(GÜNEŞ'İN ANLATIMIYLA)
Bugün cumaydı. Tatil günü. Yani bende dahil herkesin sevdiği gün. Ancak içimde o sevinci bastıran çok güçlü bir duygu var; Suçluluk.
İki gün önce Yıldız'ın defterindeki o özel sayfayı okuduğum için kızmıştı. Anlıyorum, haklıydı. Ancak ben bilerek açıp okumadım. Kendi defterimi kaldırırken sıradan kaydı ve ters ama tam kapanmamış biçimde yere düştü. Ben de defteri yerden aldım ve kapatmak isterken yazılar dikkatimi çekti. Ödev olmadığı için çok kurcalamak istemedim. Kapatacağım sırada gözme ilişti. Birkaç satırına baktım. Yerimde kimin olsa yapacağı şekilde...
Yazdıkları beni çok etkilemişti.
"Hayal Kurmak..." diyordu satırlarda.
"Her insana özgü olan bir şey. Herkesin istekleri; dilekleri, arzuları farklı. Benim ise çoğu kişinin sahip olduğu şeyler. Mesela... Bisiklet sürmek. Rüzgarı hissederken özgürce pedalları çevirmek. Sonra... Ailemle sinemaya gitmek. Veya..." işte tam bu sırada gelmişti Yıldız. Ve beni yanlış anlamıştı.
İki gündür aklımdan asla çıkmıyordu o satırlar. Bisiklet sürmek, rüzgarı hissetmek istiyordu. Benim her akşam yapıp pek de önemsemediğim şey... Meğer Yıldız için ne kadar önemliymiş. Ayrıca, "Ailemle beraber sinemaya gitmek" yazmıştı.Neden bundan bahsetmişti acaba?
Ailesi onunla ilgilenmiyor muydu?
Eğer öyleyse çok kötüydü. Önemsenmemek, görülmemek...Bir dakika!
Ben onu görecektim!
Evet evet , ben onu görecektim!Yıldız'a bir el uzatacak, önemsenmeyen o kızın hayallerini gerçekleştirecek, benim için önemsiz olan ama onun hayali olarak gördüğü şeyleri gerçekleştirecektim. En önemlisi de gecenin daimi sahibini Yıldız yapacaktım.
Nasıl mı ?
İşte onu ben de bilemiyorum dostlar, inanın bilemiyorum. Anvak bir plan kuracağım. Adım adım ona yaklaşacak, hayallerini gerçeğe dönüştüreceğim.
Belkide... Belkide kendimi bu sayede affettirebilirdim!
İşte bu harika, inanılmaz güzel bir fırsat.İlk olarak evini bulacağım. Evini bulup öğreneceğim. Daha sonra her şey akışına göre gidecek.
Evini nasıl mı bulacağım?
Çok kolay olacak! Okuldan sonra gizlice takip edeceğim. Ay biliyorum çok güzel bir plan! Şimdi de o planı harekete geçireceğim. Umarım o da kolay olur.***
Selam dostlaar! Nasılsınız?
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.❤🌟🌞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZ KARDEŞLER
Teen FictionAnne ve babalarının ani ölümünden sonra henüz kırkları çıkmamış kız kardeşler Güneş ve Yıldız başlarından geçenlerden sonra birbirlerini tanımadan bambaşka hayatlar yaşayarak büyürler. Daha sonra bir şekilde yolları kesişir. Birbirlerini tanımadan...