04 Hlava v oblacích

296 26 2
                                    

    ,,Hej, Rosalline, přistálo ti něco na držce?" Zeptal se Alexis, když jako každý večer přišel se svým dvojčetem jejich mladšího bratra vyzvednout. V jejich smečce je Omeg málo a mezi Alfama je o ně velký zájem. Jako partneři jsou skvělá volba, proto si Rose jeho bratři tolik hlídali. Hodně lidí je bere jako sex hračky, protože se k nim doneslo, jak moc je jejich říje intenzivní a jak ,,úžasný" sex při ní mohou s omegou zažít. Říje přichází jednou za několik měsíců a pro submisivní jedince je bez partnera hotové peklo.

    Rose seděl za kasou na jeho plastové otočné židli, s divným slizkým úsměvem na tváři, rukama složenýma mezi stehnala a očima se zasněně díval do prázdna. Victor taky dokonce zůstal nenakrmený, musel se o něj postarat Alexander. Často zhluboka vydechoval a mrkal. ,,Proč by mělo? Jsem naprosto v pořádku~"

    ,,Naprosto moje prdel, Rosalline, co děje? Je tvoje říje blízko?" Alexander se k němu ohnul a položil jeho velkou ruku na Omegy čelo, aby zkontroloval jeho teplotu. Nezdálo se mu, že by ji měl. Rose si jeho ruku se svého čela sundal a nechal ji padnou dolů.

    ,,Tak to není," protočil očima. Jeho říje byla stále jeden měsíc daleko a i když by se někomu mohlo zdát, že na sobě nese nějaké její příznaky, nebylo tomu tak. omega perfektně sama pozná, kdy do říje upadá a kdy by se na ni měla připravit se svém pelíšku, se svoji Alfou nebo sexuálními hračkami, které jim v jejich neustále extázi a nadrzenošti pomáhají nejlépe. Ani Rose nebyl výjimka, často kontroloval jeho vlastní krabici pomůcek, kterou měl zasunutou u zdi za postelí, aby na ni nikdo nepřišel. I když to nebylo žádné tajemství, že něco takového jako omega v jeho věku používá, i tak to bral jako velkou součást jeho soukromí a nechtěl na to nijak záměrně upozorňovat. A i když mu jeho hračky v rámci možností vystačili, chtělo to Alfu. A jeho tělo po ní toužili tolik, že měl problém se jen díky hloupému vibrátoru často udělat.

    Alexis kývl. ,,Jedině dobře, zítra máš zavřeno, pamatuješ?" Ruce si založil do kapes a podíval se směrem na jeho bratra. Ten rychle vstal ze židle, jako kdyby někdo něco bouchlo, a otevřel pusu dokořán. ,,Zavřeno?!" Byl si jistý, že na něco zapomněl, ale nepamatoval si co. V hlavě měl stále jen Valentina a nic jiného.

    ,,Zítra hlídáš děti s ostatníma Omegama, Rose. Zapomněl jsi snad?" Připomenul mu Alexis. U Rose se nestávalo, že by na něco zapomínal, proto ho jeho chování malinko překvapilo. A nejen to, měl hlavu v oblacích, toho by si všiml i slepý. Na nic se ho ale neptal, nechtěl příliš zasahovat do jeho soukromí. I přes to, jeho dvojče mělo jiný plán, chtěl se ho na všechno vyptat. To ale zatím mohlo počkat.

     Rose se zarazil. Pokud bude mít zítra zavřeno a Valentine přijde, určitě bude zklamaný, že tam nebude a znovu se k obchodu nevrátí. Každý týden musel někdo hlídat malé děti a miminka od rodin, kde byli oba rodiče v důležitém postavení. Ať už jako lovců nebo bojovníků. Ve smečkách fungovali jako policie, bylo to také jejich hlavní zaměstnání, každopádně nějaké věci se i v moderní době ve smečkách dodržovali, proto společně chodili na celé hodiny trénovat a bojovat. V minulosti spolu smečky mezi sebou často bojovali o moc. A bohužel, v nevyspělých státech je tomu tak stále. Proto se každý týden dávali děti bojovníků do péče Omeg, aby se o ně starali a učili se tím i ony sami, jak správně zacházet se štěňaty. A protože Rosalline stále svoje vlastní miminko neměl, musel jít hlídat. Byl na řadě, společně s dalšími dvěma jinými Omegami. Proč takovou práci vždycky musí dělat ti nejslabší? Někdy by si přál, aby se s někým mohl poprat místo toho, aby miminko měnil plenku. I když... možná vlastně ne. Raději ty plenky, než nedej bože zlomený nehet nebo roztržený ret.

    Každopádně to neměnilo nic na tom, že ho Valentine zítra v obchodě nenajde a začínal kvůli tomu být neklidný. A co bylo horší, jeden z jeho bratrů  v obchodě zachytil v jeho citlivém nose cizí pach. Přesněji, pach Alfy. Rosalline usoudil, že to muselo být z Valentina, protože ho nahánělo několik mužů. Mohla se na něm zachytit nějaký jejich vůně a nanesl ji tak do jeho obchodu. Jeho bratři se ho hned začali vyptávat, jestli se s někým nesetkal, nebo jestli ho někdo neohrožoval. O Valintinovi jim samozřejmě neřekl. Kdyby to udělal, akorát by si tím pohoršil a ani jedno z dvojčat by ho nenechalo na pokoji. Přitom je už snad dost starý na to, aby se o sebe snad dokázal postarat sám. Mělo by jim být úplně jedno, s kým se baví a s kým ne. S nimi za zády si opravdu pár jen tak nenajde. Valentine byl člověk, jeho pár být nemohl, ale i tak o něj kvůli jeho bratrům přijít nechtěl. Byl tolik přitažlivý a v jeho očích se dokázal tak snadno ztratit-

    ,,Vyvětrej si tu, smrdí to tady," prsknul Alexander, otevřel dveře a nechal do obchodu proudit čerství vzduch. A plánoval si nainstalovat do Roseho obchodu kamery, kdyby sem někdy nějaká úchylná Alfa nedej bože vlezla a na jeho bratra si něco zkusila.

    ,,Chodí mi sem zákazníci, Alexandere. Je možné, že někdo z nich má za pár Alfu, pitomečku," protočil Rose očima. Alexis ho objal a hlavu si položil na jeho rameno. ,,No a co? Bezpečnost nade vše."

      Rosalline je miloval, ale i zároveň nesnášel. Musel vymyslet nějaký způsob, jak se zítra vykrást do jeho obchodu, kdyby za ním náhodou měl Valentine přijít. Musel si dávat pozor, aby na jeho plán nepřišla Alfa nebo Luna jeho smečky, protože by z toho neměli radost. Jako Omega by si tolik dovolovat neměl, především ne kvůli člověku. Ale Rose má svoji hlavu, takže si i tak způsob najde. Na chvilku se vykrade, nebo vezme děti a ukáže jim jeho šicí stroje... možná to byla hloupost, ale nechme ho fantazírovat. Omegy jsou Omegy.

     ,,Je pozdě, máš zabaleno?" Řekl Alexis, pustil jeho bratra a zašel za jeho prodejní stůl, kde měla Omega připravenou tašku na cestu domů. ,,A ještě něco, Luna se chce podívat na proces obleku pro jejího syna. Přijde se na tebe podívat v následujících dnech."

     Rosalline kývl. Luna byla moc hodná žena, kterou každý v jejich smečce obdivoval. Dokonce jako jedna z mála Lun vystupovala jako politická ikona v televizi, takže si na její post nikdo nemohl přát nikoho lepšího. Co si budeme, Luny jsou většinou jen ozdoby pro jejich Alfy, nebo jen ženy v domácnosti. Ať už jako Omegy, Bety, nebo dokonce Alfy. Luna jejich smečky se jmenovala Clara, nebyl nikdo, kdo by ji neznal. Dokonce si s Rose často povídala o jejích synech a jak moc doufá, že jeho druhé dítě neudělá stejnou hloupost, jako její první. Styděla se za jejího prvorozeného syna, zároveň ho ale stále milovala a snažila se jeho rozhodnutí chápat. Možná proto se ona i s jejím manželem tolik snažila o tom, aby jejich druhorozený syn by perfektní a plně připravený na pozici jeho otce. Rose někdy přemýšlel, jestli je to pravdu to, co jejich syn chtěl, ale nebyla to jejich starost, proto se tím nikdy nijak extrémně nezabýval.

    ,,Jsme tu autem. Nastup si, věci ti hodím to kufru," řekl Alexander. Alexis vyvedl Rose ven, Alexander zamkl a vlezl si na místo řidiče. A i přes Alexisovo naříkání si Rosalline pro sebe vybojoval místo spolujezdce, prý tam měl lepší výhled.

     I před jeho všechno prvotní naříkání, že se bojí, že ho Valentine nenajde, na děti se těšil. Především na ty nejmenší, úplná miminka. Když stále nemohl mít vlastní, tak se alespoň bude jako správná Omega starat o to cizí. A pokud se má s Valentinem znovu někdy potkat, určitě se s ním potká. I kdyby to nemělo být zítra.

    Valentine mu slíbil, že se s ním znovu uvidí, proto mu bude Rosalline věřit.

Love For Me//mxmKde žijí příběhy. Začni objevovat