.14.

311 23 9
                                    

נק׳ מבט הארי:

התעוררתי בבוקר לצליל השעון המעורר, לואי היה לידי עדיין ישן וכשקמתי גיליתי שאני רק בבוקסר, לא זכרתי שהתפשטתי בכלל, כל מה שאני זוכר זה שהיינו במסיבה, צעקתי על מישהו ונרדמתי.
כיביתי את השעון כדי שלא יעיר את לואי והתחלתי להעיר אותו בעצמי כדי שלא נאחר לבית הספר.
התחלתי בלנשק את ראשו, ירדתי למצח, אף, לחי ונתתי לשפתיים קטנה, לאחר מכן ירדתי לצאוורו זוכה לאנחה קטנה ומסתכל לכיוון פניו, עיניו 
הכחולות נפתחות לאט לאט, וחיוכו פשוט מלאכי, אני אוהב אותו כל כך.
״בוקר טוב אהבה שלי״ אמרתי לו תוך כדי שהוא מתכרבל חזק לכיווני, צחקתי ואמרתי לו ״לולי לא משנה כמה חזק תנסה לא תצליח להתחבר אליי, אני מבטיח לך״.
״תהיה בשקט ותן לי להתכרבל״  אמר והחיוך לא ירד מפניי, במה זכיתי כשיש לי את המלאך הזה בין ידי, אני אוהב אותו כל כך, הוא הלב והנשמה שלי, מלאך משמיים שרק מביא לי אושר, אני באמת לא יכול לדמיין עולם בו אני ולואי לא ביחד (לא כל כך מהר הארי, תזהר במחשבות שלך- ה.כ).

הלכנו לבית הספר, כרגיל דיברתי קצת עם נייל, כל המבטים היו עליי, אני לא סובל את זה, שאנשים ימצאו חיים כבר, אני תמיד במרכז העניינים, תיכון זה מקום דוחה והדבר היחיד שאני אוהב בו זה לואי.

לואי. לואי. לואי. לואי. לואי. לואי. לואי. לואי.
אני כל כך אוהב אותו, את העיניים המתוקות שלו, את השפתיים הדקות והורדרדות, החיוך הקטן וגורם לליבי להפסיק בכל פעם מחדש, העובדה שהוא מסמיק כשאנחנו מתנשקים, השיער היפהפיה שלו וכמובן איך אפשר לשכוח את הישבן הכי שווה בעולם, הגוף שלו כל כך יפה והלב שלו עוד יותר, הוא פשוט אהבת חיי.
אני רוצה אותו לצידי לנצח.
הלכתי לשיעור גאוגרפיה וראיתי את לואי יושב במקום מאחורה איפה שאני תמיד יושב, ״היי בייב״ אמרתי לו, ״היי הארולד״ אמר לי בחזרה ונשק לאפי, הרגשתי את הסומק נבנה על לחיי, ״זה המקום שלי לולו״ אמרתי, ״כן אני יודע אבל היום התחשק שלי לשבת פה׳״ אמר לי בחיוך, ״טוב אם אתה לא עומד לקום אז אתה לא משאיר לי ברירה אחרת״ אמרתי והלכתי לידו, הרמתי אותו תוך כדי שהוא צוחק כמו ילד קטן, התיישבתי בכיסא ושמתי אותו עליי, ״עכשיו יותר טוב״ אמרתי תוך כדי שאני מרגיש את הבחור הקטן עומד לאט, לואי בטוח מרגיש את זה, סומק התחיל להבעור בלחיי ואני בטוח שגם בשלו.

התחיל השיעור והמורה נכנס לכיתה, "היום נדבר על נטיות מיניות" המורה אמרה ומיד היית קשוב, ראיתי את לואי קצת קשוב, פתאום ילד אחד קפץ ואמר "אוי ואבוי אני לא רוצה לשמוע על חוליי הנפש האלה" אמר ועניתי לו בעדינות אך תקיפה, "מה אמרת?" שאלתי אותו ברטוריות, "שהם חוליי נפש, לחזור על זה שוב" ענה לי ואני מבטיח שעוד דבר אחד כזה ואני מוריד אותו, "אתה רוצה לחזור על זה שוב?" אמרתי בסרקסטיות, מסתכל הצידה ורואה את לואי עוד רגע בוכה שם, "חוליי-נפש" אמר באיטיות ואני עמדתי, "לואי בוא שנייה" אמרתי ולואי עמד ליידי נראה מאוד מבולבל, "אתה יודע גיל, הדעה שלך יכולה להכנס לי לתחת" אמרתי קירבתי את לואי אליי ונישקתי אותו עמוק, "הארי זאת התנהגות לא נאותה" המורה אמרה, הרמתי לה אצבע שלישית והרמתי את לואי עליי, "ואם למישהו יש בעיה הוא מוזמן לבקש ממני להכנס לו לתחת הוא ידבר אחרת אחרי זה" אמרתי ויצאתי מהכיתה, לוקח את לואי איתי לשרותים ומנשק אותו.

***********************

הללויה 

מי היה מאמין שבאמת יצא עוד פרק

אני כמעט שכחתי מהפאנפיק הזה

הוא כנראה עומד להגמר כי אין לי ממש איך להמשיך אותו

אז יום מקסים לכם

לאב אתכםםםםם

Complicated love/// LARRY STYLINSONWhere stories live. Discover now