×=WSTĘP=×

82 8 2
                                    

Każdy chyba słyszał o dwóch królestwach, które ciągle o coś walczyły. Jednak pewnego dnia królestwa zostały połączone poprzez więź mate, która dotąd łączyła dwóch wilkołaków, a dopiero trochę później dwóch wampirów. Jednak wtedy połączyło wilkołaka i wampirzyce.

Króletwo wampirów- mroczne miejsce, gdzie nigdy nie świeci słońce, czasami jedynie widać cień jasności przez chmury. Jest też zamek władców tej krainy.

Królestwo wilkołaków- co można więcej powiedzieć, cóż miasteczko w środku lasu, piękne i magiczne miejsce. Tam władcy nie mają może zamku ale za to bardzo duży dom.

Jak te dwa królestwa zostały połączone? Już mówię, otóż połączyła ich więź mate następców tych królestw, córka wampirów i syn wilkołaków. Jednak nie od razu Rzym zbudowano. Przez dwa królestwa przeszła straszna bitwa po której oba królestwa ucierpiały. Jednak wkońcu obie rasy się pojednały. Po tygodniu coraz więcej wilkołaków i wampirów byli połączeni przez więź, jednak to była niewielka część reszta, gdy siebie nie odnaleźli popadali w wielki smutek i tracili nadzieję, nie wiedzieli co zrobić by inni się odnaleźli. W końcu pewny człowiek postanowił, że otworzy szkołę dla obu ras, otworzył ją w środku lasu, by inni ludzie jej nie odnaleźli, gdy jednak on zmarł, a jego miejsce zajął wilkołak.

×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×=×

Mam nadzieję że to RP wam się spodoba :)

MATE -=RP=-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz