Gülenay'dan:
Eray bayağı bi süre sonra kan ter içerisinde gelmişti kapıyı arkasından kapatıp alnındaki teri sildi ve "Vuhh çok iyiydi" dedi ve yanıma geldi. "Detayları merak etmiyorum gerçekten gerek de yok boynundaki izler bize anlatıyor. Cidden hadi sen karın olmadığımı biliyosun endişelenmene gerek yok bu siktiğimin salağı hiç mi demiyo yaptığım hareketlerden anlaşılır söylediğim sözlerden fark edilir hadi onu geçtim boynundaki izleri nasıl açıklayacağını hiç mi düşünmüyo bu salak" dedim nefes almadan.
"Tamam da niye bu kadar umrunda" dedi gülerek. "Ne demek istiyosun ben sadece yaptığınız çok bariz demek istedim" dedim ben de. "Peki madem" dedi o da.
Serumum çoktan bitmişti toparlanıp çıktık. Gitmeden Eray'ın ısrarıyla doktorun odasına uğradık.
"Buyrun siz az önce bayılan hastasınız değil mi?" dedi direk kadın. "Evet" dedim sadece. Doktor tamam da niye geldiniz der gibi bakmaya başlamıştı.
"Biz eğer hamileyse ne yapması gerekiyor falan şeklinde bilgi almak için tekrardan geldik" diyerek toparladı Eray.
"Detaylı bilgileri bi de siz verin istiyo yani" dedim ve güldüm. Eray dönüp ne yapmaya çalıştığımı anlamak ister bakışlarıyla bakmaya başladı. Omuz silkip güldüm. Gerçi hem daha yeni birini götürmüştü hem bu kadın orta yaşlıydı olmazdı yani.
Kadın bişeyler anlatıyordu ama dinlemiyordum. Etrafı inceliyordum. Eraysa dikkatle dinliyor gibi görünüyordu. Koltuğa oturmuş konuşuyordu. Ben de geçip karşısına oturdum.
Özenle herşeyi sorup merak ediyordu. Az önce sözde karısını bırakıp biriyle yatmasaydı şu an sözde karısıyla gerçekten ilgili olduğunu bile düşünebilirdim.
Sanki ben değil de o hamileydi. Cidden düşününce çok komik oluyo lan 'Bordobereli Eray Cihangir, hamilelik testiniz pozitif. Tebrik ederim.'
Eray ve doktor aynı anda bana dönüp garip garip bakmaya başladıklarında "Nee" diye bi tepki verdim. "Kendi kendine gülüyosun Gülenay" dedi Eray bıyık altından.
Ups sanırım sesli gülmüştüm. Nasıl toparlayabilirdim acaba lan "Aklıma komik bişey geldi de ehe" dedim sadece.
-Aklıma komik bişey geldi ne amık hastanedeyken direk akıl ve ruh sağlığına sevk edicekler he seni-
Bunu iç sesim mi söylüyo
-Evet nolmuş hıh, aslında pisgologların falan da içsesleri var da çaktırmıyolar benden demesi-
Öyle diyorsan
-Diyom tabe hıh-
İi de
Pff gidiyom
Sg
"Gülenaaayy, şey karım hamile olduğunu öğrendiği için çok mutlu da şu an o yüzden böyle tepkiler veriyo normalde hiç böyle şeyler yapmaz aslında" diyerek beni dürtüyordu Eray. Büyük ihtimal bayağı bi dürtmüştü. Bu kısmı tek duymuştum ama duymamış gibi yapmıştım ne diyo diye. Ne kadar zamandır hatta değilim bilmediğim için hemen normale döndüm.
"Ha, efendim. Bitti mi işiniz gidiyo muyuz" dedim ve ayağa kalktım. "Evet karıcım gidelim" diyerek kolunu belime sardı.
Arabaya gittiğimizde hemen önime geçip kapımı açtı. "Napıyosun" dedim sinirli ve fısıldar şekilde. "Kapını açıyorum karıcım bin hadi" dedi o ise hiç istifini bozmadan.
"Ne karısı be sensin karı. Hopp kendini kaybetme bizle kal Eray." dedim bense. "Biner misin ya abartacak bişey yok." Hemen gitmek istediğim için of layıp arabaya bindim. Kapımı kapatıp kendi de gelip bindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo SarmAşık
Ficção GeralSadece eğlenmek ve bordo bereli olma hayalini gerçekleştirmek için yaşayan Gülenay, bir anda kendini çok karmaşık bir olay zincirinin içerisinde bulur. Hayatına yakışıklı bir bordo bereli girmesi, olayların tuzu biberi olur... ...