Był czerwiec, końcówka roku szkolnego ostatniej klasy szkoły podstawowej, ostatnia lekcja wf chłopców z klasy 8a, tego dnia na wfie były tylko 3 osoby, Oliwier, Michał i Hubert. Gdy nauczyciel zakończył lekcje i się z nimi pożegnał, skierowali się do szatni. Kilka dni wcześniej, szkoła rozbudowała szatnie dodając do nich prysznice. Hubert miał krótkie ciemne włosy, ciemne oczy, był wysoki i wysportowany, Michał miał blond włosy i nosił okulary, był trochę mniej wysportowany niż Hubert lecz wciąż można było uznać go za chudego lecz Oliwier o brązowych włosach zakrywających mu całe czoło był już mniej wysportowany, miał trochę więcej tkanki tłuszczowej, również nosił okulary. Chłopcy skierowali się pod prysznice, Michał i Oliwier zostawili okulary w szatni. Gdy weszli do łazienki, pozytywnie się zaskoczyli. W pomieszczeniu znajdowały się 3 prysznice obok siebie bez żadnego oddzielenia. Ciemnowłosy pierwszy zaczął się rozbierać, gdy zdjął koszulkę odsłonił swe umięśnione ręce i płaski brzuch, zdejmując spodnie pokazał swoje ciasno upchane bokserki. W tym samym czasie Michał i Oliwier też zdjęli koszulki, u blondyna można było zauważyć dobrze umięśniony brzuch i ręce, a u chłopaka brązowych włosach, słabo umięśnione ręce i brzuch. Następnie blondyn zdjął spodnie, odsłonił bokserki w których było widać ślad umięśnionych pośladków i lekkiej erekcji. Oliwier również zdjął spodnie, jego bokserki pokazywały jego dużą dupę, brązowowłosy rowniez miał lekką ślady erekcję. Hubert postanowił zdjąć bokserki i wejść pod prysznic, gdy zdjął swą bieliznę, pozostali zauważyli jego miękkiego penisa, który mimo swego stanu był duży, podobnie jak jego jądra.
Oliwier i Michał osiagneli pełną erekcję, jednak zdjęli bokserki i dołączyli do Huberta. Penis Michała był twardy i owłosiony, miał duże jądra oraz widoczne żyły. Za to kutas Oliwiera był trochę krótszy od pozostałych lecz był grubszy. Hubert dostał erekcji gdy zobaczył pośladki Michała i Oliwiera.
Penis jego był duży oraz zakrzywiony, można było zauważyć również gęste włosy łonowe porastające okolice nad penisem. Hubert powiedzial
- zrób mi ktoś loda.
Oliwier nie mógł oprzeć się widokowi jego twardego kutasa i wody spływającej po jego ciele więc podszedł, zszedł na kolana, a następnie zaczął brać do ust dużego zakrzywionego penisa.
Michał powiedział:
- Bierz mojego też
- *odgłosy dławienia się* ok - odpowiedział Oliwier po wyjęciu z ust kutasa Huberta i przed wzięciem do nich penisa Michała. Oliwierowi bardzo podobała się zaistniała sytuacja, pozostałym chłopakom również.
- *jęczy* głębiej - powiedział fMichał
Oliwier zaczął brać tak głęboko jak tylko mógł, po chwili wziął spowrotem do ust penisa Huberta. Po 5 minutach chłopcy stwierdzili że czas na zmianę pozycji. Oliwier podniósł się z kolan, na które po chwili zszedł Hubert. Ciemnowłosy ledwo mieścił w ustach grubego chuja Oliwiera, a kutasem Michała się dławił. Hubertowi bardzo podobał się widok dwóch kolegów nago oraz ich penisów. Podobał mu się również smak ich członków. Po pewnym czasie gdy Hubert się zmęczył, nadeszła kolej Michała na robienie loda, zszedł na kolana i na początek wziął do ust penisa Oliwiera, który Michałowi bardzo łatwo mieścił się w ustach, brał go tak głęboko jak tylko mógł, za to członek Huberta też nie sprawiał mu żadnych przeszkód, praktycznie wcale się nie dławił, podobała mu się każda chwila od momentu wejścia pod ten prysznic, po kolejnej minucie ssania pały Huberta, zaczęła wypływać biała ciecz o bardzo dobrym smaku, następnie Oliwier również miał wytrysk do ust Michała, jednak Michał nie połknął ich nasienia lecz wstał i zaczął ich obu całować z języczkiem aby mogli posmakować tego idealnego smaku, zachował też trochę u siebie w ustach, Hubert i Oliwier zeszli na kolana i zaczęli na zmianę ssać umięśnioną pałę Michała aż on trysnął po części w usta ciemnowłosego a po części w usta brązowowłosego. Następnie Hubert przekazał Michałowi jego spermę poprzez kolejny pocałunek. Chłopcy połknęli nasienie i zaczęli się dotykać i całować już bez tego. Po paru minutach Hubert znowu dostał erekcji i powiedział do Oliwiera że ma się wypiąć, Oliwier pochylił się do przodu, plecami do Huberta, ciemnowłosy podszedł, rozchylił pośladki Oliwiera i wsadził do środka swego dużego kutasa, oboje jęczeli a Michałowi patrzącemu na nich też stanął. Gdy Hubert kontynuował wkładanie oliwierowi w dupę oboje jęczeli. Bardzo głośno z przyjemności jednak Oliwier stwierdził że teraz Michała kolej aby go wyruchać. Blondyn podszedł i wsadził głęboko swego umięśnionego penisa, znowu zaczęli jęczeć. Jednocześnie Hubert zaczął ruchać Michała więc wszyscy jęczeli tak głośno że mało brakowało a usłyszeli by ich wfiści. Po 5 minutach wszyscy mieli wytrysk w tym samym momencie. Jedyne co im zostało to spłukać całą spermę do kanalizacji, gdy już to zrobili zakręcili wodę i wyszli z pod prysznica. Sięgnęli po ręczniki i zaczęli się wycierać. Wyszli z łazienki, ubrali się do końca, pożegnali się i poszli do domów.