.2.

377 35 19
                                    

'"לילה טוב" אמרתי להארי והמשכתי לבייתי עם הבנות הן מאוד נרגשות מסיבה כל שהיא.
חברתה של לוטי סופיה נשארה לישון אצלינו ושיחקנו אמת או חובה, הבקבוק כיוון עלי ועל דייזי אז שאלתי אותה'

"אמת או חובה או סולם אהבה" אמרתי לה והיא אמרה "מזה סולם אהבה בכלל?" ואני הופתעתי שהיא לא הכירה את זה, אז אמרתי לה "בסולם אהבה אני שואל אותך על מישהו ואת צריכה להגיד כמה את מחבבת אותו מ1 עד 10", "אה אוקיי, אז שיהיה סולם אהבה", אמרה ואני מיד קפצתי על ההזדמנות, "טעות גדולה מאוד דייזי, זאת טעות ענקית" אמרתי בחיוך זדוני, "דייזי חמודה, כמה את מחבבת את הארי מ1 עד 10" והיא התחילה להסמיק עד שהפכה לאדומה כמו עגבניה.
"לואי מה אתה רציני" אמרה בקצת מבוכה, "יותר רציני מזה לא הייתי בחיי" אמרתי וגיחכתי מעט.
"טוב אז אני מניחה שאני מחבבת אותו 8 מתוך 10 עכשיו טוב לך בחיים" צעקה במבוכה ואני חייכתי, "כן" אמרתי בליגלוג והמשכנו לשחק כרגיל.

קמתי בבוקר וקיבלתי שיחת טלפון מטרנר, "בוקר טוב בייב" עניתי לו והוא אמר לי "בוקר טוב לו, תתארגן אני מחכה לך למטה ניסע לבית ספר" אמר לי ואני חייכתי וראיתי אותו מהחלון בחוץ, הוא כזה אידיוט, "כנס פנימה" אמרתי לו, וניתקתי את השיחה, התארגנתי במהירות ויצאתי מחדרי אליו.

"דייזי ופיבי, אתן רוצות טרמפ" טרנר שאל אותן והן הנהנו בחיוב, "היי בייבי, בוא נצא" אמרתי והוא בא אליי ונישק את שפתיי אבל זה היה כאילו הייתה חסרה שם תשוקה ובכל זאת התעלמתי מזה, "בואו" אמר וכולנו יצאנו.

כשהגענו לבית הספר הלכנו ללוקרים והארי עבר שם, כל המבטים היו עליו והבנות התחילו להתלחשש אחת עם השנייה, ולצחוק בלי סיבה, אחרי הכל יש ממה להתלהב, הוא לא ראה אותי וכנראה שאם היה רואה הוא לא היה עושה משהו עם זה.

נשמע צילצול והלכתי לכיתה, ישבתי מאחורה וחיכיתי שיתחיל השיעור, לפתע הארי הגיע אבל לא אמר כלום הוא רק התיישב ליידי, "פסטטט" אמר, "היי" עוד פעם, "נו מה אתה לא שומע שמדברים אלייך" לפתע אמר, אני נבהלתי כי אני חלמתי בהקיץ, "מה?" בסופו של דבר עניתי והוא אמר לי "יש לך עיפרון אנחנו צריכים לכתוב", נתתי לו עיפרון ואז היה צילצול.

יצאתי לדרכי הביתה ובדרך ראיתי את פיבי בוכה על ספסל, רצתי לעברה ושאלתי אותה "מה קרה פיבס?" בדאגה, והיא ענתה לי "לי לא קרה כלום אבל ילד בכיתה שלי בדיוק יצא מהארון מול כולם וכמה ילדים פשוט זרקו לו הערות הומופוביות, זה לא היה לי נעים לשמוע את זה בגלל שאתה בעצמך גיי ואתה אח שלי" חיבקתי אותה במיידית ואמרתי לה "פיבי לא קרה כלום את יכולה לתמוך בו ותאמיני לי שזה ירים אותו למעלה בזמן שהוא ידרך על כל ההומופובים" לפתע גיחוך יצא מפיה והיא חיבקה אותי בחזרה, ואמרה "אתה האח הכי טוב שיכולתי לבקש".

לאחר מכן הלכנו הביתה ביחד, אני עליתי לחדרי והלכתי לישון, אני מותש מהיום הזה, עשיתי היום הרבה דברים.

Complicated love/// LARRY STYLINSONWhere stories live. Discover now