"Erwin Smith"

261 13 23
                                    

Evet öncelikele bu gerçek olan 4. bölüm ben Leylanın anasına bacısına sövdükten sonra bölüm yazıyorum ve Leyla'nın salaklığı yüzündende özür diliyorum herneyse hadi bölüme geçek.

Bu arada birazcık smut olacak rahatsız oluyorsanız gidin.

____________________________________

Buna inanamıyordun.Hem Bertholdt'un ölmesine ve Bertholdt'un neden karakola geldiğinede.

"Ablam bu kötü işaret çünkü senin telefonun masada duruyor ve en son Bertholdt'a ofisime gel diye mesaj atmışsın"demişti Eren,şaşırmıştın çünkü telefonunum çantanda olduğunu düşünüyordum.
Demekki Hange seni buyüzden ev telefonundan aramıştı.

"Ama Eren telefonumun çantamda olduğundan emindim,dün benimle olması gerekiyordu"

"Sen olmadığına dair kanıtım olabilir belki"dedi Hange ve kameralara işaret etti.

"Yaşa be Hange,hadi hemen bakalım"dedin heyecanla ve hemen güvenlik odasına gittiniz.

Ve zaten senin olmadığın ortadaydı kısa birisiydi ve erkek vücudu vardı ayrıca sesleri dinlediğinizdede erkek sesi geliyordu.

Tekrar:"Bertholdt Hoover,cehennemde yan"

"Senin sesin böyle bir göt kesici gibi çıkmıyor iyiki abla"diye fısıldadı Eren.

"İyiki Eren yoksa hapı yutmuştum"

"Kesinlikle küçük kelebek,ofisime gelebilirmisin bu arada birkaç bilgilendirme vermem gerekiyor"

"Tamam Hange,hadi gidelim"dedin ve Hange'nin ofisine gittiniz.

"Görünüşe bakılırsa katil bize sandığımızdan daha yakınmış ha"

"Kesinlikle Y/N ama buraya sana gerçek bilgilendirmeleri vermek için geldik, bu adam işinde gerçekten çok iyi nasıl bilmiyorum ama tek bir kanıt bile bırakmamış. Kendisi bir seri katilmi bir profesyonelmi bilmiyoruz ama telefonunu alacak kadar yakına geldiyse gerçekten senin veya birinizim peşinde olabileceğini düşünüyorum.

Ben... seni kaybetmek istemiyorum..."

"Aww Hange ben senin hep yanında olacağım merak etme"

"Sözmü?"demişti Hange yanaklarından yaşlar akarken.

"Söz,bak hadi Hange ağlamaya değmez hadi eve gidelim ben seni götürürüm"

"T-tamam"dedi Hange kekeleyerek.

"Abla sonunda-

"Eren biz eve gidiyoruz zaten izinliydim yine iş çıktı bak hadi işleri sen halledecen bu gün"

"T-tamam,görüşürüz aramayı unutma"diyerek arkadan bağırdı Eren.

Hange'nin evinde

"Hadi gel Hange sana sıcak çay hazırlıyım"

"Olur"

"Şekerlimi şekersizmi?...Tamam şekersiz.."

Birkaç dakika sonra

"Hange çayın hazır yatağa getiriyorum"

"Tamam Y/N"diye bağırmıştı yatak odasından Hange.

"Hange buyur çayın"

"Teşekkürler Y/N"

"Ne oldu Hange daha dün enerjiden kafayı yiyordun şimdi sanki dünyadaki herkes ölmüş gibi davranıyorsun"

Aramızdaki Duvarlar •Yandere Levi x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin