"Mikasa el su casa"

309 10 10
                                    

Demek istediğim şey bu gerçek bir bölüm değil isterseniz geçin mal olan Leyla adında bir maymun benden telefon çalıp yazdı isterseniz okuyun isterseniz okumayın çünkü baya kötü küfürler içeriyor


Bertholdt'un cesedini gördüğünde şok olmuştun.

"Hassiktir...NASIL OLUR BU OLAMAZ BERTHOLDT HANGE BURADA NE OLDU BÖYLE?!"

"Bilmiyorum Y/N ama bu konuda daha'da ciddileşmemiz gerekiyor gibi gözüküyor..."

"Ne uzun adamdı be...pipi'me boy veremeden gitti ya....."

"Eren aq ne alaka adam ölmüş burda sen mal mal şakalar yapıyorsun bide hüzünlü hüzünlü malsın harbi bak."

"Eren Y/N haklı bu komik değil."

"T-tamam apla"

"Eren!"

"YA ALLAH ALLAH BURADA BIRAZ GÜLDÜRMEYE ÇALIŞIYORUZ SIZI ÜZGÜN GÖRMEYE DEĞMEZ LEYDILERIM!"

"Eren çok tatlısın ama zamanı değil,bir sonraki bizden biri olabilir..."

"Haklısın özür dilerim başkomiser Y/N"

"Y/N"

"Efendim Hange?"

"Genel müdür burada."

"Neden daha önce söylemedin Hange."

"Özür dilerim kelebeğim" diyerek yanağına bir öpücük kondurmuştu Hange.

"Sorun değil, hem oda birşey'mi"

"Evet lan....Bertholdt'u unuttuk"dediğinde Eren Bertholdt'un öldüğü aklınıza tekrar dank etti zaten onun yüzünden dalgındınız.

"Hange,Eren..."

"Ne oldu?"demişti 2side.

"Ervin simis tarafından canlı kanlı sikilmeye hazırmısınız?"

"EVET KOMUTANIM"

"Yooooooo beni sikemezki yav hehe sikecekde...dur bidakika......INSANLAR ZATEN CANLI SIKILIR...NEKROFILI..."diye bağırıyordu Eren.

"DUR LAN YA BU SIYAH DOSYADAKI KATIL BUNLARI SIKMEK İÇİN ÖLDÜRÜYOSA!"
diyerektende katılmıştı Hange.

"HASSIKTIR LAN O PİÇ BİZİDE SİKERSE NOLUR"
Diye sende katılmıştınki.

Erwin Smith boynuna bir şaplak ataraktan istiklal marşı söylemeye başlamıştı.

"KORKMAZ SÖNMEZ BU ŞAFAKLARDA SÜZÜLEN ALSANCAAAAAKKKK!!!"

"HAY ANANI ATATÜRK ATAM"diye bağırmıştınız.

"Evet arkadaşlar biliyorsunuzki-"

"Yooo bilmiyorum ben"demiştin Erwin tekrar şaplak atmıştı boynuna.
"Herneyse biliyorsunuzki-"

"Yoooo bilmiyoruz"diye tekrarlamıştın.

"LENNNN SUS OÇ"diye bağırmışrı Erwin sana.

"Tamam api sustum"

"Aferim herneyse bu konuda ciddi olak dediğinizi duydum ama bu konuda içtiğimiz sütü ANNEMIZIN burnundan getiriyoruz."

"Genel müdürüm Hange olaraktan cesedi inceliyorum cenaze Cumartesi olacak."

"HAHAHAHA AQ MALI BUGÜN ZATEN CUMARTESİ"diye gülerek anırmıştınız Eren'le.

"Susun lan sikikler!Dinliyorum Hange"

"OHA PUTPEREST PEZEVENK SİKME HANGE'MI BEN SENİ SİLKERİM ONDAN SONRA O ANANIN BURNUNDAN ÇIKAN SÜTÜ KAYGANLAŞTIRICI OLARAK KULLANIP SÜMSÜLALENİ SİKERİM İSLAMA GERİ DÖN ELHAMDULİLLAH!"

Aramızdaki Duvarlar •Yandere Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin