4 Bölüm

12.4K 600 122
                                    



Sabah uyandığımda Özgür başımda dikilmiş elinde ki sürahiyi gizlemeye çalışıyordu. Muhtemelen bir iki kez bana seslenmişti ben uyanmayınca da kafamdan aşağa su dökecekti ama ben bunları yemezdim.

Gerizekalı. Sürahiyi saklayamıyordu da.

"Sürahini al ve odamdan çık" diyip ona götümü dönüp uyumaya devam ettim ta ki "Sen çık ben hallederim Özgür" diyen bir sesi duyana kadar. Ben bu sesi hiç tanımıyordum ki.

Özgür odadan çıkmıştı bende merakıma yenik düşüp kim olduğunu baktım ama yine çıkaramamıştım. Tam kim olduğunu soracakken o konuşmaya başladı.

"Abinim, senin abinim Elçin. Ben Toprak Seymen." Dediği gibi kaşlarımı çattım ne arıyordu burda bu. "Evden çık git bir de senin yalancılık ithamlarınla uğraşamam." Dediğimde güldü.

"Sana yalancı demeye gelmedim. Tanışmak amaçlı geldim Elçin." Dediğinde alaycı bir gülüş belirdi suratımda. "Tanışmak ? Sen ve ben? Öyle mi? Ne tanışması be defol git!" Dediğimde sırıtması daha da büyüdü.

"Anneme çok benziyorsun, tepkileriniz tıpatıp aynı. Neyse onu boş ver. Evden niye gittiğini konuşmamız lazım" demişti.

Bu benimle taşşak mı geçiyordu amına koyayım?

"Evden niye gittim öyle mi? Çünkü canım senin abin bana demediğini bırakmadı ayrıca kardeşlerin de aynı şekilde bir tek Bulu-"

"Sahiden Bulut neden o kadar iyi karşıladı? Hatta ve hatta abisini dün gece karşsına aldı ve bu meseleyi halletmem için beni aradı, Neden yaptı bunları?" Dediğinde şaşırmıştım Bulut anlatır zannetmiştim.

Bulut sözünü tutuyor Elçin ona güven artık.

Diyen iç sesimi göz devirdim kimseye bu kadar çabuk güvenemezdim.

"Bu mesele benim özelim ve benim özelim seni ilgilendirmez." Dediğimde güldü. "Güzelim bu saatten sonra senin tüm meselelerin beni ilgilendirir hatta özelinde beni ilgilendirir. Çünkü sen benim kardeşimsin." Demişti.

"Ben senin kardeşin değilim tamam mı? Bu evden git artık. Hem sen nasıl buldun burayı?" Dediğimde aklıma Bulut'un dün gece beni arayıp nerde kaldığımı sorması gelmişti. "Tabi ya! Bulut söyledi değil mi?" Dediğimde kafası ile onayladı.

"Artık benimle evimize gelecek misin. Gelmezsen, polis zoru ile götürürüm vallaha sonuçta artık bir Seymen'sin" demişti.

Ne kadar söylemek istemesemde Toprak haklı Elçin. İstesnde istemesende onunla gitmek zorundasın

"Tamam defol git ben kendim gelirim eve" dediğimde olumsuz anlamda kafasını salladı. "Ben götüreceğim seni hadi hazırlan." dediğinde ofayıp yatağımdan kalktım ve onu kolundan tutarak odanın çıkışına götürdüm. Kapıyı arkasından kapattım ve hazırlandım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yeni aile Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin