Giriş

1.8K 60 14
                                    

Ada'nın ağzından,

Sabah Selin'in attığı mesaj ile uyandım.

-Heyecanlı mısın mezuniyet partisine ?

-Hayır ya içimde kötü bir his var ben bu gün gelmesem mi ?

-Kızım iyi misin? Bugün partimiz var.

-Asıl sen iyi misin tarihi bir şey olacakmış gibi davranma alt üstü bi parti !

-Ama bu özel ...

-Neyse tamam, diyerek kapattım telefonu okula çok az kalmıştı hemen üstüme üniformalarımı geçirdim. 

Mutfağa indiğimde babam kahvaltı hazırlıyordu. yanağına bir öpücük bırakıp masaya oturdum. Annemin ölmesinin üzerinden 2 yıl geçmiş olsa da hala alışamamıştım babamın kahvaltı hazırlamasına.

Yemeğimi bitirip babama teşekkür edip evden çıktım. Yolda taksi çevirdim hemen atlayıp okula gittim. Selin bana değişik gözlerle bakarak yürüyünce refleks olarak üzerime baktım.

-Neredesin sen acaba sen. Neyse neyse hadi geç kalıyoruz, deyince hemen okulun konservatuvarına gittik tüm son sınıflar vardı, ben şimdiden sıkılmaya başladım.

Partide çokta eğlendiğim söylenemez. kep atmak dışında boş boş oturup insanları izlemiştim...

Parti bittiğinde selinle bizim eve gitmeye karar verdik. Eve geldiğimizde kapı açıktı babam unutmuştur diye düşündük ve içeriye girdik.

Selin su içmeye mutfağa gittiğinde bende babama bakmak için odasına çıktım. Odaya girdiğim anda bir çığlık koptu.

Selin diye bağırarak aşağıya indim. Babam kanlar içinde yerde yatıyordu(...)

.

.

.

.

Evett İnşallah beğenirsiniz ben yazarken çok eğlendim sizde okurken eğlenin :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SIR• ADBORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin