Diamonds Are Forever

853 60 50
                                    

Adil Hoca hastane koridorunda yürüyordu kantinden çıkmıştı Ferman'la Ali yoktu ortalıkta. 

"Neredesiniz be çocuklar..." Dedi Adil Hoca kendine. 

O sırada koşturarak oraya gelen Gülin'i görünce ona döndü. 

"Gülin evladım Ferman'ı gördün mü?" Dedi Adil Hoca. 

Gülin çok panik içinde gözüküyordu. 

"H-hocam ben de şimdi öğrendim Ferman H-hoca birden bayılmış ameliyata almışlar." Dedi Gülin. 

Adil Hoca'nın yüzü birden değişti ilk şoku atlatır atlatmaz ameliyathaneye koşmaya başladı. Kulağında Beliz'in ben bir şey oldu hissettim sözleri çınlıyordu. Tam ameliyathanenin kapısından girecekti ki Çağlar göründü kapıda. 

"Çağlar Ferman'ı ameliyata mı aldınız nerede nasıl?" Dedi Adil Hoca. 

"Hocam merak etmeyin şimdi çıkardık ameliyattan bir anda bayılmış crush sendromu geçirmiş Ferman." Dedi Çağlar. 

"Ne dedin sen? İşkence kaynaklı mı?" 

"Evet işkence tetiklemiş ama hocam organlarında çok fazla sıkışma vardı Ferman'ın biz on yıl öncesinden kalma bir elektrik tramvası olabileceğini düşünüyoruz ama tabii uyanınca sorabileceğiz şimdilik ilaç tedavisi uygulayacağız." Dedi Çağlar. 

Adil Hoca şok olmuştu gerçekten o sırada Ceyda da Çağlar'ın arkasından geldi önlüklerini çıkarıp. 

"Ferman'la birlikteydi Ali en son o nerede peki?" Dedi Adil Hoca. 

"O var bir de... Ferman'a şok vermek zorunda kaldık Ali ameliyat bitince panik atak geçirdi ve birden fırlayıp gitti ameliyathaneden biz de hastayı bırakıp peşinden gidemedik ama sordurdum hemşireler Nazlı'nın peşinden gittiğini görmüş yanındadır şimdi merak etmeyin." Dedi Çağlar. 

"Ah be çocuk... Beliz haklıymış ben şimdi ona bunu nasıl söyleyeceğim? Siz Ferman'ı yoğun bakıma alın ben Beliz'e anlatayım durumu. Ali'ye ya da Nazlı'ya ulaşmaya çalışacağım." Dedi Adil Hoca ve Beliz'in odasına yöneldi. 

&&&&&

Ali'nin burnuna denizin içindeki tuzun kokusu geliyordu. Aklına Kırım'da denizde boğulmak üzere olduğunda kazınmıştı bu koku Ali'nin. Birinin bağırışları puslu zihnine yankı şeklinde geliyordu. Gözlerini zar zor araladı. 

"Ali! Ali? Ali gözlerini açtın sonunda Ali beni duyabiliyor musun? Ali? Ali bana bak beni duyabiliyor musun?" Dedi Nazlı. 

Ali zar zor nefes alarak baktığında Nazlı'yı sımsıkı tuttuğunu ve arabada sıkıştıklarını gördü. Karnında çok ciddi bir acı vardı baktığında bir araba parçasının karnına girdiğini gördü Ali ve gözlerini tekrar acıyla yumdu. Yüzünü kavrayan elleri hissedince bir nefes aldı.

"Ali kapatma gözlerini bende kalman lazım Ali duydun mu beni bak iyi olacaksın iyi olacağız merak etme şimdi Demir'i ya da Doruk'u aracağım bizi alacaklar buradan Ali gözlerini açık tut." Dedi Nazlı. 

Ali gözlerini tekrar araladı Nazlı'nın yüzü yara bere içindeydi ve elleri kanla kaplanmıştı muhtemelen Ali'nin kanıydı gözleri yaşlarla doluydu. 

"Ali..."

"Sanırım iç kanama geçiriyorum şu an demir de dalağımı parçaladı galiba..." Dedi Ali. 

"Ali Ali tamam iyi olacaksın bak ben bir telefonuma uzanayım..." 

Bir eliyle Nazlı çantasına uzanmaya çalıştı ama çok fena sıkışmıştı Nazlı koltuğa ve bir türlü elini çantasına götüremedi. Gözyaşları içinde Ali'ye döndü. 

En Çok Abim Severdi BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin