Merhaba arkadaşlar ilk bölümü yazmaya başlıyorum sonunda umarım beğenebileceğiniz bir kitap yazabilirim.
Unutmadan hikayeye devam edebilmem için vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sonuçta kim yazarki beğenilmeyen bir hikaye.
Bu arada hikaye çoğunlukla Asilin ağzindan yazılacak
Şimdiden teşekkürler...
Koskoca tatil nasıl oluyorda bukadar çabuk geçebiliyor anlıyamıyorum, tabi gayet normal tatilden birşey anlayamamam liseyi bitirmenin ve üniversite de yeni bir hayatımın başlayacağını düşünerek ve bunların vermiş olduğu karışık duygulara kendimi koyvererek üç aydan hiç birşey anlıyamamam çok doğal.
Her zaman kafama koyduğum şeyleri yaparım onun için çok fazla çaba sarf ederim şimdiye kadar hayal edipte başaramadığım şeyler çok azdır. Tabi bu başarımı ailemede borçluyum tek çocuk olduğumdan dolayı her istediğim şeyi verdiler fakat şunu unutmamak gerek; nekadar imkana sahip olursan ol emeksiz başardığın hiç birşey sana ait değildir. Hayalimde hep mühendislik okumak vardı. Doktorluk, avukatlık varken neeen mühendislik bunun cevabını bende bilmiyorum galiba anneme özendim. Sonunda başardım uzun uğraşlar ve çabalar sonucunda İstanbul Teknik Üniversitesinde Bilgisayar mühendisliği bölümünü kazanarak hayalimi elde ettim.
Beş yıl okuyacağım ama bu sürecin iki yılında ailem yanımda olamıyıcak iş sebebiyle amerikaya gitmeleri gerektiği için. babam çok ısrar etti sende gel orada en iyi üniversitede kaydını yaparız okursun diye ama ben istanbulu bırakmak istemediğim için kabul etmedim ve istanbulda yani türkiyede kaldım.
Ailem bana çok güvendikleri için tek kalabilmem konusunda hiç tereddüt etmeden izin verdiler. Zaten pek tek de sayılmazdım en yakın arkadaşım burçak ile beraberdik onun aileside iş sebebiyle yurt dışındaydı zaten burçakla kaderlerimiz aynı yazılmış gibi aynı okul aynı bölümde olmamızdamı tesadüf iki bedende tek can gibiyiz ama ikimizde halimizden gayet memnunuz bu sayede hiç ayrılmaş ve herşeyi beraber yapmış oluyoruz.
Üniversite' nin açılmasına bir hafta kaldı artık bu bir hafta içerisinde burçak ile beraber üniversite için hazırlıklar yapıp güzel bir alış veriş yapmamız gerekmekte sonuçta artik forma giyinme devrimiz kapandı. Tabi bide bölüm dersleri için istenen kitaplarida bulup almamız gerekmekte. Bulunmalarıda zor kitaplar olduğun iki koldan kitaplari aramaya koyulduk. "Aslında çok zor olmadı kitapları bulmamız" sadece dört. günümüzü aldı tabikide şaka yapıyorum iki kişi olmamıza rağmen ancak dört koca günde bulabildik.
Kitap işini halettiğimize göre sıra geldi en güzel en zevkli veee en şahane işimize kendimiz için alış veriş yapmaya geriye kalan o üç gün boyunca o mağaza benim bu mağaza senin bütün mağazaları gezdik o kadar fazla alış veriş yapmıştıkki odama yeni bi dolap daha almak zorunda kaldim allahtan odam büyüktüde sığdı dolap.
Herşey halettik fakat bi şu zamanı durduramadık resmen yarın yeni bir hayata atılıp hayatımda boyut değişecekti içim içime sığmıyor gibi resmen , büyük heyecanlıyım acaba neler yaşayacağım konusun hiçbir fikre sahip olamamakta çok sinir bozucu oluyor ve tabi korkularda var dışlanmak ve sevilmemek gibi mesela uyum sağlıya bilicekmiyim korkusuda cabası.
Fakat anlıyamadiğım ben bukadar karma karışık duygular yaşarken burçağın bukadar sakin davranıp sanki senelerdir Üniversite ye gidiyormuş gibi tavırları dikkatimi fazlasıyla çekti açıkçası.
-Burçak
-Efendim Asil
-Nasılsın
-Ben iyimde sen pek iyi gözükmüyorsun.
-Hah işte ben tam olarak bunu sorucaktım nasıl bukadar sakin ve rahat durabiliyorsun benim burada içim içimi yiyiyor.
-Sakin olmaya çalış emin ol senin şuan yaşadığın duyguları ve düşünceleri bende yaşıyorum ama belli etmemeye çalıyorum biz ne istersek onu yaşadık şimdiye kadar şimdiden sonrada öyle devam edecek.Burçağın bu söyledikleri benim azda olsa rahatlatmamı sağladı.. akşam oldu yemeklerimizi yedikten sonra odamiza cikip duşlarımızı aldık ve şimdide yariın giyineceğimiz giysilere geldi sıra önce benim ne giyineceğime karar verdik. Biraz uğraştık ama sonunda doğru kombini oluştura bildik.
Toz pembe, kloş, pileli mini bi etek üstüne beya salaş bi bulüz (eteğin içine girecek şekilde) ayakkabi olarakta beyaz yarım konversler ve cantayida eteğe uyum sağlaması için küçük toz pembe ince askılı bi canta seçtik.
Sıra geldi burçağın nneler giyineceğini seçmeye onun içinde uğraştık seçerken ama onunda konbini hazir oldu sonunda.
Dar ve bol yırtıklı tam bilekte biten bi kot , üstüne yeşil borda ve siyah karelere sahip bi gömlek ( göbekte bağlanilacak ) altinada siyah vans ve çanta olarakta siyah büyük bi kolçantası secerek bitirdik günü.
Saat bayağı geç olduğundan dolayı hemen uyumaya karar verdik aksi taktirde yarin uyukalip geç kalabiliriz. Heyecanımızıda yendiğimize göre ortada ne bi sorun kaldi ne de sıkıntı sadece bundan sonraki hayatımı merak ediyorum ve bu merakımıda yaşayarak gidericem
-İyi geceler Asil
-İyi geceler canım...
Umarım beğenirsin devam edebilmem için votelerinizi bekliyorum... :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GALİBA AŞIK OLUYORUM YAVAŞTAN
RomanceBAŞ KARAKTERLER ASİL: güzel, alımlı, çekici ve narin bi kız. DORUK: yakışıklı, karizmatik ve sempatik bir erkek. :-! :-! kitabı yazmaya yeni karar verdim her an herşey değişe bilir yazmayı bırakada bilirim çok kısada tutabilirim eğer çok fazla i...