#35

211 5 0
                                    




🌸🌸🌸🌸🌸

Herkese yeni bölümden merhaba🌸
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.😁
Keyifli okumalaaar💃🏻

🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Aradan birkaç gün geçmişti. Emir'in tedirginliği hala ilk günkü gibiydi. Feriha'nın yanında olmadığı her dakika kafasında türlü türlü senaryolar döndürüyor ve en sonunda dayanamayıp kendini Feriha'yı ararken buluyordu.

Feriha ise her şey son derece normalmiş gibi davranıyordu. En azından davranmaya çalışıyordu. Onun tedirginliği Emir'den daha fazlaydı ama bunu dışarıya yansıtmamaya çabalıyordu. Çünkü yansıtırsa hayatları bundan daha fazla etkilenecekti ve Feriha bunu istemiyordu.

Emir'in her gün işine rahat gitmesi için ısrar ediyor, hemen arkasından kendini günlük koşuşturmacanın kollarına bırakmaya çalışıyordu.

Yaz kaldığı yerden tüm sıcaklığıyla devam ediyordu. Feriha bu sıralar kafayı sadece iş aramaya takmıştı.

Bir hafta içinde üç görüşmeye gitmiş, birinden olumsuz, ikisindense geri dönüş alamamıştı.

Her geçen gün içini umutsuzluk kaplıyordu. Bunu fark eden Emir ilk günden beri Feriha'nın Hills'te çalışabileceğini söylese de Feriha kolaya kaçmak istemiyordu. Kendi çabasıyla nereye gelebileceğini görmek istiyordu.

Özgür'ün yaşattığı o korku dolu geceden sonra Emir bir yandan Feriha'dan gizli ev bakmaya başlamıştı. Feriha her şeyin normal olmasını istese de artık o evde daha fazla kalamazlardı. Uygun bir ev bulmadan da bu konudan Feriha'ya bahsetmek istemedi. Vereceği tepkiyi de kestiremiyordu.

Özgür o geceden sonra yeni bir hamlede bulunmamıştı. Bu bir yandan Emir'i rahatlatsa bile, diğer yandan düşündürüyordu. Bu sessizlik canını sıkıyordu.

Özgür ise sessiz kalmayı bilerek tercih etmiş, çevrelerinde bir hayalet gibi dolaşıyordu. Tek derdi Feriha'ydı ve hedefinden asla vaz geçmemişti.

Bütün bu olanlar onu korkutmamış, aksine daha da hırslandırmıştı. Kendi kafasında başlattığı kavgada artık daha da hırslıydı. Ve bu kavgadan galibiyetini almadan ayrılmayacaktı. Feriha'ya zarar vermek ona Emir karşısında bir artı kazandırmayacaktı belki ama Emir'in de canı yanacaktı, böylelikle onun hissettiklerini biraz olsun hissedebilirdi. Emir'e olan takıntısı gözünü kör etmişti. Mantık şalterini kapatmış, patlamaya hazır bir bomba gibi bir sonraki hamlesini planlıyordu.

Son yaşanan olaydan sonra Aysun Hanım Özgür ile pek çok kez iletişime geçmeye çalışmıştı ama Özgür hiçbir aramasına cevap vermemişti. Onun da etekleri tutuşmuş olmalıydı. Özgür onun Feriha için bu kadar telaşlanacağını hiç düşünmezdi. Çünkü kendisini Emir konusunda ikna etmiş, bir geleceklerinin olabileceğine inandıran kişi ta kendisiydi. Ama anlaşılan bugünlerde tarafını değiştirmişti. Ya da tamamen oğluna bir zarar gelmesinden korkuyordu.

Özgür masanın üzerinde inatla titreyen telefonun susmasını bekledi. Aysun hanım bugünlük arama kotasını doldurmuştu. Telefona bakarken kafasındaki düşünce ürpermesine neden oldu. Emir'e zarar verebilir miydi?

Bu işin sonunda her türlü üzülen Emir olacaktı ama üzüntüsü zamanla geçebilirdi. Feriha'dan vaz geçebilir veya onu unutabilirdi. Ama en önemlisi zarar görebilir miydi? Özgür ona istemeden zarar verme ihtimalini düşündükçe içini bir huzursuzluk sardı.

Önündeki adımları atarken çok dikkatli olmalıydı. Bu işte kaybeden sadece Feriha olmalıydı.

İçini saran huzursuzluğun verdiği kararla eline tekrar telefonunu aldı ve Emir'i aramaya karar verdi.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin