💥💥💥

503 16 1
                                    

AKIN İÇ SES
(sabahın ilk ışıkları ile uyandım,Deniz hayla uyuyodu.Dünün hiç bitmemesini istemiştim ama tabiki böyle bişey olmazdı.sen mutsuzluğa mahkumsun oğlum dedim kendime,saat erken olduğundan yataktan Deniz'i uyandırmamaya dikkat ederek kalktım,gerçeklerime geri dönme vaktiydi eğilip Deniz'i alnından öptüm ve evden çıktım)

sen mutsuzluğa mahkumsun oğlum dedim kendime,saat erken olduğundan yataktan Deniz'i uyandırmamaya dikkat ederek kalktım,gerçeklerime geri dönme vaktiydi eğilip Deniz'i alnından öptüm ve evden çıktım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(eve geldim kapıyı çaldım Damla yengem açtı)

DAMLA:nerdesin Akın sen?

AKIN:işlerim vardı.

DAMLA:tamam geç hadi geç,amcanlar çalışma odasında...kahvaltı hazır olunca çağırırım..

(Tamam diyip çalışma odasına gittim)

CUMALİ:ooo aslan parçası nerelerdesin sen akşamları gelmiyorsun

AKIN:Deniz'in yanındaydım

YAMAÇ:oğlum siz

AKIN:(amcamın sözünü keserek)yok amca aramızda bişey yok...ee napıyoruz?

YAMAÇ:(kafa sallayarak)anladım...
Erdenetlerin altınları sakladığı yeri bulduk gidicez ve alıcaz.

SALİH:nasıl alıcaz babamınoğlu

YAMAÇ:aklımda güzel şeyler var(dedikten sonra içeri damla girdi)

DAMLA:hadi kahvaltı hazır.

(Demesiyle hepimiz salona geçip masaya oturduk)

AYŞE:oğlum sen kaç gündür nerdesin Allah aşkına.

AKIN:işlerim vardı

KARACA:ne işlerin vardı

AKIN:sen kendi işine bak karaca

SULTAN:rahat bırakın çocuğu canım,sık boğaz etmeyin.

(Babaannem in sözlerinden sonra masada bi sessizlik oldu ve kahvaltı etmeye devam ettik)

DENİZ'İN ANLATIMI
(Kapının çalması ile uyandım yanımda Akın yoktu anlaşılan sabah çıktı diye düşünerek kapıya yöneldim,çocuklar gelmişti)

DENİZ:hoş geldiniz.girsenize

CELESUN:çok vaktimiz yok (dedi içerdeki koltuğa oturarak)

DENİZ:tamam şimdi anlatıyorum;2gün sonra seren ögedayı bizim seçtiğimiz otellerden birinde kalmaya ikna edicek,bizde otelde servis elemanı gibi servis arabasıyla adamı otelden alıp çıkıcaz.sessiz sedasız,aynı gün gece uyuşturucu sevkiyatı olucak sevkiyatı yol güzergahı üstünde almamız lazım tırı takip edicek bi araç olucak,işi sessiz yapmalıyız kimse anlamamalı

MEKE:çok tehlikeli yakalanırsak kafamıza sıkkarlar.

DENİZ:bizde yakalanmayalım Meke...

CELESUN:yardım etmesi için bi kaç kişi bulucam, uyuşturucuları almak kolay olmicak.

AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin