°23°

280 25 12
                                    

Kısa bi zaman atlaması :)
Anı Çemberi'nden devam~

Lov karargahını bulmuştuk, baskına son birkaç dakika kalmıştı. Plan belli fakat zaman kısıtlıydı, hızlı olmalıydık.

Anı Çemberi: Hazır, 3,2,1. GİRELİM!

En az 10 kahraman içerde 20 kahraman da dışarda tetikteydiler.

İçeri girdiğimizde sohbet eden üç kişi, içen iki kişi ve bardakları temizleyen de bir kişi vardı. İçeri girdiğimiz de hepsi şok olmuştu.

Fakat dikkatimi bir şey çekti. Dabi... Endeavor'a yarı nefret yarı öfke ile bakıyodu. Zaten ilk saldırıya geçen de oydu. Ateşlerini her yere savunuyordu. Onun ateşleri arasında diğerleri kaçmayı başarmışlardı ama o ve sarı saçlı bir kız kaçmayı başaramadı.

Sarı saçlı kızın Toga olduğunu tahmin ediyordum. Yani kan tüpleri, psikopat bakışlar, vampir gibi dişler ve dağınık gevrek sarısı saçlar. Bu başka kim olabilir ki?

Zor da olsa ikisine de özgünlük silici kelepçe taktık. Oto arabasında Dabi'nin fısıltı gibi çıkan sesini duydum.

Dabi: Beni bu kadar çabuk bırakacaklarını düşünmezdim. Özellikle de bu kızla.

Polis karakoluna geldiğimiz de Dabi ve Toga'yı sandalyeye oturtuldu ve ben de fazla zaman kaybetmeden Dabi'nin kafasına dokundum.

Keşke dokunmasaydım... Gördüklerim, onlar gerçekten olmuş muydu? Yoksa bu bir rüya mı? Rüya ise kötü bir rüya...

Herkese tekrardan merhaba

Bölüm kısa oldu, farkındayım

Bu kadar çok beklediğiniz için üzgünüm

Kitabı yazmak istedim fakat kitaptan o kadar süre ayrı kalınca yazmak kolay olmadı.

Oyla🥦
Yorum yap💥
🔥Paylaş❄
224 Kelime

Sonraki bölümde görüşürüz👋🏼

Işığın Olduğu Yerde Karanlıkta Vardır - Villain DekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin