Niki
Nagy nap a mai. Ma lesz a vér fesztivál. Igaz én elméletileg nem mehetek el.. Deee gyakorlatilag meg oldom, hogy ott lehessek. Rá jöttem, hogy édesapám a láncot azért tetette a táncterembe, mert oda leszek ki kötve. Nagyon jó mint egy kutya...
Na mindegy. Hallottam apám beszélgetését, nem tudom kivel beszélt de Jake és Heeseung pedig ma estére egy cellába lesznek be zárva. Kegyetlen...Ezt a napot én ugyan úgy töltöttem mint az összes többi átlagos napot, de testvéreim napja annál inkább zűrös volt. Össze-vissza futkostak. Az egyikük a ruháját kereste míg a másik segítségért rohant hiszen nem tudta be fejezni beszédét amit a fesztiválon kell mondania a népnek a többiek pedig a külsőjükkel voltak elfoglalva.
Mire leszállt az éj fivéreim már elmentek itthonról apánkal együtt, mi hárman meg ide bezárva. Órákig törtem a fejem, hogy hogyan tudnám magam ki szabadítani a bilincsből, próbáltam repüléssel, még eltőrni is megpróbáltam de sehogy sem jött össze. Kezdtem nagyon ideges lenni. Kicsit le nyugtatva magamat, szemem lehunyva gondolkoztam tovább miként juthatok ki a városba. Egyszercsak zsibongásra, városi zajokra lettem figyelmes. Ki nyitottam a szemem és egy sikátorban találtam magam. Most vagy álmodok, vagy tudok teleportálni is. Ki akartam deríteni, ezért arra gondoltam, hogy a szobámban le ülök az ágyamra és ott is termettem. Elvigyorodva pattantam fel majd fel véve a hercegi ruhámat és felkapva a maszkomat indultam meg az alagsor felé.
-Hello srácok.
-Mi? Te hogyan szabadultál ki?Nagy vigyorral be teleportáltam Jake mellé majd vissza ki.
-Niki azonnal menj vissza a táncterembe.
-Ch még mitnem. Na sziasztok én mentem fesztiválozni.Elindultam fölfelé de még annyit hallottam hogy " Hyung szólnod kéne a képességeddel Jay nek. Ha Niki ki megy annak nem lesz jó vége"
Hmm ezek szerint Jay és Hee tudnak egymás között telepatikát használni. Érdekes.
Fittyet hányva a többiekre teleportáltam az erdőbe. Olyan részre ahol tudom, hogy szoktak néhányan sátrazgatni meg ilyenek tudjátok. Úgy teleportáltam, hogy ne vegyenek észre azaz logikusan egy fa ágára ami egy kicsit magasabban van.
Ugráltam a fa ágakon egészen addíg amíg nem találtam egy embert. Le ugorva a háta mögé megbökdöstem a vállát mire a nő ilyedten fordult hátra. Nem vártam meg míg meglát egyből elteleportáltam mögé és ott is megpöktem a vállát. Egy ideig játszottam ezt vele majd mikor meg untam egy bökdösés után már nem teleportáltam el onnan. Egy csábos mosolyt festettem az arcomra. Mintha megkönnyebbült volna szegény nő, ha tudná, hogy most fog meghalni szerintem nem gondolná így. Hirtelen nekifutásból estem neki a nyakának, száját kezemmel letapasztva, hogy ne sikítson mert viszonylag közel volt az erdő széle, még valaki meghallotta volna.
Mennyei íze volt a vérének. Pont a kedvencem. Nullás vér. Nyami. Az ajkamról lefolyó vörös nedűt letöröltem. Ruhámra néztem ami támadásom során teljesen véres lett. Így már nem mehetek emberek közé.
Hirtelen megcsapótt az ázott kutya szag majd egy gally reccsenés tőlem nem olyan messze. Oda fordulva néztem meg mi lehet az. Hát én amúgy nem vagyok egy ilyedős gyerek meg semmi ilyen de kicsit azért lefagytam. Egy vérfarkas állt tőlem nem olyan messze. Lehetett olyan két és fél méter magas és bundája csupa vér volt. Ilyedtemben elkezdtem futni. Nem néztem az irányt, hogy merre indultam meg csak vámpír sebességgel futottam el onnan. Szerintem lehet életem legnagyobb hibája volt nem megnézni az irányt gyanis pont a fesztivál mellett kötöttem ki. Vissza véve a sebességből futottam ki az erdőből.
Az emberek nagy szemekkel néztek rám majd valaki megszólalt.
-Ő a legifjabbik herceg! Biztos azért nem volt itt eddig, mert gyilkolni volt! Tudtam úgy éreztem! Ezek a nyavajások azért mutatkoznak ilyen ritkán mert ők gyilkolásznak a városban.
Nagyon elfajultak a dolgok. A nép utálkozó hangokat vágott a fejünkhöz és már ki is akartak végeztetni amikor megjelent az erdőszélen a vérfarkas. Vissza futottam a kis füves réten persze csak emberi sebességgel. Morgott rám a farkas majd egyszer csak átváltozott de akkor sem vette le rólam a szemét. Nekemfutott de ki kerültem így hanyatt esett a füvön. A nép is oda özönlött majd két kigyúrt pali lefogták a fiút aki nekem akart jönni.
Egy idős hölgy oda jött hozzám majd elkezdte magyarázni, hogy a nép nagyon sajnálja azt, hogy megvádoltak ilyen dolgokkal miközben én is majdnem áldozat lettem.
A fiút elvitték bezárták a városi börtönbe de azt mondták, hogy a napokban kivégzik a fiút és ez nem is lett másképp. A fiú neve Cho Kyungmin. Tudom, hogy nekem akart támadni, de őszintén hálás vagyok neki amiért követett így én és a testvéreim megmenekültünk a nép haragjától.
_____________________________
(Nincs átolvasva)
Sajnálatos módón a Hybe pár hete közölte, hogy Kyungmin ki lépett a Hybe Japan Global Debut Project ből így nekem is ki kellett valahogyan vennem a könyvből hiszen ez a könyv nagyrészt MV s teóriákból íródik. Kérlek titeket ne haragudjatok rám amiért szegényt "megöltem" de nem volt más választásom.
YOU ARE READING
Drunk dazed/ Enhypen. ff.
FanfictionHét fiatal fiú akik több ok miatt sem mondhatóak átlagosnak. Az egyik az, hogy hercegek a másik pedig egész hihetetlen. Legendák szólnak vámpírokról de senki sem gondolná, hogy valójában léteznek. És egy átlagos lány aki a kastély alatti kis városb...