BOL BOL OY VERİP,YORUM YAPMAYI UNUTMAYALIM :)
SOL ALTTAKİ YILDIZA BASMADAN GEÇMEYELİM :)
"Hedef yok ama birileri hedef olmak istiyorsa bilemem" diyince Burak inanamazcasına baktı "Sen hedef olmadan bu kadar uğraşmazsın " diyince sesli bir nefes verdim .
"Çiğdem!" diye seslenen Fırat'la ,Burak şaşakınca bakıyordu. Toprak ise kaşlarını çatmışken ,ben sinsice sırıtarak "Hedef Bingo!" dedim.
Burak ve Toprak'ın kaşları çatılsa da umursamadım.Düz bir ifadeyle arkama döndüm, Fırat yanıma gelip gülümseyerek "Yılın iş kadını ha?" diyince ilk kaşlarım çatıldı ,sanki tanıyamamış gibi yüzüne baktım .Sonra anlamış gibi kaşlarımı indirdim ve gülümseyerek "Doktor Bey?!" diyince o da bir kahkaha atıp "Sadece hastam sen olunca " diyince daha da gülümsedim.
"Burada olacağınızı söylememiştiniz?" dediğim de ,olayları başından beri anlamayan Toprak ve Burak bizi izliyordu.
"Tekrar görüşeceğimizi söylemiştim " dedi kendinden emin ve çapkın bir tavırla.Sonra devam etti "Sende Yılın İş kadını olduğunu söylememiştin?"
"Söylemem gerektiğini bilmiyordum doktor bey" diye tebessüm ettim.Fırat da gülümseyip
"Çiğdem diyince ,Çiğdem Aslan olduğunu bilmiyordum"dedi.
Omuz silkip "Değişen pek fazla bir şey yok.Hala aynı kişiyim" diyince gülümseyip beni süzdü ,bundan rahatsız olsam da ses etmedim."Farkındayım. Ama daha da güzel olmuşsun Çiğdem Hanım" diyince hafif gülümseyip "Sizde çok şıksınız " diyip sustum.İsmini hatırlayamamış gibi gözlerimi kısıp bakınca ,biraz bozulup "Fırat" diyince yüzümü buruşturup" Kusura bakma isim hafızam yoktur" diyince omuz silkip gülümsedi "Sorun değil güzellik "dedi.
Fırat arkama bakıp Toprak ve Burak'ı yeni fark etmiş olmalı ki hemen kendine gevşek halinden ciddiyete büründü .Genzini temizleyip bana döndü "Beraber misiniz?" diyince gülümseyerek "Burak Bey masaya davet etmişti .Sohbet ediyorduk.Tanışıyor musunuz?" diyince Fırat yalancı bir gülümsemeyle "Evet "diyip masayla aramısındaki iki adımı kapatıp Burak'a elini uzattı "Hoşgeldiniz" diyince Burakta elini sıkıp "Hoşbulduk" dedi. Sonra Toprak'a uzatıp "Hoşgeldiniz Toprak Bey" diyince kaşlarım havalandı .Burak'a bey dememesi ama Toprak'a demesini garipsesem de belli etmedim. Toprak eline bakıp sıkmadan başını salladı. Fırat bozulsa da belli etmedi.
Fırat bana dönerek "Yurt dışından yeni mi geldin?"
"2 Ay önce döndüm" diyince Burak ve Toprak hayretle bana baksa da umursamadım.Fırat ilgiyle bana bakarak konuştuğu için Toprak ve Burak'ın tepkisini görmüyordu.
"Mehmet Civanla ortak olduğunu duymuştum?"
"Öyle. 1 aydır görüşme ayarlamaya çalışmıştım ama ödül ile ismim ve işlerim duyulunca kendi de görüşmek istedi." dediğim de Fırat ilgiyle kaşlarını kaldırdı.
"Yurt dışından neden geldin ki?" diyince yalancı bir üzüntüyle konuştum "Gelmese miydim?" dediğim de gülümseyip "Yok canım! Ben yani orada da bir şirkete ortak olduğunu ve ilerlediğini duymuştum o yüzden." diyince gülümseyerek "Uzun süredir dönmeyi planlıyordum. En son hayranı olduğum bir sergiye buradan davet edilince dönmem kesinleşti " dediğim de Fırat hayretle gözlerini açtı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessizliğin Tutkusu
Romance"Sessizliği gürültüyle kirletenleri sevmem" Histerikçe güldü. Biraz daha yaklaşarak burun buruna gelmemizi sağladı. "Beni etkileyen ilk kadın" Bende histerikçe gülüp "Üzgünüm ama bunu söyleyen ilk adam değilsin."dediğim zaman dudaklarıyla, dudak...