Asıl değişim

60 3 3
                                    

Bıktım. Artık ölmek istiyordum hayattan bezmiştim derslerimde acayip bir düşüş olmuştu.artık ondan nefret ediyordum ama her zaman beni ayakta tutan bişeyin olduğunu biliyordumm 15tatile 1 hafta kalmıştı derslerim düşmesine rağmen takdir alıyordum son bir hafta hiç okula gitmedim karne günü ise biraz masul biraz kötüydüm ama toparlanmıştımm. Bomba gibi okula gittim karşımda sıratan bir yüz gördüm evet bu jonny piçiydi hiç ona bakmadım karneler verildi.bu 15 tatilde annem beni toparlanmam için teyzemlerin yanına bodruma yollucakmış aslında tek başıma çook bindim uçağa ama içimde acayip bir his vardı eve gittim ve bavulumu hazırladım havaalanına beni abim götürdü kısa bir vedalaşmadan sonra içeri girdim 15 dakka içim geçmiş bir anons sesiyle uyandım olamaz son anonsmuş yetişemicem diye çok korktum ama en sonunda yetiştim 3 saat içinde sadece ınu unutmayı düşündüm yeni bir sayfa açmayı düşündümm ve başardım galiba şuan sanki dünyaya yeni gelmiş sıkıntısız bir hayattaymışım gibi ayağa kalkmayı başarmıştım artık hiçbir yük beni zar zor düşüremez derin bir nefesten sonra hayatıma başladım havaalanından beni eniştem almıştı teyzem beni görünce şapu hspur öptü benı bende çok özlemiştim ama teyzem baya bir abarttı :) :) :) kuzenımle sadece sarıldık (öküz biz ashfskalmn) teyzem yine Döktürmüştü yemekten sonra londra dan getirdiğim hediyeleri verdim kuzenime parfüm ve çanta almıştım teyzeme kahve takımı ve londra temsil eden mıknatıs enişteme de parfüm ve çikolata almıştım teyzemlerin evi süperdi müstakil bahçeli bir villaydı kuzim odamı gösterdi çatı katıydı acayip derecede güzel hayellerimdeki odaydı odama yerleştim biraz istirahattan sonra bodrumu gezmeye başladık mis gibi doğayı bisikletlerle gezdik arada birkaç selfie molası hariç neredeyse yolculuğumuza devam ettik. Neredeyse 25 dakka sürdü ilk başta anlamadım burası neresi dedim kuzi ye bu arada kuzi ismi alaraydı o türk.
Alara:kapa çeneni ve beni izle tatlım
Ormanda 5 dakka yürüdükten sonra gözlerime inanamadım bu bizim küçüklükte yağtığımız ağaç evdi birkaç duygusal sözlerden sonra eve tırmanmaya başladık manzarası deniz görüyordu.
Alara: seni çok özledim ama hiç iyi görmedim neler oldu hemenn anlat yoksa gıdıklarımm
Olan biteni hepsini anlattım alarada bana annlattı alaranın olayı daha kötüydü alaranın görünümü kız gibi olsada içi resmen bir erkek gibidir o yüzden benim alaraya yardım etmem gerekiyordu neyseki alarayı zar zor ikna ettim bana en çok koyan bu sefer ben değil alara değişicek sjdjvhshs tabikide şakaydı eve geldiğimiz gibi uyudum
bodrum havası beni çarpmış olmalı

HAYATIMI DEĞİŞTİREN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin