.12.

348 23 4
                                    

נק' מבט לואי:

המסיבה היום בערב, אני הולך להזמין את זאין וליאם.

מסתבר שהארי בחור של מסיבות, טוב זה היה ברור, הוא מקובל והוא מוזמן לכל מסיבה שיש, הוא לא הולך בדרך כלל, רק למסיבות שנייל או חברים טובים שלו עושים.

"ליאם" קראתי לו, "רוצה לבוא למסיבה היום בערב?" שאלתי אותו והוא ענה לי, "איזה מסיבה?" שאל ואני עניתי לו, "של נייל חבר של הארי, הוא אמר לי לשאול אתכם אם בא לכם לבוא" אמרתי לו והוא הנהן, "אוקיי", "אה ותגיד גם לזאין, פשוט לא ראיתי אותו, רציתי להגיד לו, קיצר הבנת" אמרתי מיואש מעצמי.

הלכתי לביתי, המסיבה מתחילה עוד שעתיים אז אני אכנס למקלחת.

יצאתי מהמקלחת עם מגבת לבנה מלופפת סביב מותניי, הלכתי לארון שלי והוצאתי בוקסר, חולצה לבנה וסקיני ג'ינס שחור, וגרביים לבנות.

התלבשתי מול המראה ושמתי בושם, הסתרקתי ופרעתי אותו עם אצבעותיי.

התקשרתי להארי, "הארי מתי לצאת?" שאלתי אותו, "אני בא לאסוף אותך עוד 10 דקות, נלך לאכול לפני כי לא אכלתי כלום ואני מתכנן לשתות, אתה שותה?" שאל אותי, "אף פעם לא שתיתי" אמרתי לו בקצת ביישנות, "אתה לא חייב אבל אם אתה רוצה אני אעזור לך" אמר וחייכתי לעצמי עם איך שהוא דואג לי, "טוב, אז אני מוכן, נראה אותך עוד 10 דקות?" שאלתי והוא ענה לי, "כן לואי, אתה בטח נראה מדהים" אמר וחייכתי לעצמי, "ביי האז" אמרתי וניתקתי את השיחה.

ירדתי לסלון לחכות להארי, לוטי הייתה שם.
"לאן אתה הולך?" שאלה אותי, "עם הארי למסיבה, הוא מגיע עוד 10 דקות" אמרתי לה ברפרוף התעסקתי בטלפון שלי, "לואי אני גם יכולה לבוא? פליז!!!" שאלה אותי בעיניים של כלבלב, "אני לא יודע עם כדאי...." אמרתי לה, יש שם ילדים שיכורים בכיתה י"ב, אני לא בטוח שזה רעיון טוב.

נשמעה דפיקה בדלת, קמתי לפתוח וראיתי את הארי, "היי לואי-וואו" אמר ואני גיחכתי ונישקתי אותו, "היי האזה" אמרתי בחיוך והוא נכנס פנימה עם חיוך קורן, "אני אוהב אותך" אמר וחיבק אותי מאחור כשסגרתי את הדלת, הרגשתי את הפרפרים מתפרצים בבטני כשנישק אותי בצוואר.

"היי לוט" הארי אמר והלך להתיישב ליידה בסלון, "היי הארי" אמרה בחיוך וראיתי מה היא עומדת לשאול אותו והורדתי את ראשי, "הארי אני גם יכולה לבוא למסיבה? בבקשה!!!" אמרה לו, הוא חייך ואמר לה, אין לי בעיה שתבואי אבל על זה אח שלך אחראי" אמר וחייך אליי, "לואי אני יכולה?" שאלה אותי שוב בעיניי כלבלב, "אתה בטוח שזה רעיון טוב, יהיו שם ילדים שיכורים ב-י"ב" אמרתי לו בהיסוס, "אני אשמור עלייה" אמר, "טוב לוטי את יכולה לבוא אבל רק בתנאי שתבטיחי לי שלא תגעי בשתייה" אמרתי לה והיא אמרה ישר, "טוב אני מבטיחה לא לגעת בשתייה, אני הולכת להתארגן חכו לי" אמרה בהתלהבות ורצה לחדרה, הלכתי ליד הארי, התיישבתי על הרגל שלו ונישקתי לשפתיו מלא פרפרים, "אני אוהב אותך האזה" אמרתי לו בחיוך, "גם אני אוהב אותך לו" אמר ונישק אותי בחזרה, חיבקתי אותו חזק והוא חיבקת אותי עוד יותר חזק, "הארי....לא....נושם" אמרתי לו, הוא שיחרר וצחקק מעט, "אני קצת מפחד על לוטי" אמרתי מודה, "אתה כל כך דואג לה, אתה אח טוב, אני מבטיח לך אני אשמור עלייה, אתה סמוך עליי נכון?" אמר במעט שאלה, "כן ברור, אני סומך עלייך יותר מעל עצמי תאמין לי" אמרתי בחיוך ונישקתי אותו נישקה קטנה.

לוטי ירדה למטה, לדעתי החולצה שלה הייתה חשופה מדי, "לוטי תחליפי חולצה, היא חשופה מדי" אמרתי לה והיא גילגלה עיניים, "היא בסדר גמור בקושי רואים משהו" אמרה, "לוטי זה חשוף מדי" אמרתי שוב, "זה בסדר זה לא חשוף מדי, אתה סתם מגזים" הארי אמר לי ונשפתי החוצה בקצת כעס, "טוב בסדר" אמרתי ויצאנו לעבר המכונית.

"אה לוטי אנחנו הולכים לאכול לפני, כי אני הולך לשתות ואסור לשתות על בטן ריקה" הארי אמר לה והיא הנהנה, נסענו למסעדה שהארי בחר, לוטי הזמינה סלט וצ'יפס, אני הזמנתי המבורגר והארי הזמין פסטה שמנת.

סיימנו לאכול, הארי הרים את היד "אפשר חשבון" אמר, באתי להוציא את הארנק כדי לשלם אך הארי עצר אותי, "אני משלם" אמר וחייכתי אליו.

נסענו למסיבה, "וואו אני מתרגשת" לוטי אמרה מאחורה והארי צחקק, "ממה את מתרגשת?" שאל אותה, "אני לא הולכת כל כך למסיבות" אמרה בביישנות, "אם את רוצה אני יכול לקחת אותך איתי למסיבות, מזמינים אותי לכל מסיבה אפשרית" אמר לה בחיוך, הארי ממש נחמד, "אני אוהב אותו" חשבתי וחייכתי, הטרי סיבב את פרצופו אליי במבט מאיימם, "את מי אתה אוהב?" שאל, "אמרתי את זה בקול?" שאלתי מסמיק, "כן יא מטומטם" הארי אמר בגיחוך, "אני אוהב אותך" אמר, "גם אני אוהב אותך הארי" אמרתי חא בחיוך ורכנתי אליו כדי לנשק אותו.
"אמ..המ..." לוטי מאחורה, "אני עדיין פה, רק אומרת" אמרה בביישנות והורידה את ראשה, נישקתי להארי את השפתיים וצחקתי.

******************

כן אני יודעת שהפרק קצר אבל תנו לי להפתיע אתכם ולהגיד לכם שהפרק הבא עוד יותר קצר

אבל אני מבטיחה שהוא יצא בדיוק מתי שאני אסיים אותו

לאב אתכם

אל תשכחו להצביע♥️

אה ובקרוב יהיה סמאט😙

מוקדש לך כי את מגיעה לתקרה user20235575 🤘

Complicated love/// LARRY STYLINSONWhere stories live. Discover now