Gece'nin Anlatımıyla
Ders bittiği gibi Sıraç hoca beni yanına çağırdı neden çağırdığını bilmiyordum beraber sınıftan çıktık ardından merdivenlerden inmeye başladık ne Sıraç hocadan nede benden ses çıkıyordu o nereye giderse bende onu takip ediyordum. merdivenlerden indikten sonra Sıraç hoca sağ taraftaki koridora girdi bende peşinden bu zamana kadar hiç oraya girmemiştim ve nereye gittiğimizi merak etmeye başladım koridorun sonundaki kapının önünde durduk sıraç hoca kapalı olan kapıyı açıp içeri girdi onun girmesiyle bir kaç saniye etrafa bakıp neresi olduğunu anladıktan sonra bende arkasından girdim beni fotokopi odasına getirmişti ne yapıcaktık ki burada sıraç hoca fotokopi makinesinden bir düzine kağıtla bana doğru yaklaştı ve kağıtları bana uzattı.
"Gece derste Matematik dersini çok sevdiğini dile getirdiğin için seni çağırmak isteidm bu kağıtları sınıfa dağıt diğer dersimize kadar çözmenizi istiyorum özelikle de senin."
Anlaıdm seviyorum drdim ama yani neden benim daha çok ilgileniyor bu adam
"Tamam hocam dağıtırım ben sınıfa notunuzuda iletirim sınıfa.""Sağol gece"
Başımı sallayıp odadan çıktım ve doğruca sınıfa gittim. Tam kapıdan girecektim ki sert bir yere çarpmam ve elimdeki kağıtların uçmasıyla kendimi yerde bulmam bir oldu neye çarptırılan bakmak için kafamı kaldırdığımda bana endişyle bakan emreyi gördüm
'Gece iyi misn kusura bakma bilerek yapmadım gerçekten."
Emreyi takmadan yerdeki kağıtları topladım o hale bir şeyler söyleyip kağıtları toplamama yardım etti ama bu benim umrumda mı değil!
"Gcce özür dilerim."
"Özürlül bir şey yok çekilirmisn artık işim var." diyip evreye omuz atarak geçmiş olabilirim aman o ladae da olsun bence drmi yani neyin tribini atoyorsam artık
Son ders bitmişti ama bendr bittim fizik gerçekten hiç çekilmiyor tüm eşyalarımı topladım ve hızlıca sınıftan çıkmaya hazırlandım
Bir kaç kitabımı bırakmak için dolabıma gittim dolabımı açtım ama içinde bana ait olmayan bir kutu vardı üstündede bir not
Öğrendiklerimi daha hazmedemeden bu kutunun içindekini nasıl sindiricektim...
Evetttt uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldiiii📍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakın Uzak
ChickLitHer şey o gün başladı onun mesajıyla herkesi birbirine düşürdü kim di bu "-A".