– Nem akarom! Engedj el! – kiabáltam.
– Ne rúgd fel a megállapodásunkat mert azt megbánod. – kezdte el halál nyugodtan. Már-már fenyegető volt a hangja. Az utolsó pár métert földön csúszva tettem meg és amikor megállt előttem, feltérdeltem. Ó, nem-nem! Ez rosszul kezdődik. Gyorsan felpattantam és csak néztük egymást. – Azért mert nem fogadtál szót, most már nem csak a hajamat kell megmosnod. – folytatta végül és én erre csak hisztérikusan ráztam a fejem. Ha szemmel ölni lehetne, már halott lenne. – Legyél kedves vagy a másik fürdőben a férjed vérébe fogok fürdeni! – fejezte be elég sötéten a megfélemlítésemet.
Ez megtette a kellő hatást és innentől már csak a padlót bámultam és engedelmeskedtem.
Ezt látván levette a felsőjét és nem bírtam ki, hogy ne nézzek végig a testén. Izmos volt és kisportolt de a bőre! Istenem! Tele apró vágásokkal, amik mára már fehér hegekké váltak. A hátán, karján és még a hasán is volt belőlük.
– Mi történt veled? – suttogtam és az ujjammal végig akartam simítani az egyik sebhelyet de visszafogtam magam.
– Az egyik felét az apám tette velem, a másik felét pedig saját magammal műveltem. Az elején inkább magamat vagdostam mint mást de az már nagyon régen volt...
– Ez borzasztó. – mondtam elhaló hangon és egy kicsit meg is sajnáltam.
Egy törülközőt tett a vállára és így ment be a tusolóba.
Lehajolt és hagyta, hogy benedvesítsem a haját, aztán samponnal átmostam. A vizet megszínezte a hajából kimosott vér és ezt Ő is látta, ahogy a rózsaszín hab eltűnt a lefolyóban. Nem tudtam eldönteni, hogy én sebeztem meg ennyire vagy ez a Tommy vére.
Mikor végeztem és mentem volna ki, megragadta a karomat és visszarántott. Levette rólam a pulcsiját és a fehérneműért is nyúlt volna de megállítottam.
– Ezt ne! – mondtam határozottan. Megcsóválta a fejét amitől a hajából a cseppek rám hulltak és a falhoz szorított.
– Úgysem számít mit mondasz, ugye tudod?
– Végtelenszer fogom elmondani, hogy nem akarom és Téged sem akarlak!
– Tudom és ettől lesz ez olyan rettentően élvezetes... – suttogta és olyan kisugárzása volt, mint egy vadállatnak, ami a prédájára feni a fogát. A hátamon végigfutott a borzongás és az arcomra is kiült az undor.
Hirtelen megfordított és hátra csavarta a kezemet. Felnyögtem és mocorogtam, hátha ki tudok csúszni a kezei közül de nem ment. Nem fog megtörni, nem fogom feladni. Védekezek az utolsó leheletemig.
Rám irányította a tust és a szivaccsal végigtörölt. Szétfeszítette a lábaimat a térdével és a bugyin keresztül végigsimított ott is. Tehetetlenül kapartam a falat és nyeltem a könnyeimet, mióta a közelemben van a gyomrom pici labdává zsugorodott és idegesen pattog. Hatalmas sóhajjal fejezte be a tisztogatásomat és ahogy elengedett, remegve megfordultam. Ő közben arrébb sétált, levette a farmerját és visszalépett hozzám. Próbáltam a szemébe nézni de kíváncsi voltam és a tekintetem levándorolt. Meredten néztem farkát és ezt ő is észrevette.
– Törölj végig! Mindenhol.
Azt hiszem ennél a pontnál akartam először meghalni. Halálra vált arccal léptem közelebb hozzá, a szivacsot remegő kézzel elvettem és tusfürdővel elkezdtem lemosdatni. Annyira megalázó volt ez számomra de Őt ez nem érdekelte, csak bámult és élvezte, ahogy szenvedek. Közvetlen elé álltam és lassan végig simítottam a szivaccsal a mellkasát, aztán a hasát.
YOU ARE READING
7 nap és 7 hét | 18+
Mystery / ThrillerHannah és John együtt töltött idejének története. !Erőszak!Káromkodás!Szex! Figyelem! Stockholm-szindrómás nő nézőpontjából íródott! Tehát semmilyen módon nincs romantizálva/népszerűsítve az erőszak, mélyen elítélendő és főleg nem tekinthető köve...