06 Hlídání prcků

299 31 2
                                    

    ,,Podívej, jak jsou rozkošní!" Rozplývala se Suno, nejmladší Omega ze všech tří, které měli na starost hlídání dětí. Měla světlounce hnědé vlasy, karamelovou srst a příjemné lehké šaty, které ji sahali po kolona. Na nohou pohodlné sandálky a v ruce flaštičku s mlékem pro starší štěňata. I když Suno bylo jen dvacet, měla pár a chystala se na svoje první miminko. A Rose stále nic! Ví vůbec, jak moc jí záviděl? Všechny černé myšlenky se mu ale z hlavy ztratily hned, jak uviděl rozkošný úsměv miminka v jeho rukou. Baby Alfa, skoro ještě novorozeně. Ani neměl zoubky a vypadal tak rozkošně, že ho Rose div neumazlil.

     ,,Už abych si taky jedno pořídil," řekl Mark, Omega, o dva roky mladší než Rosalline. Byl vyšší jak on a na Omegu vypadal sexy. Kdyby byl Rose gay, určitě by po něm pokukoval jinak. Neměl svaly jako nějaká Alfa nebo kde jaká Beta, ale jeho výška ho dělala tolik pohledným. Dokonce i jeho obličej jako by patřil nějaké panence a jeho postava byla lepší, jak všech herců v televizi, které kdy Rose viděl. Když se pak podíval na sebe, připadal si mezi nimi jako ošklivé káčátko. Ale přesně tak si připadali i Suno s Markem, Omegy takové prostě už od přírody byly. Nedokázali si přiznat svoji vlastní krásu. Tedy, většinou.

     Mark pár neměl, proto se s ním Rosalline cítil lépe, jak vedle Suno. Bylo mu trapně, že je ve svém věku stále sám, ale nijak si to na ní nevybíjel, byl za ni šťastný. Mark sice nápadníka měl - a ne jednoho, ale alespoň neměl žádné dva žárlivé bratry, které by ho od Alf a Bet odtahovali jako nějakou hračku. Podle toho, co mu Mark řekl, měl jen dvě mladší sestry, obě Bety. Dělalo ho to nejstarším dítětem v jeho rodině.

    Rosalline si sedl na jednu z laviček, které v malém parku uprostřed náměstíčka před sídlem smečky byli a konejšil ve svém náručí jedno z dětí známých jeho rodičů. Byl to chlapeček, Denis a jeho sestru měla v rukou Suno. Na pískovišti kousek od něj si hrálo dalších pět dětí s bábovičkami a další skupinka prťat byla na houpačce a klouzačce, kde na ně dohlížel Mark. Mark měl kolem sebe pro děti opravdu dobré charizma, takže na něm v jednom kuse jen vyseli. Rosalline byl více klidnější typ, možná proto, protože byl přeci jen už nejstarší z celé jejich trojice a opravdu už chtěl rodinu. Aniž by si to uvědomil, půl dne profantazíroval o tom, jak vychovává jeho vlastní děti s jeho budoucím milovaným párem.

     ,,Copak je?" Nadzvedl obočí Rose, když ucítil jednu malinkou ručičku, jak se chytá jeho bílého trička. Na jeho středu byla vyšitá jednoduchá kytička. V předu měl tričko trošku zastrčené do jeho žlutých kraťasů na mašličku v pase. Denis něco zamumlal, Rose mu nemohl rozumět, protože tak malá miminka ještě nemluví a dělají jen všemožné zvuky. Dost často jim z pusy vycházejí bublinky.

     Denis se usmál a začal se culit. Rose na něj udělal ten nejroztomilejší obličej který mohl a dal mi malinko pusinku na jeho nafouklou, růžovou tvářičku. Byl tak rozkošný! Jeho roztomilost by jednomu podlomila kolena. Rosalline se rozplýval. Odhrnul si pramínek jeho bílých kudrnatých vlasů z jeho obličeje a zakýval svýma ušima. Denisovi se to očividně líbilo, protože svoje malinkaté ručičky vytáhl do vzduchu a chtěl si Roseho uši pomuchlat. Rose se usmál, sklonil se a pošimral miminko v jeho klíně po obličeji jemnou srstí na jeho vlčích uších. Svým čistým ocasem přikrýval miminku bříško a šimral ho tak jeho dlouhými chlupy. Daniel byl tak hodný chlapeček.

    ,,Když si tě ukradnu pro sebe, poznal by to někdo?" Řekl mu Rosalline. Jedním okem zkontroloval to, co se děje na pískovišti, protože slyšel vypísknutí nějakého dítěte, ale byla u toho Suno, takže se nemusel o nic bát, o všechno se během minutky postarala. I když jim chtěl jít pomoct, Denisova společnost mu víc než stačila. Někdo musel dát na nejmenšího pozor, ne? Nikdo mu nikdy neřekl, že na ostatní vlčata musí dávat taky pozor, když už u sebe někoho mají. Mimi Denis mu stačil. A rozhodně si ho unese, zavře v pokoji a bude jen a jen jeho.

