" הוא אמר "א-אני לא מכיר אותו פ-פשוט לואי אמר את הש-השם שלו" אמרתי עם קצת יותר ביטחון "ליאם אני מכיר אותך כבר שנתיים אני יודע מתי שאתה אומר את האמת ומתי לא אז כדאי לך להפסיק לשקר" הוא אמר בקול שהפחיד אותי "א-אנחנו ה-הי-היינ-" "נו!" הוא צעק "אני האקס שלו" צעקתי מהר מפחד מהתגובה שלו "אתה מה?!" הוא צעק מסובב את הרכב "זאין לאן אתה נוסע?" שאלתי "ליאם אם אתה לא תסתום עכשיו אני אגרום לך" הוא אמר מיד סתמתי מנסה להיות הכי קטן ולהתרחק ממנו כמה שיותר.
נ.מ. לואי:
הרמתי את הארי לוקח אותו לחדר שלי קושר את הרצועה למיטה נותן לו להמשיך לישון סגרתי ונעלתי את הדלת יורד במדרגות והולך למטבח לקחת מים אחרי כמה דקות שמעתי דפיקות על הדלת פתחתי את הדלת רואה שזאין נמצא שם וליאם מאחוריו עם אזיקים על הידיים "זאין מה אתה עושה פה?" "יש לנו משהו שאנחנו צריכים לדבר עליו אפשר להיכנס?" "אה כן ברור כנסו" אמרתי והם שניהם נכנסו והתיישבו על הספה "על מה רצית לדבר?" שאלתי מסתכל על זאין "כן ליאם על מה רצית לדבר?" זאין שאל את ליאם ויכולתי לשמוע את הסרקסטיות בטון שלו אחרי כמה דקות שליאם לא ענה זאין נתן לו מכה בגב התחתון "אני והארי אקסים" הוא מיד אמר אני צריך לשאול את זאין איך ליאם כבר מקשיב לו. רגע מה הוא אמר עכשיו "תחזור שנית" אמרתי "אני והארי אנחנו אקסים" הוא אמר יותר לאט "זאין תיקח את ליאם למרתף ותחזור לפה אנחנו צריכים לדבר" אמרתי וזאין קם ולקח את ליאם איתו למרתף.
אחרי עשר דקות זאין חזר "למה זה לקח לך כל כך הרבה זמן?" שאלתי "הוא החליט להילחם בי" זאין ענה "אז מה אנחנו עושים?" זאין שאל "קודם כל אנחנו צריכים לוודות איך המערכת יחסים שלהם הייתה איך היא נגמרה מי פגע במי וכל הפרטים האלה" אמרתי מפסיק לשנייה "אתה תשאל את הארי ואני אשאל את ליאם" המשכתי "אתה לא רוצה לדבר עם הארי?" הוא שאל בקול מופתע "לא כי אני יודע שאם אני ידבר איתו על זה אני אתעצבן ולא בא לי לפגוע בו הגלל זה אבל לפניי שאתה עולה אני צריך להעיר אותו" עליתי לחדר שלי נכנס ורואה שהארי עדיין ישן "הארי אתה צריך לקום" אמרתי מתחיל להזיז אותו קצת "עוד חמש דקות" הוא אמר התכופפתי ככה שהפה שלי ליד האוזן שלו "אם אתה לא קם עכשיו אתה מקבל עוד עונש חוץ מזה שאתה כבר מקבל בגלל שדיברת בלי רשות" אמרתי והוא מיד התיישב "עוד כמה דקות חבר שלי שקוראים לו זאין עומד להיכנס והוא ישאל אותך כמה שאלות ואתה תענה לו עליהן בכנות מובן" הוא הנהן "א-אני יכול לבקש משהו?" הוא שאל בלחש "בטח" אמרתי "אני יכול להחליף בגדים בבקשה אני עם הבגדים האלה כבר הרבה זמן" "כן אבל אני מחליט מה הם יהיו" אמרתי והלכתי לארון פותח את המנעול ומוציאם חולצת אוברסייז של להקה שאני אוהב ומכנסיים קצרים הבאתי אותם להארי והוא קם מהמיטה בא להתחיל ללכת בשביל לצאת מהחדר "הארי" אמרתי והוא נעצר "כ-כן?" הוא שאל "תחליף פה ושלא תעז ללכת" אמרתי והוא התחיל להחליף ראיתי את הלחיים שלו הופכות לאדומות ולבסוף הוא גמר להחליף ואני יצאתי מהחדר ואומר לזאין שהוא יכול להיכנס
נ.מ. הארי:
כמה דקות אחרי שלואי יצא מהחדר נכנס מישהו עם שיער שחור שהקצוות בלונדיניים והיו לו קעקועים על הידיים הנחתי שזה זאין "היי" הוא אמר "היי" אמרתי "אוקיי אז אני מניח שאתה כבר יודע מי אני" "כן אני יודע" "יופי אז בוא נתחיל אני עומד לשאול אותך כמה דברים ופשוט תענה עליהם כמה שיותר בכנות סבבה?" הוא שאל "סבבה" עניתי "אוקיי דבר ראשון מאיפה אתה מכיר את זה שעזר לך לברוח?" הוא שאל שיט לא לא לא הם לא יכולים לדעת "אני לא" "הארי" הוא אמר ואני חייב לומר שהטון שלו קצת הפחיד אותי "אני לא הוא פשוט נכנס לחדר ושיחרר אותי הוא היה הבן אדם הראשון שראיתי אחרי כמעט חודשיים אז חיבקתי אותו אין שום דבר מעבר לזה" אמרתי מנסה להביא לו טיעון שנשמע איכשהו אמין "אוקיי אז למה הוא יודע את השם שלך? כי לא ניראה לי שאמרת לו את זה עם כל הלחץ שהייתם בו" הוא אמר "אני לא יודע" אמרתי "אוקיי סבבה תודה" הוא אמר ויצא מהחדר.
יש לי הרגשה רעה לגביי זה.
YOU ARE READING
.Obsession//L.S
Fanfiction(גמור) מה קורה שלואי רואה נער מתולתל עם עיניים ירוקות בבית קפה ומחליט שהוא רוצה אותו רק לעצמו. ⚠אזהרות:⚠ תכנים מיניים אלימות שפה גסה פגיעה עצמית