♡My Omega𓃠♡

1.2K 53 6
                                    

Unicode

W:ဟုတ်ကဲ့....ပင်ပန်းသွားကြပါပြီ...ကောင်းကောင်းအနားယူကျပါ...

J:ဟုတ်ပါပြီကွာ...မင်းလည်းကောင်းကောင်းအနားယ္မနက်ဖြန်ဟန်မြစ်ဘက္မှာနော်...မနောက်ကျစေနဲ့ Wooziကော vernonကောနော်...

Wz;V:ဟုတ်ကဲ့ပါ...

W:အဲ့တာဆိုကျွန်တော်သွားတော့မယ္နော်...

J:hygကားနဲ့လိုက်ပို့ပေးရမလား..

W:ရတယ္ hyg...ကျွန်တော်ဒီတိုင်းလေညှင်းခံချင်လို့....

V:မင်းကပြောလိုက်ရင်အဲ့အတိုင်းဘဲ...ရော့ငါ့အနွေးထည်ဝတ်သွားဘောင်ဘီတိုဘဲဝတ်မနေနဲ့လေဖြတ်သွားမယ္....

W:hygကလည်းဗျာ...

Wz:မင်းတို့လုပ်တာနဲ့ wonwooကပိုအအေးပတ်တော့မယ္...သွားတော့သွားတော့...

W:တာ့တာ hygတို့ရေ....

အလှဆုံးပြုံးပြရင်း....

အမှန်ဆိုဒီလူတွေကိုကျွန်တော်မသိပါဘူးလွန်ခဲ့တဲ့3လလောက်ကမှ....

ခေါင်းတွေကိုက်ခဲပြီးအသိစိတ်ပျောက်ပြီးနောက်ကျွန်တော်ဆေးရုံရောက်သွားတယ္...ဘေးကိုကြည့်လိုက်တော့မမြင်ဖူးတဲ့မျက်နှာစိမ်းတွေပေါ့...ဘာလို့ဒီကိုရောက်နေတာလည်းဆိုတာမသိခဲ့သလိုသူ့ကိုယ္တိုင်ကဘယ္သူဆိုတာတောင်မမှတ်မိခဲ့ဘူး....

ကျွန်တော့နားပါလာတဲ့ဖုန်းကြောင့်သာမဟုတ်ရင်ကျွန်တော့နမည်တောင်သိမှာမဟုတ်ဘူး....ဒီလိုနဲ့ hygတို့နားကပ်နေရင် Joshua hygနဲ့ vernon hygကချမ်းသာတော့ကျွန်တော့အဝတ်အစားတွေကအစဝယ္ပေးခဲ့တယ္...ဘာလို့မှန်းမသိအမြဲတမ်းberetရယ္ T-shirtရယ္ 3 quarter ဘောင်းဘီရယ္ကိုသာအမြဲဝတ်နေတတ်သည်....

နောက်ပိုင်း hygတို့ကဘဲdrumသီးတာကိုသင် ပေးခဲ့တယ္1ပတ်ထဲနဲ့ကောင်းကောင်းသီးတတ်သွားတော့ hygတို့ရဲ့အပျော်တန်းတီးဝိုင်းထဲမှာ drummerအဖြစ်ဝင်တီးရင်3လလောက်ကြာလို့မသိကြာခဲ့ရတာပေါ့

အခုဆိုကျွန်တော့ဝင်ငွေနဲ့တိုက်ခန်းသေးသေးလေးတစ်လုံးဝယ္ပြီးတစ်ယောက်ထဲခွဲနေနေပါပြီသူများအိမ်မှာတသက်လုံးနေသွားလို့မှမဟုတ်တာ...ပြီးတော့ကျွန်တော့နဲ့မသိတဲ့သူတွေဆိုတော့ကျွန်တော့မေ့ပျောက်နေတဲ့မှတ်ဥာဏ်လည်းပြန်မရခဲ့ဘူး....ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ်ကျွန်တော့နေပျော်ပါတယ္....ကျွန်တော့မှတ်ဥာဏ်တွေရှိတုန်းကဘဝကအခုလို့မအေးချမ်းခဲ့ဘူးလို့လည်းသိတ်ထဲဝင်နေလို့...ကျွန်တော်သိတာဆိုလို့ကျွန်တော်က omegaတစ်ယောက်ဆိုတာ Joshua hygနဲ့ woozi hygကလည်း omegaဖြစ်နေတဲ့အပြင် vernon hygကပါ Betaဆိုတော့ကျွန်တော့ heatတက်တဲ့အချိန်အတိုင်းဂရုစိုက်ပြီးသက်သာအောင်အမြဲပြုစုပေးကြတယ္.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 25, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

♡My Omega𓃠♡Where stories live. Discover now