Tahtaları eskimiş tozlu kitaplığa dağınık biçimde dizilmiş kalın kitapların üzerlerinde gezdirdi küçük ve ince parmaklarını.Gözlerini raflarda gezdirdi.
Sonrasında gözüne ilişen kitaba ulaşmak için parmak uçlarına çıktı.
"Mmh-!" İstediği kitaba ulaşamamasıyla homurdandı.
Herhangi bir sandalye için etrafına bakındı ve omzunu silkti.
Zaten kimsenin uğramadığı bir kütüphanede insan olmayacağı gibi görünürde merdivene benzer herhangi bir şey de yoktu. Kütüphanenin arka tarafı oldukça geniş dursada omzunu silkti.
Kitabı almamaya karar verip raflara arkasına döndüğünde saçlarının ani hızla havalandığını hissetti.
Olduğu yerde kaldı, göz ucuyla yanından geçen uzun kolun kendi ulaşmak istediği kitaba rahatlıkla ulaştığını gördü.
"Hey onu ben ala-"
"Buyur."
Kokichi ona uzatılan kitaba baktı ve sonrasında güzel yüzünü şapkayla kapatmış gizemli çocuğu süzdü.
"Aptal gibi giyinmişsin. Özellikle o komik şapkan."
Kıkırdayarak bunları demesi karşısındaki oğlanın moralini bozmuş gibiydi.
Kitabı Kokichi'nin ellerine tutuşturdu ve bahane uydurma zahmetine bile girmeden hızla oradan ayrıldı.
Kokichi kendini rafa yasladı. Elindeki kitaba indirdi bakışlarını.
"...Tamda eğlenecek birini bulmuşken."
Tüm sorun benim değil mi?
Eliyle kapağını okşadı yavaşça. Derin bir nefes aldı.
"Hey, bekle!"
Gözlerden kaybolmak üzere olan çocuğun adımları durdu. Kendisine seslenildiğine emin olmak için tereddütle arkasını döndü.
Kokichi'nin yüzüne geniş bir gülümseme yayılırken elini sallayarak gelmesini işaret etti.
Elini şapkasına götürüp kafasını yere eğdi çocuk adımlarını hızlandırırken.
Sonunda yanına vardığında Kokichi ellerini arkasında birleştirip karşısındaki çocuğa yetişebilmek amacıyla parmak uçlarına çıktı.
Anlamaya çalışırcasına onu izleyen çocuğa gülümsedi.
"Yalan söylüyordum. Kıyafetlerin *o kadar da* aptal görünmüyor."
"S-sağol."
Dudaklarını büzüp parmak uçlarından indi.
"Hep böyle sessiz misindir peki? Bu sıkıcı."
Karşısında kıpırdanan çocuğu ifadesizce süzdü.
"Pekala ben.. Shuichi Saihara."
Sırıtmasına engel olamıyorken ellerini göğüsünde birleştirdi.
"Vay vay bende Kokichi Ouma. Bu ismi unutmasan iyi edersin Saihara-chan. İlerde sana lazım olacak gibi görünüyor."
-
!: kitapta smut yok . ama hafif cinsellik içeren küçük bir sahne var. yani nsfw veya smut adı altına giremeyecek seviyede o yüzden tw vs koymadım.