Bu ilk Chris Evans hikayem ben çok hoş buldum.Umarım beğenirsiniz.
Kelime sayısı=744
*Liana*
Uzun ve stresli bir iş gününden sonra nihayet evdeydim. Chris bir film için gece sahneleri çektiği için bu gece evi kendime ayırdım. Gece yarısından sonra dönmeyecekti, bu yüzden bugünün haberlerini izlerken akşam yemeği için bir kase makarna yaptım. Genelde bu Chris'le yaptığım bir şey ama bu gece yalnızdım. Tek istediğim yatağa uzanıp uyumaktı ama önce duş almam gerekiyordu.
Duşu açtım ve suyun ısınmasını bekledim. Duşa girip cam kapıyı kapattım ve saçımı yıkamaya başladım.Her normal insan gibi, evde kimse olmadığı için duşta şarkı söylemeye başladım. Kimse beni şarkı söylerken duymadı çünkü kendimi aptal yerine koymaya cesaret edemedim. Şarkı söylemeyi severdim ama diğer insanların yanında sesime pek güvenmiyordum. Billie Eilish'in "I Love You" şarkısı bütün gün kafamda takılı kalmıştı. Kafanıza takılan bir şarkıyı söylerseniz, onu çıkarmanıza yardımcı olabileceğini okuduğumu hatırladım, ben de aynen öyle yaptım.
~Bu doğru değil~
~Bana yalan söylendiğini söyle Ağlamak senin gibi değil Ne halt ettim ben? Asla birinin tam olarak görmesine izin veren tip olmadım~
Yüzünü yıkarken durakladın. Genelde duşta yüzünü yıkamazdın ama çok yorgun olduğun için bunu şimdi yapmak daha sonra yapmaktan daha kolaydı.
~Belki geri almazsın Beni güldürmeye çalıştığını söyle Ve bugün hiçbir şeyin değişmesi gerekmiyor "Seni seviyorum" demek istemedin Seni seviyorum ve bunu istemiyorum~
*Chris*
Tanrıya şükür yağmur yağmaya başladı. Yağmurda gece sahneleri çekmek zorunda kalmak istemedim. Hepimizi eve gönderdiler ve yarın gece tekrar deneyeceğimizi söylediler. Ön kapıyı açtım ve ayakkabılarımı çıkardım.
"Liana? Neredesin?" Liana'nın şu anda evde olması gerektiğini biliyordum ama onu hiçbir yerde bulamadım.Lavaboda boş bir kase ve çatal gördüm, bu yüzden onları bulaşık makinesine koydum ve yatak odasına gittim. O zaman duşun çalıştığını duydum ve Liana'nın nerede olduğunu biliyordum. Yumuşak bir ses duyduğumda duşa girmek için soyunmaya başladım.
~Bütün gece başka bir kırmızı gözle uyanık kaldım Keşke uçmayı hiç öğrenmeseydik Belki de kendimize güzel bir yalan söylemeye çalışmalıyız Seni ağlatmak istemedim~
Liana'nın şarkı söylediğini daha önce hiç duymamıştım. Aslında çok güzel bir sesi vardı. Yeteneğini benden sakladığına inanamıyordum. Duşta ona katılmak isteyen tarafımı görmezden geldim ve onun yerine kapının dışında durup sesini dinledim. Dürüst olmak gerekirse, şimdiye kadar duyduğum en güzel sesti. Sesi iyi görünmeye çalışmıyor gibiydi, ama doğal olarak yaptı. Sesini sonsuza kadar dinleyebilirdim.
~Belki geri almazsın Beni güldürmeye çalıştığını söyle Ve bugün hiçbir şeyin değişmesi gerekmiyor "Seni seviyorum" demek istemedin Seni seviyorum ve bunu istemiyorum~
Söylediği şarkı da oldukça güzeldi. Bunu daha önce hiç duymamıştım ama muhtemelen sadece Disney müziği dinlediğim içindir. Liana'nın ne kadar yetenekli olduğuna şaşırdım. Evde olduğumu fark etmemesini ve şarkı söylemeye devam etmesini umdum.
*Liana*
~Bana verdiğin gülümseme ölüyormuş gibi hissettiğinde bile~
Bu şarkı bana Chris'i düşündürdü. O benim için çok fedakarlık yaptı, ben de onun için. İçimdeki en iyiyi nasıl ortaya çıkardığını ve her zaman bana baktığını düşündüm. Bir erkek arkadaşta daha ne isteyebilirsiniz? Onunla hissettiğim farklı bir şey vardı, eski erkek arkadaşlarımdan hiçbirinde hissetmediğim bir şey. Onu gerçekten seviyordum. Vücudumu yıkamayı bitirdim ve suyu kapattım.Duştan çıkıp havlumu elime aldım. Kendimi toparlarken şarkı söylemeye devam ettim.
~Hava karardıkça ayrı düşüyoruz Central Park'ta kollarındayım Yapabileceğin ya da söyleyebileceğin hiçbir şey yok Bu yoldan kaçamam seni seviyorum İstemiyorum ama seni seviyorum~
Havluya sarıp banyonun kapısını açtım. Chris'in banyonun dışındaki duvara yaslandığını görünce nefesim kesildi.
"Chris! Eve erken geldin!" dedim sinirle. Şarkı söylediğimi duymamış olmasını umuyordum; Benim korkunç halimle dalga geçmesini istemedim. Gri eşofman giyiyordu ve gömleksizdi ki bu biraz kafam karışmıştı ama tabii ki umurumda değildi.
"Evet, yağmur yağmaya başladı ve bizi eve gönderdiler." Bir dakika öylece birbirimize baktık. Yüzünde son derece sevimli olan büyüyen bir gülümseme vardı. Sonra, şarkı söylediğimi duymaktan muhtemelen kahkahasını tuttuğunu fark ettim. Kıyafetlerimi çıkarmak için büroya doğru yürürken dudağımı ısırdım ve bakışlarımı ondan kaçırdım.
"Hey, Liana." Chris bileğimi tuttu ve arkamı dönüp ona kaşlarımı kaldırdım.
"Bana şarkı söyleyebileceğini söylemedin." Utançtan yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Şarkı söylediğimi duydu. Bitti, işte şakalar geliyor.
"Kes şunu, lütfen benimle dalga geçme. Gerçekten yorgunum ve dalga geçilecek havamda değilim." Gülümsemesi şaşkın bir ifadeye dönüştü.
"Seninle neden dalga geçeyim? Çok güzel bir sesin var." ona baktım; ciddi olamazdı.
"Liana," beni kollarına aldı ve ellerini omuzlarıma koyup gözlerimin içine bakmadan önce bana sımsıkı sarıldı.
"Ciddiyim. Neden daha önce benim için şarkı söylemedin? Çok yeteneklisin." Ne derse desin, ciddi olduğuna inanmayacaktım. Gözlerimi devirdim ve pijama aramaya başladım.
"Tamam, bana inanmak zorunda değilsin. Bil ki, bir şekilde, eğer mümkünse, şarkı söylemeni duymak seni daha da çok sevmeme neden oldu." Bir çekmeceye bakarken sırtım ona dönüktü. Bunu söylemesi çok hoştu. Arkamı döndüm. gülümseyerek ve çoktan bana doğru yürüyordu.Beni bir kez daha kucakladı ve başımın üstünü öptü.
"Kötü bir şarkıcı olsan bile seni yine aynı derecede severdim."
.
.
.