6

301 32 0
                                    

"לו אתה בסדר?"

לואי שמע קול שהוא הרים את עיניו כדי לראות שזה הארי. יש לו מבט מודאג על פניו בוהה בילד על המיטה בדמעות.

"הארי איך-אני-מה אתה בסדר?!" לואי אמר קם הולך אל הארי ומסתכל עליו מעלה ומטה.

"מה-אההה, אמא שלך סיפרה לך את סיפור חיי." הארי אמר והסתכל למטה על האדמה.

לואי קם ודחף את הארי להתיישב על המיטה. הוא המשיך להסתובב לשולחן המיטה שלו אחר תיק. הארי פשוט נתן מבט מבולבל ללואי אך מעולם לא עצר אותו.

לואי הניח את התיק המוזר למראה.  פתח אותו ושלף מגבון.

מייקאפ

מגבון

הארי התחיל להיבהל.  זה היה דבר אחד לדעת אחר לראות. הוא עמד לקום כשלואי דחף אותו חזרה למטה.

"בבקשה" אמר לואי, זכה בדמעות חדשות שנוצרו בעיניו.

גם הארי עמד לבכות אבל כל מה שהוא עשה היה להנהן כן.

לואי לקח את מגבון האיפור, הוא העביר את כל זה על פניו של הארי, הוא התחיל לראות חבורה מתחת לעינו, ליד שפה ואז נגלה על לחיו.

לואי לא יכול היה לומר כלום, הוא בהה בבחור הצעיר ומשך אותו לעמוד, הוא גרם להארי להוריד את החולצה כדי שיראה יותר.

שני הנערים עמדו זה מול זה, שניהם בוכים אך רק אחד מביט בשני. לואי ניגש אל הארי וחיבק אותו, חיבק אותו כאילו זו הפעם האחרונה שהוא הולך לראות אותו שוב.

"אתה יפה ולא מגיע לך את זה." אמר לואי בעודו רוכן לנשק את הארי.

הארי לא ידע מה לעשות, תחילה הוא היה המום, אחר כך שמח, ואז הוא זכר להתנשק אז הוא עשה. הם עמדו זה בזרועותיו כ -20 דקות לפני ששניהם התעייפו והחליטו להתכרבל במקום במיטת לואי, שם הם בסופו של דבר נרדמו.

my best friends brother-(עברית)Where stories live. Discover now