İrem şaşkınlık ile araları gözlerini... İçeriden ağlama sesleri geliyordu. Annesi ağlıyordu,evde pek çok ses vardı.Kafasındaki soru işaretlerini gidermek istiyordu,hemen kapıyı açtı. Evde polisler vardı!
Polisler,ona acıyan gözler ile baktılar. Salonda ise annesi,babası ve arkadaşlarının aileleri vardı. Donup kaldı. Gökdeniz'in kardeşi Gamze, Arzu'nun kardeşi Arda vardı,kafaları karışmış görünüyordu. Babasının yanına geldi.
"Baba,neler oluyor? Volkan abim nerede?"
Babası sustu,garip bir hali vardı. Fakat İrem mutlaka sorularına cevap bulurdu. Üstelemedi,üzgün görünüyordu.
Ya... Volkan abime birşey olduysa? Diye düşündü,ama hemen kafasından attı.Dostlarının yanına geldi.
"Neler oluyor bilen var mı?"Arda:" Kimse bize birşey söylemedi. İki gece önce birşeyler olmuş,ama üçümüz Eren'in evinde kaldık bilmiyoruz."
İrem:"Keşke,Erenlerde kalmasaydık."
Gamze:"Kötü bir şey olmuş,belli..."
Evde hüzün hakimdi. Kimsenin birşey söylememesi sinirlerini bozdu. Eren,sınıftan yakın arkadaşlarıydı,ama evi uzak olduğu için okulda takılırlardı.
Polislerden biri yanlarına geldi:"Benimle gelin,birşey anlatacağım çocuklar." Bizimkiler merakla onu takip ettiler...******
Gökdeniz,arkadaşlarının telaşlı kısık sesini duydu.
"Geliyorlar!"
Eli ayağına dolandı. Ani bir atak ile şezlongun altına girdi. O anda Mira'nın çığlığını duydu. Gidip yardım etmeyi çok isterdi,ama tek kurtuluş şansı saklanmaktı.
"Küçük sıçanlar kaçıyor" diye bağırdı bir adam. Onları samanlığa kapatan adamlardan biri değildi.
Sonunda sesler kesildi. Yavaşça kafasını çıkarttı. Kimse olmadığını görünce hızla dışarı çıktı. Bir araba lastiklerini önleyerek uzaklaştı. O arabada arkadaşları vardı!Gökdeniz ne yapacağını şaşırdı. O sırada omuzunda bir el hissetti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALTI KAFADAR
ПриключенияBu, altı yakın dostun hikayesi. Dostluğun önemi, sevginin değeri var burada... Birbirlerini sonsuza kadar korumanın. En değerli hazine, iyi bir dosttur gerçekten de. İster dört ayaklı ister iki, kıymetini bil sende! ****** Tüm hakları saklıdır...