Taas uusi aamu. Herään herätyskellooni. Vaihdan vaatteet syön aamupalaa ja valmistaudun Blind channelin harjoituksiin. Aleksi, Aleksi Kaunisvesi taiteilia nimeltään Alex Mattson, veljeni ja komea sellainen huutaa alakerrasta "Y/n ala tulla jo! Tai myöhästytää kohta!!" "Joo mä tuun" Huusin Alexsille. Hyppäsin Alexksin autoon ja lähdimme kohti harjoituksia.
.......................
Pääsimme pian perille. "Kato terve kaunisvedet!" Joel huikkasi samalla kun sääti mikin kanssa. "Moi Joel.." Vastasin nopeasti. "Noni ootte taas myöhäs nii alotellaa?" Niko sanoi humorisesti. "Niiku varmaan arvaatteki nii Y/n kesti valita vaatteet sun muuta tylsää." Alex sanoi ja hymyili minulle. "Noni eiköhän aloteltais??" Sanoin hieman ärsyyntyneenä. "Joo alotetaa vaa" Joonas huikkasi.
Harjoittelimme pari tuntia ja päätimme lopettaa ja Joel meni katsomaan televisiota. "Hei tulkaa kaikki tänne!" Joel huusi pian. Kävelimme kaikki Joelin luokse. "Kuka helvetti toi on?" Niko ja Joonas sanoivat samaan aikaan. "Joku italialainen laulaja, se on jossain rock bändissä myös!" "Mikä hemmetti sen nimi on??" Kysyin Joelilta. "Damiano David. Meijän uus vastustaja." Joel sanoi ilme värähtämättäkään. "Entä ne muut siin bändissä? Entä bändin nimi??" Olli kysyi hermosutuneena. "Muut on Victoria De Angelis, Thomas Raggi ja Ethan torchio ja bändin nimi on Måneskin." "Tää tietää sotaa." Sanoin. "Jep.. Ne on tulossa euroviisuihin.." Olli kertoi meille.
Päätimme jatkaa harjoittelua vielä tunnin. Tunsin oloni oudoksi minua hermostutti kädet hikoili, päätä särki ja minua pyörrytti. "Hei pojat.. Mua pyörryttää.." Sanoin kaikille. "Ehkä pitäis lopettaa kohta?" Alex sanoi huolissaan. "Jatketaan vielä hetken." Tommi sanoi. Jatkoimme ja paha olo vain meni pahemmaksi ja pahemmaksi. Yhtäkkiä kaikki pimenk ja kuulin vain Alexsin huudon "Y/N!! JOEL OLLI TULKAA AUTTAA!!"
YOU ARE READING
Sota Alkakoon (Blind Channel)
Random"Ketä noi on??" Uusi rock bändi Måneskin.. Osallistuu euroviisuihin niikuin Blind Channelikin sota on syntynyt. Mutta pian Y/n huomaa ettei Måneskin olenkaan niin hirveä bändi. Y/n tutustuu Victorian ja Damianon kanssa. Joel ja Alex eivät pidä sii...