Perspectief ahlam.
Die zelfde avond heeft hij mij naar huis gebracht dit vond ik wel raar want nrml brengt nooit iemand me naar huis als ik ben flouwgevallen die denken meestal dat ik gedronken heb ofzo die honden . Mhm ik groet mijn ouders , mijn broer is nog onderweg want hij is iets langer gebleven dan mijn vader omdat hij nog een vergadering had mhm hij is er ondertussen HAHAH . Ik ooen de deur en
Ewaa broer hoe was werk .?
' good good e dwerg en nu aan de kant je ziet toch ben 1sec thuis dus opdonderen .
Tranqilo en ben jij niet iets vergeten.
Ahja mr wacht ik wel zo geven laat me eerst madre en padre groeten en douchen jij hebt al gedoucht dus laat ook andere mensen douchen dus bye .' Srry kwas nog vergeten te zeggen dat ik had gedoucht . Hé kifesh hij moet nog iets geven ik dacht hij weet wel dat ik vandaag mijn eerste dag op werk had but yeah.
~30min later.~
Kbeennn er ik was rustig op mijn tele oo mijn bzd hij komt hier springen op me . A beer ga van me af . ' oke dan niet kwou je iets geven mr je wilt blijkbaar niet.'
Arahed dawro(kom naar hier) en geef me die ding .
Agam(hier) dees is voor jou bc je bent werkmeisje geworden ensoow 🥴😌.'
Thx man bro uk dacht ff je bent het vergeten yalah give me that . Hij gaf me het doos . Ik pak het uit en deze izan heeft me een nieuwe laptop gegeven HAHA kapot cute . Thx hahahahahha en ik sprong leterlijk op hem .' Jah jah i know i know im the best en NU van me af en kom eten .
Ik ging van hem af en in legde de laptop op mijn bureau en we liepen naar beneden trouwens we eten spagetti 🍝 ' ewa hbiba hie was je eerste dag op werk ?' Mwa was gwn standaard dus de onmoeting rondleiding en papieren invullen en nog het ergste van al is ik ben flouwgevallen net voor de deur toen ik wou vertrekken .
' ah ewa mlih uff wlh me ik weet van waar dit komt we moeten echt langs de dokter voor pillen ofzo. ' yema ik wil geen pillen voor dit bruh man het is maar fliuvallen en het was alleen vandaag . Mr het is wel moeilijk want ik begin om 7,8 of 9u en het is dat ik flouwval rond 7u tot 10u en 10u tot17u dus het is wel een beetje moeilijk mr ik denk dan toch dat ik pillen ga nemen of proberen te vinden uperhout(idk hoe je het schrijft) ik ga wel in het weekend want anders heb ik geen tijd dus ik bel wel morgen nr de dokter oke . ' sffe waga want anders is het moeilijk voor werk op de midelbare en basis hebben ze er rekening op gehouden mr nu niet meer .' Jaha sffe waga .
~skip eten ~Ik zit nu op mijn kamer alles een beetje klaarmaken , ik heb mijn nieuwe laptop al ontgrendels enzo en alles al op geinstaleerd etc . Ik heb ook al een beetje op de werktelefoon gezeten en daar ook alles gedaan wat te maken heeft met werk.
Ik heb ook nog mijn kleding voor morgen klaargezet want ik begin om 8u dus dat wordt 6u30 opstaan . Uhfffff wjw ben wel moe man jet is nu 10u20 dus tijd om te slapen ik loop naar mijn badkamer en poets mijn tanden en doe nog een creme op vervolgens doe ik mijn telefoons in de lader want ze zijn alle 2 op 10% dus dat moet wel ik doe het licht uit en de gordijnen dicht en ga in mijn bed liggen en slapen .
Omw nr morgen.......Sorry voor korte deeltje .
^ 626 woorden ^
JE LEEST
Yanis & Ahlam {Voltooid}
Randomje ziet zelf wel..... Grapje. 😁 Het gaat over een jonge dame genaamd Ahlam ze is 23 jaar en gaat werken bij een bedrijf als een privé of terwijl een persoonlijke secretaresse/ assistent voor een jonge man genaamd Yanis er zijn ook een paar probleem...