     ,,Tak krásně voníš," zamumlal Rose, když si k sobě Denise přitulil. Mimi Alfička se zase zasmála, nohama Roseho radostí kopala. Omega z něj byla v sedmém nebi a byl tak tak daleko od toho, aby neřekla první Alfě, kterou potká, aby ji dítě udělala. Dokonce neměl ani čas myselt na Valentina. Tedy, samozřejmě, že na něj myslel, ale Denis pro něj byl momentálně důležitější. Jak už si jednou řekl, pokud se s ním má znovu setkat, setká se s ním. Věřil tomu. Proto se nad tím snažil tolik nepřemýšlet a plně se věnoval pokladu, který se v jednom kuse tlemil v jeho rukách.

     Někdo si ten den ale tolik neužíval. V jedné místnosti v sídle, hned v tom před malým parkem kde Omegy hlídali děti, stála vedle okna mladá mocná Alfa, která je pozorovala. Jedním uchem si vyslýchal přednášku jeho matky ohledně jeho neukázněného chování, že si nemá po nocích lítat kde se mu zachce a druhým uchem se pootevřenou ventylačkou snažila zachytit aspoň něco, co si Omega na lavičce s tím nemluvnětem tak asi může šuškat.

     Valentine si zhluboka oddychl a když jeho matka konečně skončila s jejím poučováním, otočil se k oknu zády a podíval se přímo na jeho matku, Lunu smečky. ,,Dělám všechno, co chcete. Sedím doma u učení, titul mám dávno vystudovaný, denně s otcem trénuju. Nestačí to? Musím být jako malý dítě neustále zavřenej doma? Matko, to snad nemyslíš vážně. Už jsem řekl, budu Alfa smečky, neuteču jako Dejvid. Nenajdu si lidskou štětku jako náhradu za pár a nebude ze mě zhulený prase. Nechte mě ale žít. Nejsem pitomej, umím se hlídat." Jeho hlas nesl váhu, zároveň z něj byla poznat únava. Jeho bílá košile byla vytažená z kalhot a chystal se si konečně odpočinout  jeho prostorném a moderně vybaveném pokoji, jen kdyby ho jeho máti nevyrušila. Od rána byl s jeho otcem na jednom důležitém sezení, na kterém se podle něj choval více jak ukázněně. Tak kde v něm zase vidí problém? Není dokonalý a nikdy ani nebude, proč si to konečně neuvědomí?

    ,,Co by tvůj pár řekl na to, že se taháš po klubech s takovou... takovou chábrou? Valintine, chci, aby sis našem družku. Hezkou Omegu, která by ti slušela. Až se usadíš, tohle lítání tě přejde," řekl jeho matka, Luna Clara, a upravila si její límeček. Nikdy nenosila nic jiného, než společenské oblečení a drahé šperky. Měla svého syna ráda, chtěla pro něj to nejlepší, ale někdy to až moc přeháněla. Především po Dejvidově odchodu.

    ,,Mami, slubuju, neodejdu. Někoho si najdu, ale nespěchej na mě. A nenazývej mé přátele chábrou. To, jaký život spolu vedeme, nikdy nebude ovlivňovat můj život jako Alfy smečky. Slibuju," oddechl si Valentine. Myslel to vážně a chtěl, aby to konečně pochopila. Byl to jeho život, část z něj mu už vzali, alespoň do jeho části by nemuseli hrabat. Minimálně má moc o které se kde komu může jen zdát. Byl dospělý, mužný. Nic mu nechybělo. Ale ví vůbec někdo kolik lidí ho chce ošukat jen proto, protože je hlavní Alfa hned po jeho otci? Hodně. On sám jich ošukal hodně, ale jeho sexuální život byl opravdu hodně aktivní. ,,Chci odpočívat. Odejdi," řekl svým silným hlasem. Clara si oddychla, otočila se na jejích vysokých podpatcích, odešla a zabouchla za sebou dveře.

    Valentine byl zase jedno čelem namáčknutý k jednomu z jeho oken, kterým viděl na Rosalline, jak stále sedí na dřevěné lavici se štěnětem v ruce. Omegy mu dlouho přišli stupidní, pořád chtějí jenom děti, děti a děti. Na druhou stranu, mělo to svoje kouzlo. A Alfy vlastně nebyli v ničem jiné, jakmile si našli Omegu jako pár, neměli v mozku nic jiného než to, jak jejich Omegu udělat co nejrychleji těhotnou. Znovu, znovu a znovu. Proto bylo naprosto běžné, že měli rodiny rovnou několik dětí. Především, když byl někdo z rodičů Omega. Populace Omeg ale nebyla tak velká, proto se přelidnění nikdo bát nemusel. Dokonce i ve smečce Valentinova otce by se Omegy dali spočítat na prstech, a to jejich smečka vůbec malá není. Právě naopak.

    S posledním pohledem na bělosrstou Omegu si rozepl košili, hodil ji někam na zem, zul si body a rozepl poklopec svých kalhot. Byl líný je sundávat a jen co se jeho svalnatá hruď dotkla měkké matrace v jeho posteli, zavřel oči a chystal se celé odpoledne prospat.

     ,,Omegy jsou jako osina v zadku." Ale Rosalline v něm vzbudil zájem.

Love For Me//mxmKde žijí příběhy. Začni objevovat